رواية طفلة الفهد البارت الثاني عشر 12 بقلم بسملة بدوي
رواية طفلة الفهد الفصل الثاني عشر 12
فهد بغضب جحيمي.........دي لاء يولاد *****
الشخص ....... فهد بيه اهدي في حد من الي معاك بيوصلهم اخبارك كلها وقايلهم انك معاك البنت الي هيقفلوا بيها الحمله وانت كذبت وقولك مش معاك ودول مش ساهلين دول مافيا
فهد بصله بشر ..... وانا مش اي حد انا فهد الدالي ويالا اخرج بره وتعرفلي مين ده احسنلك برااا
الرجل خرج وقعد حط وشه بين ايديه وقعد يفكر وقال بشر .......مفيش غيرك ي سوزي وربنا لوريكي من هو فهد الدالي
Basmala badwy
واخد جاكيته وخرج
عند لارا كانت قاعده بتفكر في كلام لما
قاطعتها صاحبتها ايه
ايه بطيبه ...... لارا عامله اي
لارا بهدوء......... الحمدلله
ايه بحب صادق .........مالك انتي لي بتتجنبيني ولي كنتي قاعده مع لما
لارا بخوف.......لا عادي بس مش بحب الاختلاط
ايه بحب صادق........ انا والله حبيتك ونفسي نبقي أصحاب بس لو انتي مش عايزه تمام ربنا يوفقك ولسا راحه تمشي
لارا ندهت عليها وقالت ........لا الحكايه مش كدا تمام أصدقاء
والجرس ضرب وكل واحده راحه فصلها
تسريع الاحداث
الحصص خلصت والعربيه جت للارا وروحت كان ساعتها فهد مجاش .
لارا نزلت ولسا هتطلع الجناح سوزي ندهت عليها وقالت بقرف ........انتي يبت
لارا بطيبه.......انا
سوزي بتريقه ........لا انا في بت غيرك
لارا ببراءه ........ايوه انتي بنت زي
سوزي بغرور وغضب ....... بت اما تبتك يمقرفه انتي اسمي سوزي هانم بلاقرف والله معرف فهد جايبك من انهي داهيه غوري اعمليلي قهوه
لارا بخوف ودموع........مبعرفش
سوزي بغضب........ متعرفيش يعني اي ولو متعرفيش تتعلمي اخلصي
لارا بدموع........... ممكن اغير هدومي الاول عشان متتوسخش
سوزي ببرود .....لا اخلصي ياااالا
لارا بحزن وكسره......حاضر وراحت عملت القهوه ولسا بتعطيعا لسوزي ،قامت سوزي موقعاها عليها
لارا بصراخ وعياط ........ااااااااااااه بابا
في الوقت ده فهد كان داخل اول ما سمع صوتها جري عليها وقال بخوف شديد عليها......في اي مالك
لارا بوجع ودموع........اه بتحرقني ااااه
فهد اشتالها وبص علي سوزي بشر وغضب شديد.......وقال حسابك كبر معايا
وطلع الجناح وحط لارا على السرير وقال بحنان ........ متخافيش هتروح وراح جاب الاسعافات الاولية والمرهم ودهن لها دراعها الشمال وقعد ينفخ لها برقه
لارا بالم......اه صعبه
فهد بخوف.......معلش معلش عشان تروقي
لارا بخجل .....طططب هغير ازاي
فهد بضحك عشان يخفف عنها ........ وانا موجود
لارا وهي هتموت من الكسوف.......لللللل لا طبعا مينفعش
فهد بحنان ......انا جوزك وهقفل النور كدا تمام
لارا بهدوء.......تمام وجاب بها بجامه وغيرلها وجاب الفرشه وسرح شعرها
اما خلص قاطعته لارا
لارا بخوف......بابا
فهد بحنان وحب......يعيون بابا
لارا بكسوف.......الحب هو اي
فهد بغضب .......ناعم وانتي بتسالي لي
لارا بخوف .......لا عادي بسال بس وقالت في نفسها انا لو قلتله ممكن يموتني فيها
فهد ببرود عكس الي جواه.......... انتي لسا صغيره اوي على الكلام ده ونامي يالا
في الصباح
لارا صحت لاقت فهد مشا وكاتب في ورقه معلش يقطتي صحيت بدري عندي اجتماع مهم
اخدت شاور ولبست وفطرت والباص جه واخدت حصص وفي البريك
كانت قاعده زي مكانها بتاع امبارح بس المره دي ادهم الي جالها وقال ........لارا
ادهم بإعجاب وخبث........لارا
لارا بصتله بخوف وقالت.......نننعم
ادهم قعد جنبها وقال ........ مقدرش أصبر وجتلك أنا بدل لما وحبيت اسمع رايك بس قبل ما تقولي اسمعيني وقال أنا بحبك اوي من أول ما شوفتك حسيتك انك الإنسان الي عايزها وانتي جميله اوي اوي بجد وانا اوعدك اني عمري ما هزعلك في حياتي ومسك أيدها
قاطعهم مهند بغضب ووووو
عند فهد نزل من العربيه ودخل مقر كده سري هو يبان أنه شركه بس هو مش شركه ووقف قدام الباب وفي حاجه زي الليزر نورت عليه وحط بصمه والباب اتفتح وقال الكتروني اهلا بك سيد فهد ودخل ببرود وغرور لا يليق الا به
ودخل غرفه اجتماع كبيره اوي
وفي ناس باين عليهم الثراء والغنا جامد ومن ضمنهم رعد الي بيبصله بخبث دخل وقعد على الكرسي وحط رجل على رجل وولع سجاره وقال ببرود ...... طلبتوني نعم
البوس........عايزين البنت عشان تمشي الحمله
فهد بشر وغضب وو
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية طفلة الفهد" اضغط على أسم الرواية