Ads by Google X

رواية القلب المجروح الحلقة الثامنة 8 بقلم نور عصام

الصفحة الرئيسية

رواية القلب المجروح البارت الثامن 8 بقلم نور عصام

رواية القلب المجروح كاملة

رواية القلب المجروح الفصل الثامن 8

مالك.نغم فوقي وبلاش،تعملي حاجه نندم عليها كلنا ارجوكي
نغم.  لو سمحت يا مالك اخرج برا عاوزه اغير هدومي
مالك. حاضر يا نغم وخرج وهو مرعوب من تفكيرها 
نغم. استجمعت قوتها وقامت ودخلت الحمام واخدت شاور وسط دموعها اللي ما وقفت خالص
مالك.  يارب خليك معانا يارب ملناش غيرك وراح اتوضي وصلي ودعي ربنا وفونه رن
حنين.  بحزن دكتور مالك
مالك.   خير يا حنين في حاجه
حنين.  عاوزين حضرتك دلوقتي حالا بالمستشفي
مالك. قلبه وجعه ودموعه نزلت بدون اراده منه
حنين.  دكتور مالك انت معايا
مالك. حنين ف ايه
حنين. للاسف يا دكتور اخو حضرتك
مالك. بلهفه ماله محمود ماله
حنين.  عمل حادث والاسعاف جابته المشفي وانا عرفته لاني كنت ف الفرح بتاعه وكمان من متعلقاته الشخصيه
مالك. بخوف طمنيني هو كويس وكان بيلبس هدومه
جروب روايات بقلم نور عصام 
حنين.  ان شاء الله خير مستنياك يادكتور وقفلت وبعدين دموعها نزلت علي صحبة عمرها واللي حصلها وكمان حالة محمود ومالك واتنهدت وقالت يارب قويهم
مالك. لبس هدومه ونزل جري 
نغم. بس خلصت شاور راحت فتحت البلكونه ورمت نفسها
مالك.  كان تحت البيت وبيطلب اوبر سمع صوت
نغم.  وهي بتوقع اتعلقت ف شجره وما وقعت
مالك. بص لفوق شافها فتح عيونه وصرخ
نغم.  بتعيط ومتعلقه ف الشجره
مالك.  طلع تاني فوق جري وفتح الشقه وجري علي اوضتها ودخل البلكونه وقالها ليه كدا يا مجنونه ليييه 
نغم. سبني اموت مش عاوزه اعيش 
مالك.  مد ايده لها بعد انا جاب ميلايه ولفها وقالها امسكي فيها وحاولي توصلي لايدي علشان خاطري وبعد دقائق قدر يطلعها وبس شالها ونزلها من سور البلكونه ضربها بالقلم
نغم.  اتفاجئت بتصرفه بصتله وسكتت
مالك.  قالها فوقي فوقي بقا من جنانك دا 
نغم.  قعدت ف الارض وما كلمته
مالك.  نغم لازم تفوقي من حالتك دي محمود عمل حادثه وحنين اتصلت بيا وانا حاسس انو مش كويس ارجوكي متكمليش عليا ارجوكي
رواية القلب المجروح بقلمي نور عصام 
نغم. بدون وعي قامت وقفت واتوجهت للخروج
مالك. رايحه فين
نغم. بعصبيه رايحه اشوف جوزي ابعد عني ونزلت 
مالك.  خليكي وانا ههروح
نغم. بصوت عالي وعدم اتزان قالت ملكش دعوه بيا 
ام مالك.  صحيت وخرجت لعندهم وقالت في ايه مالكم صوتكم عالي ليه يعني، يا حجه لسه صاحيه بعد دا كله
نور عصام. بس يابت انتي وهي هي ست كبيره وتعبامه وكانت واخده دوا وشئ طبيعي ينيمها انا رديت عليكم علشان عرفه تفكيركم المهم نرجع بقا لموضوعنا وابطالنا 
مالك. مفيش حاجه يا ماما خلي بالك منها 
امه. دموعها نزلت منها وقالت محمود فين
مالك. اهدي يا ماما الله يخليكم متعطلونيش
امه. اخوك ماله فيه ايه 
مالك.  للاسف عمل حادثه 
امه. ايه وايه الي نزله دلوقتي
نغم. جريت عالباب
مالك. نغم نغم
امه. خدني لاخوك انا قلبي وجعني اخوك
مالك. متكمليش يا ماما زمايلي هناك ومش هيسبوه واتوجه يمشي بقلمي نور عصام
امه. مش هتمشي من غيري
مالك. اخدها ونزل لقي نغم بتركب راحو عليها وركبو معها 
وبعد بعض الوقت وصلو 
حنين. جريت عليهم 
نغم ومالك مع بعض محمود فين
حنين.  شاورت عالغرفه اللي موجود فيها 
نغم. جريت عليها ومالك وامه ف ايده وبس دخلت صرخت وقالت محمووووود
امه. اغمي عليها
مالك.  انهار وضم اخوه لحضنه
حنين.  بتحاول تشيل نغم اللي مغمي عليها وزميله اخري بتحاول تشيل ام مالك واحد الدكاتره بيحاول يهدي مالك 
وبعد شويه
مالك. استجمع قوته علشان امه ونغم ويقدر يكمل 
د علي.  البقاء لله يا مالك ودا احد اصدقاء مالك
مالك. ونعم بالله 
وبعد اتمام كل شئ تم الدفت والعزاء
في بيت مالك
ام نغم.  حبيبتي اهدي قدر ربنا يا بنتي وراحت علي ام مالك واطبطب عليها وقعدت تواسيها 
وبعد شويه دخل ابو نغم ومالك 
ابو نغم. طبطب عليها وحاول بكلامه يهديها شويه
نغم. مش بتتكلم مع حد بس بتعيط وخلاص 
مالك. بحزن راح علي امه واخدها ف حضنه وقالها لازم ترتاحي يا ماما وبعدين قال عمي اتفضل انت وطنط ارتاحو فوق الوقت اتأخر 
ابو نغم. معلش يابني احنا لازم نروح
مالك. كلام ايه دا يا عمي 
روايات بقلم نور عصام 
عم نغم. البقاء لله يابني بس احنا فعلا لازم نروح واصر عليه
ام نغم.  قالت خلي بالك منها 
مالك. متقلقيش يا طنط نغم ف عنينا ومشيو 
ام نغم. انا كنت عاوزه اخليني مع البت دي منهاره 
عم نغم. كدا احسن يا ام نغم خليهم علي راحتهم ف بيتهم وبعدين كلها كام يوم ونيجي ناخدها 
ام نغم. بخضه ناخدها
عم نغم.  ايوا طبعا اومال هتعيش هناك ليه خلاص 
ابو نغم. قال عمها بيتكلم صح مينفعش تقعد عندهم واخو جوزها موجود معهم دا شاب وعاذب 
امها.  ربنا يقويها 
عند مالك
مالك. دخل امه اوضتها واداها علاجها واتطمن عليها 
روايات بقلم نور عصام
امه.  مالك اتطمن علي مرات اخوك قبل تنام
مالك. بوجع قالها حاضر يا ماما وخرج
نغم. كانت نايمه عالسرير صاحيه وبتعيط
مالك. خبط عليها ودخل هو عارف انها بسريرها ووضعها كويس راح لعندها 
نغم. بدموع بصتله وقامت قعدت
مالك.  بقلب مجروح موجوع مقهور حزين بصلها نظرة لوم وعتاب وكانه بيقولها انتي السبب
نغم. فهمت نظرة ليها ولسه هتتكلم
مالك. سابها ومشي ودخل اوضته يقول لنفسه لو كانت هي السبب انا كمان السبب لانها رفضته علشاني ليه بلومها لوحدها ليه ليه وانهار من البكاء
وتاني يوم 
نغم. بغرفتها ما نزلت منها 
مالك. راح لعند امه فطرها وعطاها دواها 
امه. بحزن قالت فين نغم يا مالك
مالك. في اوضتها يا ماما
امه. ليه ما نزلت
مالك. اكيد نايمه يا ماما انتي عرفه حالتها واكيد ما نامت كل اليل وبعدين قالها خليها علي راحتها 
امه.   ربنا يصبرها يابني ويصبرنا كلنا
مالك. حضن امه وجرس الباب رن راح وفتح وكانو اهل نغم
امها. ازيك يا بني عامل ايه
مالك. الحمد لله يا طنط اتفضلي
ابو نغم. ازيك يادكتور
مالك.  تسلم يا عمي اتفضل ودخلهم الصالون
ام نغم.  ولدتك اخبارها ايه دلوقتي يا دكتور
مالك. بخير يا طنط الحمد لله علي كل حال 
ابو نغم وامها مع بعض الحمد لله ربنا كريم
ام نغم. طيب ممكن اشوف ولدتك وبعدين اطلع اشوف نغم 
مالك.  طبعا يا طنط اتفضلي 
ام نغم. دخلت واتطمنت عليها وبعدين طلعت لبنتها وقعدت اتكلمت معها شويه
وبعد مرور اسبوع
نغم.  مش بتخرج خالص من اوضتها ف وجود مالك وبس يخرج تنزل تطمن علي امه وتعملها اللازم وتطلع قبل يجي 
مالك. رجع من الشغل لقي امه قاعده ف الصاله وسمع صوت
نغم.   من المطبخ قالت ماما حبيبتي اوعي تنامي دقيقه واحده والاكل يكون جاهز
مالك. ازيك يا ماما 
امه.  الحمد لله يا حبيبي بخير طول ما انت بخير 
نغم. خرجت من المطبخ ومعها الاكل وبتقول يلا يا قلبي اتفاجئت ب مالك قدامها اتوترت 
ام مالك. تعالي يا حبيبتي 
نغم.  حطت الاكل عالسفره وقالت طيب انا هطلع انا بقا ولو احتاجتي حاجه ناديني
ام مالك. تعالي يابنتي كلي انتي مكلتيش
نغم.  وضهرها لها مش جعانه يا ماما وجريت من قدامهم 
ام مالك.  مالها يا مالك ليه مش بتقعد ف وجودك
مالك. بتوتر قال اكيد يا ماما محرجه مني انتي عرفه انها ملحقتش تاخد عليا 
امه.  بصتله وقالت جايز بردو 
مالك. يلا يا ست الكل تعالي كلي علشان صحتك
امه. صعبان عليا نغم ما اكلت خالص واكلتها بقت ضعيفه وبصتله وقالت ياتري ايه اللي جاي
مالك. في ايه بس يا ماما شاغله بالك ليه
امه. ازاي بس يابني مشغلش بالي نور عصام
مالك. عاوزه تقولي ايه يا ماما
امه.  نغم
مالك. مالها 
امه. لحد امته هتقعد هنا
مالك. بخوف قال يعني ايه دا بيتها
امه.  يابني احنا ناس نفهم ف الاصول وكمان اهلها وانا من اخر مره اهلها كانو هنا كنت حسه بكلامهم بس محرجين لكن لحد امته لو سكتو انهارده مش هيسكتو بكرا
مالك.  يعني ايه يا ماما ممكن ياخدوها
امه. حقهم يابني بنتهم وصغيره وحلوه والعمر قدامها اي نعم هي بقت ارمله ودموعها نزلت وبعدين قالت بس صغيره وملحقتش تتهني واكيد مش هيسبوها كدا
مالك.  لا يا ماما دا بيتها ولازم تقعد فيه
امه. بأي صفه يابني
مالك. بصلها وعارف ان معها حق ف كل كلامها
امه. انا والله يابني ماعوزاها تمشي من هنا انا حبيتها وكفايه انها مرات اخوك ووجودها بيفكرني بيه مش عوزاها تمشي خالص بس كمان مقدرش اخليها هنا مش عاوزه اكون ظالمه
مالك.  خلاص يا ماما سيبها لله واهو لحد دلوقتي هما ما اتكلمو وربنا كريم بينا وكان قلبه يتقطع نور عصام
امه. يارب خليك معانا 
مالك.  بعد شويه قالها ماما انا هطلع اغير هدومي وانام شويه لان تعبان ولو احتاجتي حاجه اتصلي عليا
امه.  ربنا يخليك ليا حبيبي روح ارتاح انا عرفه انك تعبان
مالك.  باس ايدها وطلع اوضته غير هدومه وادي فرضه وراح لعند نغم وخبط عليها
نغم. راحت وفتحت الباب لقته قدامها اتلاشت النظر له
مالك.  ممكن نتكلم شويه 
نغم. من غير ما تبصله قالت خير
مالك. هنتكلم كدا من عالباب يا نغم
نغم. قالت اتفضل وعدت عن الباب
مالك. دخل واتفاجئ انها بتلم هدومها قالها ايه دا
نغم.  مش بتبص له قالت ايه
مالك. بغضب قالها ايه الشنطه دي وليه الهدوم دي
نغم.  راحت علي الدولاب وقالت عادي بلم هدومي وماشيه
مالك.  اتعصب وراح عليها مسكها من ايدها وقالها لما اكلمك تبوصيلي وتردي عليا فاهمه
راية القلب المجروح بقلمي نور عصام
نغم. بحده بعدت عنه وقالت حاضر هرد علي حضرتك يادكتور انا بلم هدومي وماشيه رايحه بيت اهلي علشان معتش ينفع اقعد هنا اكتر من كدا المفروض كنت مشيت من تاني يوم ولا كان مفروض مشيت لما مديت ايدك عليا نور عصام وكان مفروض امشي من هنا لما حملتني ذنب اخوك وقولتلي اني السبب ف موته ياتري كدا مبسوط اهو بصيت ف وشك وانا بكلمك ورديت عليك حاجه تانيه يادكتور 
مالك. اتعصب اكتر من كلامها وقالها نغم انتي
نغم. قاطعته وقالت ابعد عن طريقي
مالك.  نغم اهدي واسمعيني
نغم. انتهينا يادكتور
مالك.  حاول يمسك نفسه قالها نغم انا مقولتش انك سبب موت محمود اناا
نغم.  مش محتاج تقول يادكتور كفايه عنيك قالت واتهمتني
مالك.  يا نغم وقبل يكمل كلامه
امه. دخلت وقالت معقول انتي السبب ف موت ابني
مالك ونغم. اتفاجو بيها وقالو ..
google-playkhamsatmostaqltradent