رواية اميرة الرعد البارت الثاني عشر 12 بقلم ندى الشرقاوي
رواية اميرة الرعد الفصل الثاني عشر 12
اميره /رع.... با.. بابي.
واغمي عليها.
جري رعد واحمد عليها.
رعد بخوف/اميره اميره.
احمد بدموع /اميره.
ياسمين /خد يارعد برفان اهو.
بدأت اميره تفوق.
رعد /اميره خوفتيني عليكي.
امير ببكاء /رعد انا.... انا شفت بابي.
رعد بحنان /بصي ياروحي ايوه بابي عايش وهو كان تعبان بس خلاص خف خالص وانا هحكيلك كل حاجه بس اللي عرفينه ان بابي عايش.
اميره وهيا بتبكي وتتجه لأحمد
اميره ببكاء شديد /بابي
احتضنها احمد بشوق كبير وكاد ان يكسر اضلاعها من شده الحضن
احمد /وحشتيني ياأميره وحشتيني اوي
اميره /وانت وحشتني اوي يابابي كلهم سابوني
مامي وعمو
احمد وهو يملس علي شعرها /خلاص ياروحي انا رجعت اهو ومفيش حاجه هتفرقنا عن بعض
كل هذا وهم غافلنين عن العاشق الذي كاد ان يقتل احمد ويأخذ صغيرته بعيدا عن الجميع.
رعد /ياسمين قوللهم خلاص
ياسمين بصدمه /خلاص اي دا بيحصنها بس وبعدين اي دا ابوها
رعد بغيرة /هو كده كده كان ميت قوليله خلاص بدل ما اموته بجد
ياسمين /استهدا بالله
رعد بصوت عالي /ما خلاص بقا
وراح شد اميره من اديها وخلاها في حضنه
رعد /كفايه عليك كده ياعم احمد
احمد بضحك /اي يابني هو انا عملت حاجه امال لو قلت تنام في حضني انهارده اي رايك ياأميرتي
اميره /موافقه يابابي
رعد بصوت عالي وغيره عامية /اييييه تبات فين وانا انام فين بقا انا بقالي اسبوع منمتش عن اذنك بقا البيت بيتك انا هاخد اميره في كلمة
طلع رعد هو واميرة
ياسمين /معلش ياعمو اميرة طيرت عقله
احمد /عامله اي ياياسمين
ياسمين /الحمد لله وحضرتك
احمد /بخير يابنتي
فوق عند رعد واميرة
رعد وهو بيحضنها /وحشتيني اوي
اميره /وانت كمان
رعد /انتي ازاي تحضنيه كده
اميره بستغراب /رعد انت بتتحول
رعد /سيبك مني ازاي تحضنيه لا وكمان عاوزه تنامي معاه وتسبيني
اميره بغضب /يارعد دا بابي
رعد بتملك /لو جنه نفسها سامعه
اميره /حاضر
رعد بابتسامه /شطوره ياروحي
Nada Elsharkawy.
تحت دخل يوسف
يوسف /انا جيت..... ياخرااااابي عفريت عفريت يالههههههوي
نزل رعد واميره علي صوت يوسف
رعد /اي في اي
يوسف بخوف /الحق عفريت عمي
رعد /عفريت اي ياحي*و*ن دا عمك تعال احكيلك
اخد رعد يوسف وفهمه الحكايه كلها
طلع يوسف باسف وهو بيحضن عمه /معلش ياعمي بس اعمل اي بقا
احمد /كبرت يايوسف
يوسف بغرور مصتنع /واحلويت كمان ملقيش عندك عروسه
ياسمين /عندي ليك عروسه اي فله
يوسف /والنبي اي فين هيا
ياسمين /مسعده ميغوركش الاسم بس اي جمال رباني هيا بس شفتها كبيره شويه
يوسف /عادي دي بيعملوا عمليات علشان الشفايف دي انتي متفهميش في الحاجات دي
رعد بضحك عالي /لا مش قادر هيا فعلا مسعده هتليق عليك بس استناها 3 سنين
يوسف بعدم فهم /ليه
رعد /أصلها لسه قتله جوزها من شهرين واتحبست
يوسف /😲😲مش عاوز اتجوز ياعم
رعد /ياله علي السفره نتغدا وبعدين اجوزك
اميره /استنوا اجيب جنة معانا بدل ما كلنا هنا
راحت جابت جنه وكانت لابسه سلوبت جينز جميل ورقيق
قام رعد وحضنها
رعد /وحشتيني ياجنتي
جنه /تنيي(وحشتني)
احمد /ما شاء الله قمروه ربنا يخلهالك
اميره بغضب طفولي /يخلهالنا مش يخلهالك دي بتعتي انا
ضحك الجميع علي طفولتها وبصلها رعد بحب.
اميره /هات جنه بقا واقعد
وقضوا وقت جميل مع بعض
دخلت رحمةجريت علي رعد علشان تحضنه
رحمه /رعد وحشتني
لاكن دخلت اميره في النص
اميره /معلش أصله متوضي صح
رعد وهو يكلم ضحكته /صح صح
دخلت رحمه قعدت
رحمه /في ضيوف مين حضرتك
رعد /دا صديق بابا وهيقعد معانا يومين
بصوله باستغراب ليه مقلش انه بابا اميره
رحمه /هاي يااونكل انا رحمه بنت خالت رعد
احمد /اتشرفت
رحمه /عامله اي ياأميره
اميره عاوزه تستفز رحمه /كويسه اوي مش رعد جه اكيد كويسه
الكل مستغرب شجاعت اميره في الكلام
رحمه /اه رعد كان وحشني خالص والله
ياسمين /انا طالعه انام ياجماعه مش قادره
يوسف /وانا كمان
رعد /اتفضل ياعمي اوصلك اوضتك
اميره /انا هروح ادخل جنه علشان نامت
Nada Elsharkawy.
في الصعيد
أكرم /هو دا اللي بجولة عين العقل اني مش هكمل معاكي ياما
ساميه بصوت عالي /وه مش هتاخد تار خيتك إياك
أكرم /خيتي ماتت كيف ياما
ساميه بتوتر /هما اللي جتلوها
أكرم /جتلوها كيف بجا اني الكلام دي مدخلش دماغي واصل واني هصلح علاقتي برعد وملكيش دعوه بيهم خالص
ساميه /ماشي ياولدي اما نشوف
في غرفه اميره ورعد
رعد وهو يحاصر اميره بينه وبين الباب /بس اي الشجاعه دي
اميره بتوتر /ا.. اي في اي.. ش.. شجاعه اي
رعد بخبث /اممممم يعني مثلا مش غيرانه من رحمه
اميره بتوتر اكتر واخدودها احمرت /انا... انا عاوزه انام
رعد /اممم مش هتتحركي من هنا غير لما اعرف اي الشجاعه والكلام المفاجأ دا
اميره /اصل... بص اصل اصل انا عاوزه انام
رعد /اممممم ماشي ياأميره مسيرك تيجي لحد عندي ياأميرتي
وقبل خدها ودخل غرفه الملابس
وعدا اليوم عليهم تاني يوم صحيت اميره ونزلت عند البسين
صحي رعد لقا رساله جيالها وفتح الرساله بس انصدم من اللي شافه وفاجاه أصبح وجه رعد احمر من كتر الغضب وبرز عروق يده
رعد /ررررررررحمه
تفتكروا رحمه عملت اي؟
رعد شاف اي؟
واي اللي هيحصل.
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية اميرة الرعد" اضغط على أسم الرواية