رواية مابين الحلم والحقيقة البارت الحادي عشر 11 بقلم اميرة اسامة الجزء الثاني من رواية دار الايتام
رواية مابين الحلم والحقيقة الفصل الحادي عشر 11
جاسر...تمارا اهدي بقى شويه
تمارا...اهدى ايه انت مصدق اللي هو بيقوله صدقه انتو قرايب ومهما حصل مش هيهمكم غير نفسكم وسمعتكم وبس هتدوسوا علينا وتفعصونا باوسخ جزمه عندكم عارف ليه عشان احنا ملناش حد يا جاسر باشا ليل باشا بيحاول يقنعني ان مش هو اللي عامل كده وفاكر اني هصدقه انا هقتلك بايدي لو عشق حصلها حاجه انت فاهمممممممم
وفي اللحظه دي قلم نزل على وش تمارا عمل صدى صوت فالاوضه
زهره نور...تمارااااا😱
جري الشباب على ليل بسرعه
ومسك جاسر ايده بعنف لييييل انت اتجننت
ليل بغضب وهو باصص لتمارا انا عمري في حياتي ماكنت ولا هكون وسخ مش انا اللي اعمل كده في واحده بالغصب...القلم ده عشان بس تعرفي ده كويس بس اقولك على حاجه انا الوقت بس مش مضايق اني مصدقتش عشق عارفه ليه لان اللي حصل ده كله انتي شوفتيني وسخ وحقك تصدقي انتي او زهره او نور لانكم متعرفونيش كويس بس غيركم يعرفني وعارف اني معملش كده استحاله زي جاسر ونوح وادم
لكن انا مصدقتش عشق واي حد في مكاني مش هيصدقها حتى انتو يمكن تكونو بتثقو فيها وعارفين انها احلامها بتتحقق زي ما قولتو واكدتو ده بس ممكن متصدقوش بالشكل اللي هي قالته انا عمري ما شوفت عشق قبل كده كل معرفتي بيها ايام تتعد لما تجيلي وتقولي كل الحاجات دي وبالتفاصيل دي يبقر لازم مصدقش واي حد عاقل ميصدقش وبما انك شوفتيني وسخ وممكن اتهجم على عشق يبقى طبيعي ان انا كنت صح لما مصدقتهاش....
وعموما عشق ادامكم اهي ان شاء الله هتبقى كويسه وتقوم وتعرفوا منها اللي حصل ونعرف كلنا الناس دي دخلوا ازاي عندها البيت لان ده الجزء اللي انا معرفهوش...اه صحيح عايز بس اقولكم على حاجه الوسخ اللي انتي شيفاه ده ياتمارا واللي مش بعيد تكون زهره ونور كمان شايفينه كان بيحاول على اد ما يقدر يحميكم رغم اني مكنتش قادر استوعب اللي بيحصل بس كنت قلقان عليكم عشان كده خليت الجارد وراكم خطوه بخطوه بس اللي مكنتش عامل حسابه ان ده يحصل لعشق لوحدها. عارفه ليه لان عشق قالتلي ان في حلمها المفروض نور وزهره كانو معاها
ادم...طيب ممكن تأعدو بقى وتهدو شويه صلو على النبي كده عشان كل اللي بيحصل الوقت ده غلط ومش في مصلحة عشق يارتني ماعرفتك يا جاسر لما كلمتني مكنش زمانكم هنا وانت ياليل سمعت كلام الدكتور
تمارا....😳😳😳لا استنى بس هو جاسر كان يعرف
جاسر بصوت واطي..الله يخربيتك يا ادم..
نوح...يا جماعه كفايه كلام بقى ادم عنده حق من فضلكم كفايه بقى لحد كده اعد ياجاسر اعدي تمارا ومتقلقيش هتبقى كويسه والله
اعد كل واحد فيهم بعيد عن التاني فضلت تمارا جمب عشق ماسكه ايدها ودموعها مش بتقف وباصه لجاسر بغضيب عشان كدب عليها
عدت كذا ساعه وهما على نفس الوضع الصبح ابتدا يطلع والكل ساكت زهره ونور نايمين على كتف بعض
ليل....ادم...معلش جهز نفسك واطلع انت على الشركه.
ادم...تمام ماشي.
ليل...وانت يا نوح انت وجاسر وصلوا البنات شقتهم ياخدو كل حاجه تخصهم من البيت وبعد كده اطلعو بيهم على شقت الزمالك وكلموني لما تخلصوا
فضل جاسر ساكت مش عايز يرد على ليل مضايق منه عشان مد ايده على تمارا.
نور....انا مش هسيب البيت مش هينفع
تمارا وهي مش باصه لاي حد غير عشق
وانا مش مش هروح الشقه دي عشق طلبتها وانت قولت مفيش شقه وسبت ده يحصلها وبعدين انا مش هسيبها
ليل...وهو بياخد نفس طويل
تمارا من فضلك بلاش مناهده كتير انا على اخري بجد من فضلك اسمعي الكلام
تمارا...وانا قولت لا واكيد مش هعمل حاجه غصب عني
نوح...تمارا اكيد محدش فينا هيخليكم تعملو اي حاجه غصب عنكم بس انتو كده مش في امان لكن لو رحتو هتبقو تحت عنينا و محدش هيقربلكم
تمارا...بصت لليل اظن بردو على كلام مستر ليل كان فاصل بينه وبين عشق كام متر ومقدرش يحميها
ليل.. حاول يكتم غضبه تمارا بلاش طريقتك دي من فضلك بلاش تخرجيني عن شعوري
تمارا.. ايه هتمد ايدك عليا تاني
جاسر....بص لليل وكأنه بيعاتبه بنظرات عينه لا يا تمارا دي غلطه ومش هتتكرر تاني ولا انا هسمح بيها بس ليل اظن يعني انه لو كان مش موجود اصلا مكنش ده بس اللي حصل في عشق انتي اكيد فهماني صح.
نزلت دموع تمارا غصب عنها لفت وشها بصت لعشق
ليل...تمارا انا مقصرتش صدقيني وبمجرد ما شوفتها بتجري كنت جريت عليها اه مقدرتش امنع كل الكدمات والكسر اللي في ايدها ولا قدرت امنع خوفها ورعبها في اللحظه دي بس قدرت احميها بان مفيش حاجه تحصل اكتر من كده قدرت اخليها لما تصحى وتفوق تبقى مطمنه ان اللي حصلها مكنش غير شوية كدمات لكن مش هتصحى مكسورة يا تمارا
اللي حصلها ده كله يمكن متعداش الدقيقه بس ده لانهم كانو تلاته عليها لوحدها فاللي انتي شيفاه ده طبيعي جدا..والاهم هتصحى وهي عارفه اني خدتلها حقها من الكلاب اللي عملو فيها كده ولسه هاخدلها حقها....وانا اسف يا تمارا اني مديت ايدي عليكي انا عمري ما عملتها في حياتي بس انتي اللي خرجتيني عن شعوري واتهمتيني بطبع لا يمكن يكون موجود عند ليل السيوفي ياريت تقبلي اعتذاري.
تمارا...صدقني انا كمان غصب عني
ليل.. عارف ومش زعلان منك يمكن كان الغضب عاميني من كلامك بس عارف انك خايفه عليها. انتي ظلمتيني وظلمتي زهره كمان على فكره.
بصت تمارا لزهره بحزن
زهره...بابتسامه هاديه عادي متعوده على لسانها اللي زي المدب.
ابتسمت تمارا وسط دموعها متزعليش مني حقك عليا بس انتي عارفه ان ده كان هيبقى رد فعلي بردو لو انتي مكان عشق وعشق مكانك
زهره...عارفه وصدقيني ياتمارا مش زعلانه منك حضنتها زهره اوي..
نوح...ايوه كده فكوا شويه بقى وكفايه اليوم اللي عدى ده
تمارا...بس بردو انا مش هقدر اروح الشقه
نور...ولا انا مش هقدر
ليل...تمارا نور انا مش باخد رأيكم كلكم هتروحوا حتى لو غصب عنكم انا معنديش استعداد ان اي حد فيكم يحصلوا حاجه وكمان في حاجه مهمه بعد ما عشق تفوق وترجع كويسه من تاني لازم كلنا نأعد مع بعض في حاجات كتير لازم تتقال ادام الكل
تمارا....مستر ليل ممكن سؤال
ليل...اكيد بس بلاش مستر دي الكلام ليكم كلكم انا ليل وبس احنا مش في الشغل. أسألي يلا
تمارا...تمام....هو انت صدقت عشق؟؟؟
ليل....سكت ثواني دقيقه اتنين وسرح ورجع بصلها من تاني
جزء كبير اوي جوايا مصدقها
زهره...طيب ليه الجزء الصغير مش راضي يصدقها
ليل...مش حكايه مش راضي بس انا بني ادم طبيعي جدا وده شئ طبيعي بس حتى الجزء الصغير ده مبقاش مكدبها اد ما هو مش قادر يستوعب بس...
تمارا...ابتسمت بهدوء وسكتت
ليل...يلا بقى قوموا ومتنسوش تجيبو حاجه عشق كلها..
تمارا..طيب انا موافقه بس معلش خليني معاها ارجوك انا مش هقدر اسيبها
زهره...ولا انا خلينا معاها عشان لو فاقت تطمن اننا جمبها
ليل....الساعه الوقت 6الصبح وده وقت كويس عشان الدنيا تكون لسه هاديه عندكم في المكان وعلى بال ما تروحوا تلمو حاجتكم وتروحوا عالشقه ترتاحو هيكون لسه في وقت هبعتلكم السواق يجيبكم لحد هنا والدكتور اصلا قال مديها منوم ومهدأ يعني مش هتصحى الوقت خالص وكمان لازم تجيبولها لبس كويس وبعدين انا هفضل هنا معاها متقلقوش
جاسر...يلا تمارا انتي والبنات كده احسن وبعدين انتي كده فاضلك ساعه وتبقى صاحيه بقالك 24 ساعه احنا منمناش من امبارح ومن الساعه 7الصبح واحنا في الشغل
ليل....انت كمان يا جاسر بعد ما توصلهم روح ارتاح ونام متروحش على الشركه
جاسر...ان شاء الله
نوح...يلا يابنات
قاموا البنات باسو عشق من راسها وخرجوا ورا بعض من الاوضه.
ليل..ادم لو في اي حاجه في الشركه ابقى بلغني
ادم...تمام وانت لو احتجت اي حاجه كلمني...يلا سلام
ليل...سلام....لحظه ياجاسر خرجو كلهم ووقف جاسر
جاسر...ايوه ياليل
ليل...متزعلش مني
جاسر...عينه رايحه جايه من غير ما يبصله وانت زعلتني
ليل....اوعي تكون فاكرني مش حاسس بيك
بصله جاسر في عينه من غير ما يتكلم
ليل....ايه يا صحبي مستغرب ليه ما انت عارف ان طول عمري بشوف اللي في عنيك من غير ما تبذل مجهود وتقولهولي
جاسر...بارتباك على فكره اناا انا مش فاهمم تقصد ايه
ليل...بابتسامه اهو الارتباك ده لوحده كفيل ياكدلي اللي انا بقوله🤨
جاسر...على فكره انا مفيش حاجه بيني وبين تمارا انا بس يعني اضايقت عشان انت مديت ايدك عليها وده مش طبعك...
ليل...🙄🙄ايوه بس انا مقولتش ان في حاجه بينك وبين تمارا إلا لو انت اللي بتقول كده 😉😉😉
جاسر...بصله بغضب ولعن نفسه على غبائه ضربه في صدره انت عيل رخم
ليل...بضحك بس حافظك يا صاحبي المهم
جاسر...نعم
ليل...خلي بالك من تمارا😉
جاسر...صدقني هتغابى عليك😡 قولتلك انت فاهم غلط
ليل...خساره بس صراحه زعلت البت جامدة😉😉😉
مسكه جاسر من قميصه بقولك ايه اتلم وخلي ليلتك تعدي وملكش دعوه بيها
ليل..ماكان من الاول 😂😂😉
جاسر...انا همشي قبل ما اضربك ياليل
ليل..سلام ابقى كلمني لما تخلص.
مشيوا كلهم وفضل هو مع عشق
راح ليل شد كرسي وقربه منها واعد جمبها فضل باصصلها كتير
ليل...انتي طلعتيلي منين بس ياعشق من يوم ما شوفتك متلغبطه ومتوتره وانتي لغبطيني معاكي الايام اللي فاتت كنت شاكك فيكي جدا حتى لما قولتلك اني وافقت انك تشتغلي انتي والبنات كنت عايز احطكم تحت عيني اكتر بس كل حاجه جوايا من ناحيتك اتحولت لما شوفتك من الشباك... يمكن لو وصفتلك احساسي وقتها تقولي ببالغ ويمكن كمان متصدقنيش زي مانا مكنتش مصدقك بس والله يا عشق وقتها انا حسيت ان روحي سبقتني على الباب عندك واستنتي لحد ما اجي اكسره والحقك منظرك في عيني وانتي بتجري في كل مكان زي المجنونه قتلني مش قادر انساه الخوف والرعب اللي شوفتهم في عينك كانو كفايه اوي اني مرحمهمش من ايدي اللي حصل ده كله كان في ثواني بس في الثواني دي حسيت بخوفك سمعت ضربات قلبك من بعيد نظره عينك اول ما لمحتيني دخلت الشقه واحساس الامان اللي شوفته في ملامحك مش قادر انساهم..انا مش عارف انا حصلي ايه ولا عارف ايه اللي بقوله ده بس اوعدك يا عشق اني مش هسيب اي حاجه تحصلك ولا هسيب حاجه من حلمك تتحقق
ونظرة الامان اللي شوفتها في عينك هخليكي دايما حاسه بيها
مسك ليل ايدها بهدوء وبدون اي مقدمات قرب منها وطبع عليهم بوسه حس ليل باللي عمله😳رجع لورا بسرعه ايه اللي انا بعمله ده
استغرب ليل من نفسه لكن فضل ماسك ايد عشق حس بتعب سند راسه لورا بهدوء وراح في ثباااااات عميق
............
طول الطريق جاسر كان ساكت وتمارا كمان مكانش في بينهم اي كلام لان زهره كانت راكبه معاهم ولان تمارا كانت مضايقه منه عشان خبى عليها
وصلو تحت البيت
جاسر...ادامكم بالظبط ربع ساعه تجيبوا فيها كل حاجه تخصكم وتنزلوا على طول
تمارا...ربع ساعه ايه مش هنلحق طبعا كفايه حاجة المذاكره بتاعتنا
جاسر..خلاص نص ساعه مش اكتر عايزين نخلص وهي الدنيا هاديه كده
نوح...نور لو حاج محمد ليه هنا اي ورق او اي حاجه مهمه ليه خدويها معاكي
نور...حاضر
جاسر.. يلا بسرعه عشان الوقت
زهره...لا لحظه هو انتوا مش جايين معانا انا خايفه اطلع
تمارا...خايفه من ايه يابت ماتنشفي كده شويه انا معاكي😡
جاسر...بسخريه عشان يخليها ترضى عنه 😏😏تخافي من ايه اهي قالتلك شبح الحته انا معاكي.
تمارا....😒😒😒انت بتتريق
جاسر.. مقدرش يا شبح😉
كتمت تمارا ضحكتها...ماشي يلا يابنات
زهره...ربنا يستر اطلعي انتي الاول
تمارا ..جبانه😏
طلعوا مع بعض
نوح ..ايه يا شبح حكايتك😉
جاسر...بأبتسامه نعم يا خفيف حكايه ايه خير.
نوح...شايفك كده يعني بتهزر وبتضحك وماشاء الله بقيت تستغني عن النوم اللي كان استحاله تسيب لحظه فاضيه وماتنمش فيها وبقيت تقف وتستنى مع انك ديما خناقك معايا عشان كنت بوقفك حاجات كتير كده يعني غريبه.
جاسر...وحيات امك انت ياض بتغني عليا ولا ايه متنساش بردو ان انا بابا وانا اللي معلمك اصولها من الاول فا متجيش تلعب عليا
نوح بضحك..تصدق انا غلطان اني بطمن على احوالك.
جاسر...ابقى بص يا اخويا في مرايه وشوف ملامحك وانت هتعرف مين فينا اللي احواله متغيره..
نوح...تقصد ايه🙄
جاسر....😉😉اقصد وفجأه سمعوا صوت صرخه من البنات😳😳
جاسر...تمارا
نوح...نور
وجريوا باقصي سرعه على فوق
لقوهم واقفين في الصاله الباب مفتوح وكل واحده فيهم على كرسي..
جاسر....في ايه مالكم
نوح ..في حد هنا
نور....اه في
جاسر..في ايه فين ده
تمارا....مستخبي تحت المكتبة
جاسر...طلع المسدس من جيبه نهار ابوه اسود🙄🙄🙄 هو مين اللي تحت المكتبة
تمارا....فار فار يا جاااسر😭😭
جاسر...بص لنوح اللي كاتم ضحكته وعض شفايفه بغيظ وبصلهم.
جاسر....فار بجد
تمارا...اه
جاسر...يعني الصويت اللي سمعناه ومنظركم اللي فوق الكراسي ده وعياطك يا شبح الحته 🤨 عشان فاار
تمارا....امال انت عايزني اعمل كده عشان ايه
جاسر...لنوح...لا سؤال منطقي جدا صح هي هتعمل كده عشان ايه اصل العفريت والحراميه والبلطجيه دي حاجات توتو شبح الحته ميخافش منها انما فار
تمارا...والنبي يا جاسر بلاش تريقه عشان انا قلبي هيقف انا عايزه اخرج من هنا مش مهم اخد حاجتي
جاسر ..انزلي بلاش عبط متخافيش انزلوا يا بنات بدل ما انتو متشعلقين كده
زهره...انا خايفه
جاسر...ده انتو تخوفوا بلد ده الفار الغلبان هو اللي زمانه ميت من الرعب يلا اخلصوااا احنا واقفين اهو ادخلو الاوضه واقفلو على نفسكم واحنا هنستناكم هنا..
نزلت زهره براحه مشيت على الاوضه بهدوء ووراها نور
تمارا...بصوت واطي زهره زهره بقولك ايه حطيلي حاجتي انا وعشق في الشنط انا مش هقدر انزل
نوح...بنفس صوتها الواطي وانتي بتتكلمي بصوت واطي ليييه
جاسر...ودي فيها كلام يا غبي اكيد عشان الفار ميسمعش.😂😂😂😂😂😂
نوح ..تصدق 😂😂😂😂
تمارا....على فكره اللي بتعملوه ده عيب انا بجد خايفه
جاسر....بحب طب خلاص حقك علينا انزلي متخافيش
تمارا....لا مش هنزل لو نزلت هيمسكني
جاسر...يا بنتي عيب عليكي ده انتي فردتي صدرك تحت وقولت وحش طالع مع البنات
تمارا...انا بخاف من الفيران اوي ياجاسر
جاسر...انتي بتخافي من الفيران ولا الطيارات ولا ايه بالظبط
تمارا.. انا عندي فوبيا من الاماكن العاليه ومن الفيران
نوح...وده لوحدك كده
تمارا...اكيد لا بعدين اقولكم بس والنبي طلعوني من هنا
ضحك نوح عليها
جاسر...وهو كاتم ضحكته ولا اتلم بقى متضحكش عليها
تمارا...ياسلام يا اخويا على اساس انت مبتضحكش
نوح...الحق بتقولك يا اخويا🤭🤭
جاسر....بتقولي للمدير بتاعك يا اخويا🤨
تمارا....لا انا اقصد نوح🙄
جاسر...ايوه كده راح جاسر وقف جمبها وتقريبا كان نفس طولها وهي واقفه على الكنبه مدلها أيده تعالي انزلي
تمارا...انزل ايه 😳لا هيجري ورايا وربنا
جاسر....الله يخربيت عقلك 😂يا بنتي انا واقف مع بنت اختي انزلي
تمارا...ايه ده انت ليك اخوات بنات🤨
نوح...ياعم دي عيانه في مخها بقولك ايه هي مش كانت مش راضيه تروح شقة الزمالك بينا يلا نمشي ونسبهم
جاسر...تصدق انت عندك حق يلا بينا
تمارا...مسكته من كتفه بايدها الاتين ووقف ادامه من غير اي مسافه ...استنى هنا عنده حق ايه مين دي اللي قالت مش رايحه شقه الزمالك
مش انا زملكاوية
جاسر...بصلها بحب بجد
تمارا...اه
جاسر...خساره بس انا أهلاوي يلا يانوووح
نوح واقف جمب الباب فطسان من الضحك ومن جواه اتاكد من احساسه بأن جاسر حبها ومبسوط اكتر انه هيبعد عن هايدي..
فاحب ما يقطعش عليهم اللحظه دي
نوح...بقول ايه هنزل بسرعه اشوف العربيات احنا سايبنهم مفتوحين وغمز لجاسر😉
ابتسم جاسر وفهم نوح ومن جواه فرح انه نزل
بصلها جاسر....يلا بقى اشوفك على خير يا زملكاويه
تمارا...على فكره انا اهلاويه وربنا بس قولت يمكن تكون زملكاوي ولا حاجه
جاسر..طب اسمعي لو قولتيلي على اسم واحد بس من اللعيبه الاهلاويه مش هسيبك عشان اضمن بس انك اهلاويه
تمارا....مسكت في هدومه اكتر بقولك ايه والله ما هسيبك وهتخرجني من هنا.
ضحك جاسر غصب عنه...على فكره انا بهزر ومش هسيبك متخافيش يلا انزلي ياخوافه
تمارا فضلت ماسكه فيه وفضلت تنط من كرسي لكرسي لحد ما قربت من ناحيه الباب مكنش في كرسي وقفت تبص براحه من بعيد تحت المكتبه عشان تنط و تجري بسرعه وتأمن نفسها لكن أتفاجئت باللي مسكها من وسطها شالها زي الاطفال خرجها بره
تمارا.....😳😳😳
جاسر...هتفضلي متنحه كده كتير ماحنا مش هنفضل اليوم كله خايفين من حتت فار
حست تمارا بالاحراج بعدت عنيها عنه بسرعه وهي مبتسمه...
عدى الوقت بسرعه..
زهره من جوه..تمارا احنا خلصنا
جاسر....طيب استني يا زهره لحظه
اتصل بنوح...
نوح...ايه
جاسر...اطلع البنات خلصوا تعالى خد معايا الشنط
نوح...تمام
طلع نوح بسرعه فتحت زهره الباب وابتدت تديهم هي ونور الشنط خرجو الشنط عند الباب
نوح...يلا يانور انا واقف اهو متخافيش مشيت براحه لحد ما قربت من الباب
نوح...حاسبي يانوررر
نور...عاااااااا😭😭😭
نوح....خوافه
جاسر.. ياعم اتلم عالصبح صوتهم هيلم علينا الناس
نوح...طيب خلاص😂😂
جاسر...يلا يازهره خرجت زهره بهدوء مع جاسر لحد بره
جاسر....اتاكدتوا انكم منسيتوش حاجه
زهره...ايوه متقلقش
نوح...مش ناسيين اي حاجه
زهره...لا كله تمام متقلقش
نور...بس انا مشوفتش الورق عند بابا
نوح....طب تعالي شوفي بسرعه
نور...لا مش داخله تاني
نوح...تعالي انا معاكي انجزي يلا
دخلت نور بسرعه معاه وفتحت الدولاب وابتدت تلم في شنطه صغيره كل الورق اللي تلاقيه ولقت فلوس في الدولاب خدتها هي كمان..
نور...انا خلصت
نوح....طيب يلا هاتي ايدك
مسكت نور ايده ومشيت وراه خرجوا نزلوا تحت نزلوا نوح وجاسر الشنط
وحط جاسر بخبث الشنط في الكنبه اللي ورا عشان زهره متركبش😉
ركبت زهره مع نور ونوح
نوح...بصوت واطي بس فكره صايعه حوار الشنط ده
جاسر ..عمل نفسه مش فاهم اه رصيتهم كويس
نوح...اه كويس اوي يا اخويا اتقل عليا يا جاسر.
جاسر...بضحك تعيش وتاخد غيرها😂😉😉
ركبوا ومشيوا ورا بعض...
جاسر...عامله ايه يا خوافه
تمارا...رجعت لوضعها انا مبتكلمش معاك😒
جاسر...نعممم بعد ما انقذتك من الفار يابتاعة مصلحتك
تمارا...خبيت عليا ليه يا جاسر
جاسر...والله العظيم مكنتش عارف التفاصيل دي كلها بس مرضتش اقلقك كنتي هتفضلي طول الطريق مرعوبه وخايفه مرضتش اقلقك خوفت عليكي خلاص بقى حقك عليا
تمارا...بابتسامه ماشي هسامحك بس عشان انقذتني من الفار..
جاسر...ده على كده انا لازم ارجع اشكره
تمارا...لا خلاص قلبك ابيض🙄
جاسر....ماشي يا شبح الحته😏
تمارا...😂😂😂
جاسر...😂😂😂
....................
انتي مين؟؟
مش عرفاني
لا مش عرفاكي
انا امك
انا معرفكيش انا مليش ام
متخافيش مني انا هساعدك تخرجي من هنا
مش عايزه منك اي مساعده احتاجتك كتير اوي طول حياتي وعمري مالقيتك
مش يمكن غصب عني
مفيش اي حد بيتغصب على حاجه تخص ولاده
بس انتي معشتيش نفس حياتي عشان تحكمي عليا بس انا بحبك انتي بنتي
عشق...استحاله يكون ليا في قلبك اي حب انتي اللي زيك ما يعرفش يحب
وانا بحبك انتي حته مني بكره لما تبقي ام تعرفي يعني ايه حب بجد
انا استحاله اكون زيك لما ابقي ام
انا مش بكرهك بس مستحيل احبك.
انا عذراكي ومش هضغط عليكي بس بردو مش هقدر اسيبك فالضلمه دي لوحدك في مكان هناك اهو شيفاه في نور بسيط امشي ورا النور ده هتوصلي وهتلاقي هناك واحد هيساعدك ومش هيسيبك
يلا بسرعه المكان اهو الحقيه بسرعه قبل ما يقفل الباب بتاعه.
يلا انتي ساكته ليه اخرجي بسرعه ردي عليا يا عشق يا عشق ياعشق...
صرخت عشق بكل صوتها وفاقت وهي بتبص عالمكان فاقت على صوت ليل
عشق عشق ردي عليا عشق فوقي انا ليل عشق انا معاكي متخافيش مش هسيبك انتي في امان.
عشق....فضلت تاخد نفسها بسرعه وهي اعده وبدون مقدمات حضنت ليل بكل قوتها
عشق....ليل متنسبنيش
ليل..😳
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية مابين الحلم والحقيقة" اضغط على أسم الرواية