Ads by Google X

رواية عشقي الاول الفصل الرابع 4 - بقلم مريم صابر

الصفحة الرئيسية

رواية عشقي الاول البارت الرابع 4 بقلم مريم صابر

رواية عشقي الاول كاملة

رواية عشقي الاول الفصل الرابع 4

قرب اكتر وبصلي _تصدقي شبه الملايكه من قريب
*لو مبعدش عني حالا هقولو تتجوزني ؟ واخليكو تلبسو اسود وتنزلو تعزو ف كرامتي*
_اول مره اعرف ان عيونك عسلي.. انتي حلوه اوي يا مريم
=لا مبدهاش بقاا اوعاا يلااا انت صدقت نفسك ولا اي
_........
=يوسف ابعد مالك في اي
بعد عني وبكل هدوء.. _يلا نروح
=يلا
*روحنا البيت وقبل م ادخل افتكرت موضوع فيروز*
=يوسف
_نعم
=عايزه اتكلم معاك ف موضوع
_سامعك
=انت لي رفضت عمر
_انا حر
=يعني اي حر هو بيحبها وهي بتحبو انت ترفض وتفرقهم عن بعض لي
_عشان انا حر
=طب فكر ف الموضوع هو كويس وطالما بيحبها يبقا هيحافظ عليها
_مش هفكر ف حاجه يا مريم ومش انتي ال هتقوليلي اعمل اي
=انت بتكلمني كده لي
_معرفش ومعنتيش تكلميني ف الموضوع دا سمعتي
=في اي يا يوسف انا كنت بتناقش معاك
_سمعتييييييي
=متزعقليش
_ادخلي جوا
=...
*دخلت من غير م ارد.. هو الواد دا عندو انفصام ما كان بيهزر من شويه*
=ماما انتي عزمتيهم لي
_عادي يا مريم قولت ييجو يقعدو معانا شويه
=طب صحيني بدري هروح اقعد مع صاحبتي عشان مش هقعد معاهم
_اي الهبل دا انتي عبيطه
=معلش يا ماما
*دخلت غيرت هدومي وصليت واخدت الفون لقيت ماسدج*
_انا اسف.. هفكر ف الموضوع عشان خاطرك
شوفتها ومردتش بعدها لقيتو بيرن
=خير
_مش عارف اي الناس القموصه دي
=عايز اي
_متزعليش بجد كنت مدايق
=مدايق ع نفسك مش عليا
_وعليكي يا روح امك
=طب قولي رفضت عمر لي 
_عشان مش جاهز
=بس بيحبها
_الحب مش كل حاجه
=كل حاجه يا يوسف هم لو بيحبو بعض هيقدرو يواجهو اي حاجه صعبه هتقابلهم
_مش شايف انو مناسب ليها
=اختك بتحبو متكسرش قلبها
_حاضر يا مريم هفكر ف الموضوع والله
=وعد
_وعد.. هتصل بيكي اول م اصحي عشان تتنيلي تصحي يا خم نوم انتي
=اه صح دا انتو جايين.. انت عايزنا نتطبخ مع بعض لي مش فاهمه ماهي ماما هتطبخ هي وخلاص
_لا الفكره دي جت ف دماغي وحابب نخاطر ونجرب نطبخ
=ماشي ياعم الشيف هقفل بقا عشان انام واعرف اصحي
_ماشي باي يا مريومتي
=باي
=مامااااااا صحيني بدري عشان هقعد معاهم
_ما انا مخلفه حلوفه كل شويه ب رأي
=معلش بقا مين هيستحملني غيرك
*نمت من غير م افكر ف حاجه ما انا مبقتش فهماه خلاص*
صحيت ع رنه الفون
=عايز اي
_ياشيخه ارحميني وقولي مره صباح الخير
=انجزززز
_قومي اخلصي عشان انا جاي
=انت لزقه لي كده ما تصبر شويه متجيش دلوقتي
_قومي يا مريم عشان مزعلكيش
=قومت اهو امشي بقا
*اصلها كانت نقصاك بني ادم خاين ورخم كمان الاتنين مع بعض*
قومت صليت ودخلت المطبخ لبست الطقم بتاع المطبخ وربطت الطرحه ل فوق كده بقيت ست بيت جامد يعني
_اجمد شيفه شفتها ف حياتي
=عاااااااااا يخربيتك خضتني انت جيت امتي
_لسه جاي
=وانت هتطبخ بالمنظر دا
_اي مالي
=مالك اي انت مش خارج يا برنس ادخل جوا غير هدومك والبس حاجه من هدوم بابا
_لا كده حلو
=يبني هتتبهدل ومش هتعرف تعمل حاجه 
_خايفه عليا
=اي الهبل دا انشالله م دخلت يكشي الابيض دا يبقا اسود
_هششش هششش اي خلاص داخل اهو
*مش عارفه بحبو ع اي دا*
خرج وهو لابس هدوم بابا واسعه اوووي عليه وقصيره عشان هو اطول من بابا بكتير كان منظرو يموت م الضحك
=ههههههههههههههههههههه الحقوني هموووت م الضحك
_ ع فكره هاخد نفسي بهدوء كده وامشي انتو جايبيني هنا تهزئوني ولا اي
=خلاص والله سوري بس شكلك فظيع
_دمك بارد.. قولي هنطبخ اي
=مكرونه بشاميل
_بحبها اوي
=وانا كمان
_وانتي كمان اي
=بحبها
غمز _يبختها
=احم طب يلا عشان نلحق نخلص ع طول
*قعدنا نطبخ ومبطلناش هزار وضحك قد اي هو قمر وضحكتو قمرين ياااه محظوظه اوي ال هتبقا مراتو هيساعدها ويخاف عليها ويحبها ويهزر معاها من موقعي هذا بقولها يابختك.. مكنش بيرضي يخليني اقطع حاجه بالسكينه وبياخدها هو ويقطعها بس قولتلو وحلفت ان انا ال هقطع المرادي هه طلعت موكوسه واتعورت.. جري عليا واخد ايدي حطها تحت المايه.. كان شكلو خايف اوي مع انها كانت تعويره بسيطه بس وشو كان مرعوب 
_مش قولتلك متمسكيش السكينه انتي مبتسمعيش الكلام لي وبتعانديني
=يوسف دي تعويره صغيره
_بتوجعك
=شويه
*جاب مرهم حطو عليها وربطها*
=والله صغيره مش مستاهله كل دا
_تعرفي تخرسي.. اقفي هنا قوليلي اعمل اي وانا ال هعمل ايدك متتمدش ع حاجه فهمتي
=حاضر
فيروز جت ولما لقيتو واقف معايا غمزتلي
_هههههههه اي ال انت لابسو دا يا چو
=شكلو مسخره صح
_ههههه جدااااا
_لا بقولكو اي متتلمو كده هزعلكو والله
_بس قمر ف كل حلاتك 
_ماشي يا عروسه
انا وفيروز ف صوت واحد.. =عرووووسه
_اممم ما انا اتصلت ب عمر وهييجي بعد بكره
_لالالالاااااااااا بتتكلم جد يا چووووو
_وانا ههزر معاكي لي
_شكرا اوي يا چو
_اشكري مريم هي ال اقنعتني
_بحبك اوي يا مريومه ربنا يجمعك مع الي بتحبيه 
_ مع الي بتحبيه!!!!!!! انتي عبيطه مريم مبتحبش حد
_لا بتحب وهي ال قيلالي
*بصلي بعصبيه*
_دا بجد
*فيروز بصتلي عشان اقول اه*
=اه بجد
_مستحيل انتي بتكدبي
=لا مش بكدب هو الحب حرام ولا اي
_اخرسي اياكي تقولي انك بتحبي حد فاهمه ومعنتيش هتروحي الشغل تاني.. اقولك حاجه مش هتخرجي من البيت اصلا
=اي ال انت بتقولو دا 
_انت مدايق لي يا يوسف هي بني ادمه وطبيعي هتحب يعني ما انت كمان بتحب تارا 
_مش من حقها تحب حد ومفيش مخلوق هيدخل البيت دا سمعتي
=............
قرب مني وهو متعصب ووشو احمر
_سمعتي بقول اي
=لا وهو جاي يتقدم قريب وانا هوافق وهتخطب ليه
*لقيت قلم نازل ع وشي*
google-playkhamsatmostaqltradent