Ads by Google X

رواية عشقت نقابها الفصل العاشر 10 بقلم لقي محمد

الصفحة الرئيسية

       رواية عشقت نقابها الفصل العاشر بقلم لقي محمد

رواية عشقت نقابها الفصل العاشر 

انتي ليه بتعمل معايا كده
قولت وانا متوتر
_ كده ازاي
قالت بعصبية وهي بتمسح دموعها بضهر أيدها زي الاطفال
_ كفايه تمثيل بقى انت ايه هااا كل اللِ انا فيه ده بسببك انت وهي
قولت بصوت هادئ
_ ليه بتقولي كده
قالت ببرود وهي بتتعدل في جلستها وبتهدي نفسها
_ طلقني
بصيت ليها بهدوء اصلا بعد كل اللِ حصلها بسببي ده شئ طبيعي أنها تطلب الطلاق
_ بس انا مش هطلقك يا روقية
قالت بعصبية ممزوجه بصوت عالي
_ ليه هااا ليه عايز تكمل عليا بس انا مش هسكت يا ليث
قولت بتحذير
_ وطي صوتك يا روقية وصوتك ميعلاش تاني
قالت بوش احمر من العصبيه
_ يا اخي ايه البرود ده
قولت بتحذير ممزوج بصوت عالي
_ روقية اخرر دتحذير صوتك ميعلاش
رجعت نامت على السرير تاني وادتني ضهرها وقالت بصوت مخنوق
_ اطلع بره
قولت بندم من تسرعي
_ روقية
قالت بهدوء وصوت مهزوز
_ اطلع بره
طلعت بره وانا بفكر بألف عقاب وعقاب لدارين اتصلت ب إيهاب اللِ رد عليا بعد ثواني
قولت بخبث
_ هوباا
قال بخبث مماثل
_ ايوه عارف انا النبره دي الهمني يا باشا
قولت بنبرة ذات مغزى
_ نفذ
قال بنبرة إعتراض
_ بس مش شايف أنه بدري شويه
قولت بهدوء مُريب
_ تؤتؤ متغلاش عليك
قال بهدوء
_ اوباا طب اروح انعنش بقى أحسن ده احنا داخلين على تقيل اووي
قولت بأبتسامة إنتصار
_ ربنا معاك
قال بهدوء وتفكير عميق
_ ربنا معانا جميعاً ... يلا اقفل انا بقى
قولت بتحذير
_ سلام .. مش عايز غلطه
قال بإيماء
_ اشطاا سلام بقى
قفلت معاه وانا بخطط لشئ هيرحني كتيرر
بعد مرور بعض الوقت كنت داخل الغرفه عند روقية وانا معايا اكل ليها وباقة ورد
قعدت جنبها على طرف السرير وقولت بتردد
_ روقية
قالت بغيظ
_ صاحية .. عايز ايه
قولت بندم
_ روقية انا اسف بس بلاش المعامله دي .. سكت شويه وقولت
_ المعامله دي بتقتلني يا روقية
قالت بضحكة استهزاء
_ بتقتلك مش كده ليه بقى يا ترى علشان اتعودت على روقية اللِ بتقول حاضر وماشي وبتحط جزمه في بوقها وتسكت مش كده اتعودت على روقية اللِ تطبطب و متبينش لحد أنها زعلانه مش كده اتعوده على روقية اللِ باتهام وتسكت ... سكتت وفجأة لقيتها بتضحك بهستيرية وبتقول
_هههههه كنت فاكر اني هسكت صح هههههههه اقولك على حاجه انا غبية اه اه متستغربش انا غبية علشان سكت وقولت يا بت ده جوزك استحملي بس خلاص تعبت .. ضحكة
بصوت اعلى وقالت اااااااه كفاياااااا بقى
( اللهم يا مقلب القلوب ثبت قلبي على دينك ، اللهم ادخلنا جناتك بدون سابق عذاب ، اللهم اسكنا الفردوس الاعلى ، اللهم احفظنا من كل شراٍ وسوء ، اللهم ارحم موتانا و موتا المسلمين اجمعين ، اللهم اشفي مرضانا و مرضى المسلمين اجمعين ، سبحان الله ، الحمد لله ، لأ إلاه إلا الله ، الله اكبر ، استغفر الله العلي العظيم واتوب إليه ، اللهم صل وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه وسلم تسليما كثيرا عدد خلقك ورضا نفسك وزنة عرشك ومداد كلماتك )
متكسلوش 👆
حاولت اقرب منها أو أهديها لكن وقفتني وهي بتقول
_ اوعى تقرب انا مش ضعيفه فاااااهم
قولت بإيماء وخوف عليها
_ فاهم .. فاهم بس اهدي
قالت بصراخ
_ متقوليش اهدي انا مش بشد في شعري
قولت بحب
_ خلاص طيب أنتِ عايزه اي وانا اعملهولك
قالت بهدوء بعض الشيء
_ تقولي كل حاجه من الاول
قولت بكره لنفسي وندم
_ ا .. اس .. اسف .. والله اسف بس بلاش دلوقتِ و وعد مني هقولك في الوقت المناسب بس تهدي
قالت بعصبية
_ تاني هتقولي اهدي
قولت بحب
_ خلاص هسكت
قالت بهدوء وصوت مهزوز من البكاء
_ أخرج بره
اومأت ليها بهدوء وخرجت علشان تهدا بس قبل ما اخرج لقيت وقولت ليها
_ اجي ألاقي الأكل كله خلصان
قالت بإستفزاز لأول مره
_ ملكش دعوه وياريت تخرج علشان الاكسجين خلص
اتنهدت بهدوء فهي مهما عملت ومهما هتعمل مش هزعل منها لانها معاها حق في كل حاجه .. نظرت ليها نظره اخيره وخرجت
روحت لمكان محدش يعرفوا غيري انا بس كانت عل وشي كل معالم القسوة والكره والخلق أيضاً فهاهو مُقبِل على أوائل ايام انتقامه ويا لهُ من تلذذ فذلك الانتقام يناديه كما هو يناديه لتتقابل تلك الوجه بعد معارك

يتبع الفصل الحادي عشر اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent