رواية طفلتي الخائفة البارت الخامس 5 بقلم شهد عبدالسلام
رواية طفلتي الخائفة الفصل الخامس 5
اسد :مانجي نشوف جامده اد ايه و شلهاا
حور :انت بتعمل ايه
اسد وهو شيلها:شايفه ايه يا حوري
حور بتوتر:شايفه ان كده عيب اووي نزلني
اسد نزلها و موقفها قدامه ومسكها من وسطها
اسد:انتي قصيره كده ليه
حور:انت طويل اووي
اسد:اي رايك نتكلم بجد شويه
حور بتوتر :اتفضل
اسد خدها وقاعدها علي السرير وماسك كف ايديها بين كفوفه الاتنين
اسد:انا عارف انك مابتحبنيش و مش هكدب ولا انا بحبك ومش هسمح بكده انتي ضغنتوته اووي يا حور انا اكبر منك ب 10 سنين يعني انتي مش هتستحمليني عشان كده نتفق ان احنا نفضل سنه سنه ونص كده متجوزين و بعديها ننفصل ايه رايك
حور بدموع :هترجعني ل اصاله تاني
اسد بدا يمسحلها دموعهاا :ينفع تهدي عمري ماهرجعك ل اصاله يا حوري
حور:ما انت بتقول هننفصل
اسد:هتعيشي مع ماما وبابا مش ليلي ذي مامتك بردو
حور:اه وانا بحبهاا
اسد:انا عارف حتي كنتي هتمشي وتسبيني الصبح
حور:انا بحسبك هتضربني
اسد:ايدي تتقطع قبل وماتتمد عليكي يا حور
حور بدموع :بس بابا مش هيرضه يخليني مع ماما ليلي
اسد و بيرجع شعرها ل ورا :طارق مايقدرش يعملك حاجه طول ما انتي معايه
حور:ما انت هتسبني
اسد:مين قالك ان هسيبك انا هفضل معاكي وجنبك
حور بعياط: حاضر بس توعدني انك مش هتسبني ارجع ل اصاله
اسد خدها بين احضانه :وعد مني انك هتفضلي طول عمرك معايه مش هسيبك
حور كانت بدات تبطل عياط
اسد:حور نمتي بتنامي في ثانيه
ونام و هي بين احضانه
اسد:وربناا علي عيني ان قولتلك كده بس انا لو خليتك معايه هبقا ظالمك و انا هخلي تجبي حقك
وطول الليل كان صاحي ومركز في ملامحهاا الطفوله
تاني يوم الصبح
حور حست ان هي مربوطه مش قادره تتحرك وبتفتح عنيهاا: اي ده انا ايه الي نايمني كده وبتحاول تقوم وحست ان اسد بيفوق
حور عملت نفسها نايمه
اسد باسها من خدهاا :بتنامي كتير وقام من جنبهاا و دخل ياخد شاور
حور قامت دخل اوضتها وهي هتموت من الكسوف ووشها كلو احمر
بعد شويه
اسد :مجنونه
اسد لبس بدلته السوده وبقا في قمة الجاذبيه
اسد:حوور حوور
حور من ورا باب اوضتهاا:نعم
اسد: افتحي يا بنتي في ايه
حور:في حاجه
اسد :طب انا نازل
حور بتسرع فتح الباب:رايح فين
اسد كان واقف جنب الباب شلهاا بايدو من وسطهاا بسرعه اول ما طلعت
اسد:ما انتي بتعرفي تفتحي اهو في ايه
حور مش طايله الارض:هو انت نازل
اسد:اه نازل
حور بحراج منو:طب نزلني
اسد :مش عايزه تفتحي الباب ليه
حور بكدب:لا انا ماكنتيش عارفه افتح
اسد :بجد؟؟!
حور:مش مصدقني صح
اسد:تؤتؤ
حور:طب وحيات ماما ليلي نزلني
اسد نزلهاا بس ماسك ايديها: في حاجه ضايعه منك
(حور باصه في الارض)
اسد رفعلها وشها ناحيته :الفراوله
حور:ايه
اسد :لا مافيش حاجه انا نازل وسبها و ماشي ناحية الباب وفتحه
حور جريت عليه و بتمسك ايدو
اسد يحرك سرعه قفل الباب و شلها
اسد بجمود:بردو
حور:هو انا عملت حاجه
اسد : لا يا بت غلبانه اووي
حور:...
اسد:عايز انزل
حور: انت رايح فين
اسد:الشركه
حور:طب ممكن طلب
اسد:اومري
حور:خودني عند ماما ليلي
اسد:وبعدين
حور: وانت جاي هاجي معاك
اسد جنب ودنها بصوت واطي:خايفه
حور:اه
اسد :وانا مش موافق
ونزلها
حور:والنبي يا ابيه
اسد:مش هينفع يا حور
حور:ليه
اسد :احنا لسه متجوزين من يومين
حور: طب خودني معاك
اسد بعصبيه:حور
حور بعياط وعنيها في الارض:نعم
اسد:اسمعي الكلام
حور:ماشي و داخله اوضتهاا
اسد :حوور
حور طلعت: نعم
اسد : خمس دقايق وتبقي جاهزه مش هستنا اكتر من كده
حور:بفرحه بجد وحضنته
اسد مسك فيهاا في الحضن و تاهه
حور:اممم ابيه اسد ... يا ابيه
اسد :ايه
حور:عايزه البس
اسد رجع لواعيه وسبهاا: بسرعه
اسد: انتس هتجنني ابيه معاك
حور غيرت و لبسه فستان ابيض بعد قصير وكوتشي احمر و لمسات خفيفه من الميكاب
اسد قاعد ماسك الفون
حور:يلا
اسد :ايه الحلوه دي
حور: بجد عجبك
اسد:اووي قربي كده
حور قربت عليه
اسد:حلاوه اي ده ميكاب كمان ايه يا بت القمر ده و نبرة صوته اتغير 180 درجه وهو ماسك وشهاا
اسد بجحيم وعينه في عين حور:غووري غيري الارف ده وامسحي وشك
حور بخوف :حاضر سبني بس
اسد سبها و حور جريت علي اوضه اسد عشان فيها هدوم الخروج كلهاا
بعد شويه
حور وعنيها في الارض: كده حلو
اسد : مش اووي بس يلا
حور كان لابسه بنطلون اسود بوي فريند و تيشرت ابيض و جاكت جينز اسود وكوتشي ابيض و حزام نفس اللون
ونزلو
اسد في العربيه:مش عايزك تتعملي مع اي حد في الشركه خالص سامعه
حور ولسه زعلانه من اسد:حاضر
بعد شويه اسد وقف في البنزينه
حور وعنيهاا في الارض : انا عايزه بيبسي
اسد :مش هجبلك حاجه ونزل
حور:مزعلني ومش عايز يجبلي بيبسي كمان بارد
اسد رجع العربيه :خودي كلي كويس
حور:انا مش جعانه
اسد :حور في ايه بقولك كلي
ويدات تاكل
حور:ممكن منديل
اسد ادها المنديل من غير كلام
حور:مش هتاكل
اسد : اخلصي انتي باكل الاطفال بتاعك ده
حور:..
عند الشركه
حور:...
اسد بعصبيه: حور في ايه
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية طفلتي الخائفة" اضغط على أسم الرواية