رواية عشقتها بجنون البارت السابع بقلم بسملة بدوي
رواية عشقتها بجنون الفصل السابع
وقفنا المره الي فاتت أما محمد والد حور كان بيقول لها .
محمد بخوف شديد وتوتر....حور طبعا انتي عارفه أننا بنحبك قد اي ومش نقدر نعيش من غيري صح يروحي .
حور برقه وهدوء....طبعا ي بابي وانا كمان بحبكوا اوي انتوا عيلتي وأهلي الي مش لسا غيركوا .
ريناد بخوف شديد.....في اي يا محمد .
محمد بخوف شديد وتوتر.....حور كنت عايز اقولك حاجه والي هي أننا مش اهلك الحقيقيين انا ابقا خالك اخو مامتك ومامتك وباباكي الحقيقين ماتوا بحادثه وانتي الي عيشتي وكان عندك سنه ساعتها انا ابقا خالك وريناد مرات خالك مامتك رنا اختي وانا والله عمري ما اعتبرتك بنت اختي انا بعتبرك بنتي الي مش اقدر اعيش من غيرها وفجاه حور اغمي عليها
ريناد بخضه وجريت عليها .....لي لي يا محمد حرام عليك لي قولت لها انتي عارف انها مش هقدر على الحقيقه لي .
محمد بخضه وعصبيه...... مش وقته ي ريناد الاهم انا هشيلها وانتي اتصلي على الدكتور وبالفعل الدكتور جه وقال لهم أن هي اغمى عليها من الصدمه .
وبعد ساعتين صحيت حور وقعدت تعيط جامد دخلوا عليها لاقوا منظرها ده .
محمد بأسف وحنيه.....انا اسف ي حور حقك عليا انا عارف اني غلطان عشان خبيت عليكي بس والله انا ما كان قصدي احنا بس حبناكي بس والله ما كان قصدنا نزعلك ولا نجرحك .
ريناد بحب وخوف ....اتكلمي ي حور ارجوكي مش تحسسينا اننا وحشين ارجوكي اتكلمي .
حور بحب شديد ورقه .....انا عمري ما ازعل منكوا انا بس اتفاجات بس انا والله بحبكوا اوي وحتى لو انتوا مش اهلي الحقيقين ، ومفيش حاجه هتتغير .
محمد بخوف وتوتر .....بس في مشكله أن باباكي كاتب وصيه انك بعد 18سنه تعيش عند ابن عمك وأهلك وكمان تديري املاكك.
حور بتوتر وخوف .....لا لا انا مش عاوزه اروح ومين بن عمي ده .
محمد بخوف وتوتر.....يبقا اوس .
نسيبهم ونروح لمكان شخصين واقفين في مكان مهجور .
الشخص 1...... الصوره اهي بعد بكره تكون عندي انت فاهم ولا لاء
الشخص 2 .....من عيوني ي باشا بس ده هيكلفك كتير .
الشخص 1.......مش مشكله الفلوس هديك الي انت عاوزه بس لو حصل حاجه ليها أو الخطه فشلت مش هرحمك .
الشخص 2 بخوف شديد......ماشي يباشا ومشا .
الشخص 1....... مش هسيبك ليه وانا ي انت ي ابن الشرقاوي.
عند اياد فكرينه الي هو عدو اوس .
اياد بخبث .....اي ده ده طلع عنده بنت عم كمان وجامده اوي كمان .
ريان صديقه بشك.....انت هتعمل اي .
اياد بخبث .....كل خير كل خير .
ونسيبهم ونروح لاوس .
قاعد في اوضه الجيم وقاعد يضرب من ساعتين وبيفتكر الماضي .
اوس بحب شديد.....اخيرا لاقيتك ي روحي ،مش هسيبك ي عمري خلاص
فلاش باااااك
كان فيه بنت وولد قاعدين يلعبوا مع بعض في الجنينه وجه فجاه اوس شافها واتعصب ونده عليها كان عنده 16سنه وحور سنه
اوس بتملك وغضب شديد.....حوري تعالي هنا مش انا قلت ليكي مش تلعبي مع ولاد تاني ولا لاء .
حور بطفوله ورقه ...اوث انا مث كنت عايز العب معاه بث هو هيزعل مني وانا مث عايزه حد يزعل مني .
اوس بعصبيه .....لا سيبيه يزعل بس مش تلعبي معاه انا بس الي تلعبي معايا صح ي عروستي .
حور بفرحه طفوليه .....اه ثح والبس فثتان كبير ابيض وانت تلبث بدله ثح اياااه انا بحبك ي اوث كتير كتير .(اه صح والبس فستان كبير ابيض وانت تلبس بدله صح الله انا بحبك اوي ي اوس كتير )
اوس بعشق...وانا بعشقك ي حوري ووعد أما نكبر هنتجوز .
حور بفرحه طفوليه جعلتها لطيفه جدا .....ايااااه هلبس فثتان زي بايبي (الله هلبس فستان زي باربي ) هروح اقول لماما ومشت .
اوس بوعد وعشق .....بوعدك انك مش هتكوني لحد غيري ي حوري .
اند فلاش باك.
اوس بتملك ووعد .....وجه وقت الوعد عشان يتحقق واوفي بيه .
استوب وربنا البارت كبير اهو صح 🥺♥️
ياترا مين الشخصين دول
ياترا اياد هيعمل اي
وياترا حور ردت فعلها اي أما تعرف أن أوس هو ابن عمها
وياترا اي أوس هيعمل اي
واي رايكم في البارت
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية عشقتها بجنون" اضغط على أسم الرواية