Ads by Google X

رواية عشق جنوني الفصل الحادي عشر 11 بقلم سارة محمد

الصفحة الرئيسية

    رواية عشق جنوني الفصل الحادي عشر بقلم سارة محمد


رواية عشق جنوني الفصل الحادي عشر

وقفنا لما أسر دور على. ساره ولاقاها واقفه على البول وفيه شباب حواليها وكانت لابسه جيب قصير وبدي كات
ساره : ابعدو. لو سمحتو مينفعش كدا
شاب ١: نبعد دا احنا بقالنا كتير ملاقيناش مصريه في البلد دي
شاب ٢ : لا ويوم ما نلاقيها تطلع جامده ولسه هايلمسوها أسر جيه وضربه بوكس طيره
وقعد يضرب. فيهم بغل وساره واقفه منهاره من العياط وخايفه من أسر وأسر خلص ضرب فيهم وراح عندها لقاها منهاره ومتسمره مكانها شالها وطلع بيها الاوضه ورماها على السرير ولسه هايزعق شافها بتترعش ومرعوبه فهم أن هي هي خايفه منه واتمالك أعصابه بصعوبه وخرج من الأوضه
ساره لنفسها:: غبيه. اهو استني بقا دا هدوء ما قبل العاصفه
اما عند أسر
أسر : أهدى يا أسر أهدى مينفعش كدا هتخاف مش هتعرف تعمل الي بتختطله
__________________
عند جنى
جنى قاعده وماسكه الفون ويوسف اتصل عليها
جنى : الو
يوسف : الو عامله ايه
جنى : تمام وانت
يوسف : تمام بقولك ما تيجي نتقابل
جنى :لي
يوسف : عادي زهقان ودي اول مره ساره وأسر ميكونوش في البيت ومش. متعود ابقى لوحدي
جنى : ماشي نتقابل فين
يوسف : هاجي اخدك
__________________
عند مراد و عاصم
عاصم : انا طلعتك من قضية خطف ساره
مراد : طب كويس
عاصم : مش مش هاعرف اطلعك من شر أسر
مراد : ولا يقدر يعمل حاجه اصلا
عاصم : متستهونش بيه يا مراد انت مش قده
__________________
عند أسر
اسر طلع الاوضه بعد ما هدى نفسه
طلع لقاها قاعده على السرير ضامه ايديها بين رجليها وعماله تعيط وتترعش مستحملش يشوفها كدا جري عليها وشدها لحضنه وهي استسلمت بعد دقايق طلعت من حضنه
ساره : عاوزه ارجع مصر
أسر :: بس احنا بقالنا يومين بس هنا
ساره : عارفه. عاوزه ارجع ليوسف وجنى في وجود يوسف مكنش بيسمحلي اعيط. ومكناس بكون مخنوقه بالعكس كان بيهون عليا. في حجات كتير وجنى كانت اختي اللي خسرتها عوضتني هما الاتنين عوضوني عن ابويا وامي واختي اللي خسرتهم بسبب واحد زي عاصم السيوفي اللي هو عمي
أسر : شدها لحضنه تاني وباسها بوسه رقيقه كأنه بيقولها أهدى انا جمبك وفي اللحظه دي هو اتأكد أن هي فعلا ملهاش علاقه بموت أهله ولا موافقه مع عمها ( هنعرف الحكايه دي بعدين)
أسر : ممكن تهدي انا اسف انا بسس. لمجرد ان. حد غيري شافك كدا انا اتجننت أن حد يبصلك بصه زي دي اتعصبت انا اسف
ساره ببراءه : يعني مش هتزعقلي تاني
أسر : مش هتحصل ابدا.
ساره : وعمي مش هايسكت
أسر : وانا قادر احميكي منه
ساره بابتسامه: شكرا
وقامت علشان تنام
أسر : رايحه فين
ساره :. هنام
اسر : لا تعالي هتنامي هنا
ساره : بس
أسر :: تعالي يلا متخافيش
وراحت فعلا وهو اخدها في حضنه ونامو بعمق
________________________
في مكان تاني اول مره نروحو
الام : قومي يلا يا بنتي
شمس : قومت اهو
الام : مش المفروض عندك مقابلة شغل
شمس : ايوه قومت اهو وقامت ولبست فستان وكانت جميله وزادها جمال اكتر حجابها
شمس : إننا نازله يا ماما
الام :ماشي يا حبيبتي ربنا معاكي
استوووووووووب
شمس بنت رقيقه خمريه عيونها بني طولها متوسط وشعرها طويل. لون عينيها وشكلها قمر
_____________________
يعدي اليوم باحداثه الطويله ويوم جديد على ابطالنا
ساره بتصحى من النوم بتلاقي أسر نايم بتتامله وبحركه مجنونه بتبوسه
ساره: مع انك ساعات بتكون رخم وعصبي بس مش عارفه قلبي. اتعلق بيك ليه مش عارفه بيدق ليك لي يعني معقوله اكون حبيتك مش عارفه بس حاسه اني مبسوطه معاك
وقامت دخلت الحمام
واسر كل دا صاحي ومبسوط بأن بقى فيه مشاعر بينهم
وقام ولبس وساره كمان لبست ونزلوا يفطرو
____________________
عند شمس
دخلت شركة كبيره وسألت مكتب المدير
شمس : كنت جايه للمقابله
سكرتيره بصتلها بقرف : اهاا ادخلي
شمس دخلت وهي مستغرباها ولقت___

يتبع الفصل الثاني عشر اضغط هنا
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية عشق جنوني" اضغط على اسم الرواية 
google-playkhamsatmostaqltradent