رواية اميرة الرعد البارت الرابع 4 بقلم ندى الشرقاوي
رواية اميرة الرعد الفصل الرابع 4
/انتوا بتعملوا اي
اميره بعياط /والله يامرات عمو انا معملتش حاجه هو اللي جالي هنا والله
ساميه بخبث /ليه يابتي تعملي الحاچات العفشه دي (الوحشه)
أكرم /جرا اي ياما اي اللي جابك
ساميه /هشوف اي وانت عم بتخوف ولد عمك ولا اي
اميره بعياط وهيا مش مستوعبه الموقف /انا معرفش في انا صحيت من النوم والله لقته هنا
ساميه بسخريه /مصدجاكي يامرت الغالي احنا هنطلع من اهنيه واوعاكي رعد يعرف حاچه.
اميره برعب منهم /حاضر حاضر
طلعوا من عند امير واميره قعدت في مكنها وضمه نفسها وقعده تبكي
في الخارج
أكرم بغضب /ايه اللي انتي عملتيه دلوك
ساميه بخبث /طب ما تجول ان البت عچباك ياولدي
أكرم /ايوه عچباني بس شكلها مش زي اللي اعرفهم شكلها بريئه جوي جوي
ساميه /واللي يجبهالك
اكرم /اديله اللي هو عاوزه بس تچيلي
بعد ساعه
دخل رعد الجناح وجد اميره ضامه نفسها بتبكي وجسمها بيرتعش
رعد بلهفه/اميره مالك في اي
امير بدموع /ر... رعد سبتني ومشيت ليه
رعد /كنتي نايمه انتي مالك بتعيطي ليه ومالك كده في اي انطقي
اميره افتكرت لما ساميه قالتلها متقولش لرعد /مفيش انا عاوزه انام
رعد مش عاوز بضغط عليها قال لحميه /مالك ياميروو اي اللي مزعلك خلاكي كده
اميره /عاوزه انام يارعد
رعد بابتسامه /تعالي شالها ونيمها ودنه قاعد جمبها وبيمشي ايده علي خصلات شعرها ورحته اللي ادمنها من ثلاث ايام فقط
رعد بحب /نامي ياأميرتي
بعد مرور وقت
سمع رعد صوت عالي اوي اوي
.... /ياعريس ياعريس يا رعود
رعد /رعود محدش يقدر ينادي غير واحده
نزل رعد لقا ياسمين
(ياسمين اخت رعد 20 سنه كليه هندسه بنت جميله محجبه ورقيقه)
رعد وهو يحضن شقيقته /وحشتيني اوي طولتي اوي في الوقت المرادي
ياسمين /معلش بقا وبعدين بتجوز من غير متقولولي
رعد بابتسامه وقليل من المزح /والله ياختي ولا قالولي انا كمان انا شفت مراتي بعد كتب الكتاب
ياسمين بغمزه/واي الحوار بقا حلوه ولا زي مرات عمك
رعد /مرات عمي اي بس دي ملاك دي قمر دي عسل
ياسمين /ايه اي براحه انت وقعت ولا اي
رعد /احمم أقع اي بس انا اعرفها من 3 ليالي
ياسمين بابتسامه /بص انا جيت من بره علي الجناح بتاعك علي طول هنزل اسلم علي اللي تحت وانت هات مراتك وجنه وتعال
رعد بتردد/اكر.. ا.... أكرم تحت
ياسمين /أكرم مين
رعد /أكرم ابن عمك
ياسمين لإخفاء ملامحها /واي يعني معتش يفرق
نزلت ياسمين سلمت علي اهل البيت
ياسمين /وانت عامل اي ياسولم
سليم بضحك /يابت اتحشمي عاد
ياسمين /ياجدع اتحشم اكتر من كده دا الجامعه كلها بيقولولي ياغفير
دخل أكرم
أكرم بخبث/كيفك يابت عمي وبيسلم عليها
ياسمين بقرف /معلش ياواد عمي مبسلمش علي حريم
أكرم بغضب /وه كيف
ياسمين بغضب /افهما زي ما متبهمها اي بچالك 3 سنين مبسلمش عليا واصل هتتخبل ولا اي
أكرم /انتي كيف تتكلمي معايا أكده
ياسمين /اتكلم كيف ما انا عاوزه انا ياسمين المنشاوي سمعت ولا لا
سليم بغضب /في اي هتعلوا صوتكوا وانا واجف ولا اي مالك ياياسمين كلامك ماله مع كرم
ياسمين /مفيش يابوي انا طالعه اتسبح واسلم علي مرت اخوي
ساميه بخبث /وه كيفك ياياسمين
ياسمين بقرف /الحمد لله عن اذنكوا
سليم /اكرم تعال معاي
أكرم بخوف /حاضر ياعمي
دخل سليم وأكرم المكتب
سليم /في اي كل ما تشوف ياسمين بتتخانجوا مع بعض ليه كانوا عيال مش راجل وست
أكرم بتوتر /معرفش ياعمي اسأل بتك هيا ادرا اني طالع
سليم /الله في سماها لو عرفت انك عملت حاجه يااكرم والله لكون دفنك حي
عند رعد واميره
رعد وهو بيصحي اميره /اميرة ميرا
اميره بنوم /سبوني انام بقا محدش يعرف ينام ولا اي
رعد بضحك /قوي يالمضه عفايه نوم
اميره صحيت وشعرها نازل علي وشها وشكلها طفولي جدا /عاوز يارعد عاوزه انام بقا بص خمس دقايق وصحيتي ياله باي
ورجعت تنام تاني
رعد مسكها من البجامه بتاعتها /لا الأدب مش نامع معاكي ماشي تعالي شالها علي كتفه ودخل الحمام
فتح الدش ونزلها في المايه
اميره /اااه بغرق الحقوني
طلعت من تحت الدش كانت شبه الكتكوت شعرها كله نازل علي وشها والبجامه كلها مايه ورعد عمال يضحك
اميره بغضب طفولي/اي اللي انت عملته دا
رعد ببرود /مكنتيش هتصحي غير كده غيري وتعالي
اميره /طيب راحت جابت ازازه مايه وكبتها علي رعد
اميره جريت لغرفه الملابس
اميره /معلش بقا يابابي
رعد بغضب /بس لما تطلعي البسي حاجه واسعه وطويل سامعه
خلصت اميره لبست اميره وراحوا علي اوضه ياسمين ودخلوا
رعد بابتسامه /اقدملك دي تبقا
ياسمين /مراته التانيه
اميره /🤨😨😰😥
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية اميرة الرعد" اضغط على أسم الرواية