Ads by Google X

رواية عشقني متوحش الفصل الثالث عشر 13 - بقلم ميسون عبدالمجيد

الصفحة الرئيسية

رواية عشقني متوحش البارت الثالث عشر 13 بقلم ميسون عبدالمجيد

رواية عشقني متوحش كاملة

رواية عشقني متوحش الفصل الثالث عشر 13

سيدرا:واو فيلم قديم انما ايه وقوع قصة حب بين الباشا والخدامه
عاصم زق نشوي بغضب: أوعي كدة ابعدي انتي ازاي جتلك الجرأ تعملي كدة
نشوي قامت بدموع:انا انا اسفة ي بشمهندس والله اسفة غصب عني
عاصم بنرفزة:سبق وقلتلك بدل المرة اللف اني خاطب وبحب خطيبتي وانتي بردو مسرة انك تقربي مني
نشوي بدموع:انا اسفة سامحني
عاصم بحدة:سامحتك كتير بس خلاص من هنا وطالع ملكيش قعاد في البيت دا
نشوي بعياط وصدمة:لا ارجوك بلاش انا اسفة
عاصم:اتفضلي من غير مطرود والعقد هنقطعه برا
نشوي بصتله شوية وخرجت
نشوي وهي مشيا بتحرك اديها وبتكلم نفسها بهمس
نشوي بوجع:ي غبي زقتني جامد حثا ان دراعي اتخلع
في الداخل عاصم بينفخ بضيق
سيدرا قربت منه وحطته اديها علي كتفه برومانسية
سيدرا:خلاص ي حبيبي هدي نفسك
عاصم بنرفزة:انا من الاول مكنتش عايزها هنا بس كله من الغبي طارق
سيدرا بنص عين:صحيح هو طارق بطل يجيي هنا كتير زي الاول ليه
عاصم بأستغراب:تصدقي صح مش عارف هتصل بيه واخليه يجيي عايزه في موضوع مهم
سيدرا بفضول:موضوع ايه
عاصم بغموض:هتعرفي بليل عن اذنك
عاصم كان داخل
سيدرا:حبيبي اخدت البرشام ولا ادهولك
عاصم بابتسامة::اها طبعا اخدته 
واكمل بقلق بس مش عارف ليه رجلي بقيت احثها احيانا بتبقي مرخيه كدة يعني في الاول مكنتش بواجه صعوبة كدة وانا واقف علي العكاز دلوقت مبقتش حاسس برجلي
سيدرا بأبتسامة بتخفيها:لا دا دكتور شاطر جدا اكيد بس عشان لسة الداا جديد وجسمك بياخد عليه
عاصم:تمام انا داخل اشتغل جوا
عاصم وهو ماشي ومديها ضهره: وحيات امك لوريكي مين اللي هيبقي مشلول بس استني

في المساء
نشوي وقفة في البلكونه فونها رن وكان عاصم
نشوي بضيق:امم
عاصم بقرف:امم متجوز بقرة
نشوي:بقرة تمام
وقفلت في وشه
عاصم ماسك التليفون وبيضحك
كان هيرن تاني بس دخل طارق وسيدرا
عاصم:انت مالك مختفي كدة بقالك فترة
طارق بغباء:ما قلت قلت اسيبك مع مراتك بقي وتطبستو
سيدرا بعدم فهم:مراته!!!!!
عاصم بحلقله بعنيه:ي غبي هو أنا وسيدرا لسة اتجوزنا احنا لسة مخطوبين
طارق افتكر وضحك بهمس علي غبائه:اهاا صح نسيت 
سيدرا:هو انت عايز طارق في ايه
عاصم:اصل مسافرين
سيدرا بصدمة:مسافريين
عاصم:اهاا كمان سعتين
سيدرا بعدم فهم وذهول:انت بتقول ايه انت بتهزر صح
طارق: لا ي سيدرا للاسف احنا هنسافر باريس محتاجين حجات للشركة من هناك ضروري ولازم نسافر
سيدرا:مينفعش تتأجل
عاصم بعنين حادة:لا بس انتي مصدومه ليه كدة
سيدرا بتهرب:عادي ولا حاجة عن اذنكم
طارق:انا هروح اجيب شنطي واجي
عاصم: استني خد معاك سيدرا
طارق بعدم فهم:اخد معايا سيدرا فين
عاصم:اي حته
طارق بغمزة:ايوا ي عم اممم عايز تقضي وقت مع المودام
عاصم بزهق:ي طارق مش نقصة غتاتك اهلك دي اخلص بقي
طارق ضحك:ي بني اقلها ايه بص عندي حل احلي انا هروح اجيب حجتي ونتحرك قبل المعاد بساعة وتقعد مع نشوي شوية
عاصم بأقتناع:اممم ماشي فكرة جامدة
طارق بغرور:انا كلي جامد
عاصم بقرف:اخرس وبعدين متقولش نشوي حاف كدة
طارق بغيظ:معلش المرة الجيا هحطها في ساندويتش
عاصم بنرفزة:اسمها دكتورة نشوي ي حيوان
طارق بغيظ:ماشي ي خويا دكتورة نشوي هانم انا ماشي
عاصم بعت مسج لنشوي
نشوي فتحتها لقيت
(انا مسافر ولازم اشوفك دلوقت)
نشوي مش مستوعبه وبتكلم نفسها:يعني ايه يعني مسافر دلوقت ايه الهبل دا
نشوي رنت علي عاصم
عاصم ضحك:يعني قفلتي في وشي بس رنيتي لما عرفتي اني مسافر دلوقت
نشوي:افصل بقي واسكت انت ايه بتهزر هزار اخر الليل مش كدة
عاصم:لا مش كدة انا مسافر وهقعد شهر  ونص في باريس
نشوي: عاصم متهزرش يعني ايه يعني ومقلتليش ليه الصبح
عاصم:لسة عارف من طارق من شوية وحجز لينا تذكرتين واكمل بنبرة معاكسه بس وعد التذكرتين الجيين هيكونو ليا انا وانتي ي بطلي
نشوي بنرفزة وبتحبس دموعها: عاصم انا بتكلم جد وانت بتهزر انا غلطانه اصلا اني كلمتك وغلطانه من الاول اني حبيتك
عاصم بحب:ي حبيبي والله العظيم انا اسف بس غصب عني
نشوي بنرفزة ودموع:انت كل حاجة غصب عنك كل حاجة غصب عنك وانا ايه هاا انا ايه
عاصم بحزن:نشوي انا بحبك وعشان خاطري انزلي في سلم بيتك
نشوي بعدم فهم:انزل اعمل ايه
عاصم:انزلي وهتعرفي
نشوي سمعت الكلام ونزلت
واتصدمت لما لقيت عاصم قاعد
نشوي جريت عليه:انت جيت هنا ازاي
عاصم:طارق جاي معايا وهو برا في العربيه
نشوي:جاي تعمل ايه
عاصم:اخدك حضن كبيييير عشان يكفيني طول الشهر  ونص الجيين
نشوي بصتله ودموعها نزلت
عاصم قرب منها ومسك اديها بحب وباسها
عاصم:اسف بس صدقيني خلاص دي اخر حاجة هعملها وهتزعلك
نشوي سكته
عاصم:حضن بقي عشان خاطري
نشوي قربت منه وعاصم سحبها وحضنها جامد
طارق من برا:استاذ عبدالحليم حافظ الطيارة هتفنا
عاصم بيجز علي سنانه:وكمان حاجة ي حبيبتي ان شاء الله هقتله وارجع لوحدي
نشوي ضحكت
وبعدة عن عاصم بصعوبه وعماله تعيط وعاصم قلبه بيتقطع عليها
عاصم مشي مع طارق وركبو الطيارة 
نشوي قعدة عمالة تعيط
بعد وقت
نشوي في الفون:لسة في الطيارة
عاصم بحب:ايوا وحشتيني اوي
نشوي بدموع محبوسة:وانت كمان
المضيفة مقربه من عاصم
المضيفة بدلع:حضرتك تأمر ب حاجة تاني
نشوي سمعتها
نشوي بغيرة:مين دي ي عاصم مين انطق انت بتخوني صح
عاصم بعد الفون عنه
عاصم بحدة:شكرا وبعد اذنك بتكلم في الفون
المضيفة بصتله بأحراج ومشيت
نشوي بنرفزة وغيرة:كمان سايبني وبتكلمها يمكن بتضحك عليا ومش مسافر ماشي ي عاصم
عاصم:ما تخرصي بقي راديو واتفتح دي المضيفة
نشوي بغيظ:وانت ما صدقت قاعد تدلع معاها
عاصم بحدة وغيظ:نشوي اتلمي انا مخنوق خلقة
نشوي بضيق:وايه اللي خنقك ي استاذ
عاصم بغيظ:مراتي ي ستي بحبها و وحشتني وهي غبيه مش بتفهم
نشوي بغيظ:طب ما تحترم نفسك اصل انا نفسي امسك جوزي الحلوف دا اخنقه
عاصم برومانسية:وجوزك في بعدك مخنوق اخر خنقة وبيتمني يموت
نشوي بسرعة:بعد الشر عنك
(معلش حبهم دمه تقيل ماله النكد اوعو تفتكرو ان الرواية هتعدي كدة من غير نكد مبقاش انا الكاتبه ميسون 🙃🙃😂)
عدي شهر ونشوي وعاصم كانو علي تواصل ديما واشتاقو لبعض جدا
***************************★************************
في يوم نشوي قعدة ولبسا بيجاما برموضا
بنطلون رماضي وعليه تيشرت بينك وعليه قطة رماضي
الباب خبط والوقت كان متأخر مجاش في بالها غير انها هتكون هايدي لانها الوحيدة اللي بتجلها متأخر كدة
نشوي وهي بتفتح:جيا في نص الليل ليه ي رقاصة
نشوي بصدمة:عااااصم
نشوي سكتت وبصت بصدمة مش من ان عاصم موجود وبس لا عاصم واقف علي رجله وساند ايه علي الباب برومانسية وماسك بوكيه ورد جوري احمر
عاصم بابتسامة عريضة: مفجأة ي فوزي مفجأة
نشوي لسه ثبته مكنها مش مستوعبة مين اللي واقف قدمها
نشوي:انت من كتر ما وحشتني بقيت اتخيلك واقف قدامي صح
عاصم ضحك بحب:وحشتيني
نشوي بفرحة زي الاطفال: عااااصم انت ازاي كدة
نشوي نطت في حضنه وعاصم حضنها ورفعها من علي الارض لانها قصيرة
نشوي مسكه في رقبة عاصم جامد وحضناه وعاصم متبت في وسطها كأنه طفل تايه عن امه وما صدق لقلها
عاصم بهمس:وحشتيني
نشوي بهمس:بحبك
بعد وقت طويل
عاصم وهو حاضن نشوي وشايلها:هنفضل كدة كتير انا راجل صاحب عيا والوقوف الكتير مش كويس ليا
قال كدة وهو بيضحك
نشوي بصتله:انت انت ازاي واقف كدة وفجأة ازاي
عاصم بأبتسامة:ممكن ندخل نقعد وافهمك
نشوي تبتت في حضنه:لا متبعدش عني تاني
عاصم ضحك وحضنها
عاصم دخل خطوة
نشوي بصتله:رايح فين
عاصم:هنقعد
نشوي بتوتر:هنقعد لوحدنا
عاصم ضحك:انتي ليه محسساني اننا مخطوبين وتقوليلي سيب الباب مفتوح انتي مراتي ي حبيبتي علي سنة الله ورسوله
نشوي ضحكت:طب ادخل بس بردو متقفلش الباب جامد
عاصم ضحك ودخل
عاصم قعد علي كرسي وقعد نشوي علي رجله
نشوي حضنها
نشوي بعدة عنه ومسكها رقبته بحب
عاصم باسها فجأة
نشوي بخجل:بش بقي فهمني انا مش بحلم صح انت فعلا بتمشي ولا انت شكلك بتمشي من الاول وبتضحك عليا
عاصم ضحك:هو انا مش كنت مسافر 
نشوي:ايوا صح انت قلت مسافر شهر ونص وجيت بعد شهر بتضحك عليا
عاصم ضحك:يبنتي بقي خليني اكمل كلامي
نشوي:اتفدل
عاصم ابتسم:حاضر هتفدل انا مكنتش في باريس كنت في اللمانيا بعمل العمليه
نشوي:وازاي متقوليش وتضحك عليا وليه اصلا
عاصم بأبتسامة:حبيت افجأك واشوف فرحتك دي
نشوي ابتسمت وحضنته
نشوي:بس استني انا لازم افهم
عاصم:اممم
نشوي:انت قلت مسافر باريس وقلت مسافر تبع شغل وقلت العمليه بعد خمس شهور ليه اللفة دي
عاصم بهدوء:اول حاجة محدش يعرف اني رجعت حتي سيدرا فكرا اني لسة في باريس ومتعرفش اني عملت العمليه وانا هفضل عندك هنا ال ١٥ يوم دول
نشوي بصدمة:نعااام تعمل ايه عندي أن شاء الله
عاصم بصدمة مصطنعه:مش عيزاني اقعد معاكي بتطردي جوزك من شقتك تمام انا ماشي
عاصم بيمثل انو بيقوم
نشوي قعدته:بطل بقي واتكلم عدل
عاصم ضحك:ي بنتي انا عايز اعوضك عن كل حاجة هقضي معاكي ال ١٥ يوم دول بس خلاص لا مش هنقعد هنا قومي حضري شنطك بسرعة
نشوي بعدم فهم: احضر شنطي ليه عاصم انا حقيقي مش فهمه حاجة
عاصم بأبتسامة:هنسافر تركيا حالا
نشوي بصدمة:اييييه
عاصم بابتسامة ودي كانت تاني مفجأة
نشوي بعدم تصديق:لا ي عاصم انت بتضحك عليا وهتمشي
عاصم ابتسم وقام وقف سحبها من اديها
عاصم:هتحضري شنطك ولا احضرهملك انا
وبيفتح الدولاب
نشوس شدته من ايده جامد وقعته علي السرير:بس اقف عندك تحضرلي ايه وازاي تفتح دوبلابي كدة
عاصم ضحك وهو نايم علي السرير:ي بنتي خلعتي دراعي بالسحبه دي براحة
نشوي:طب اتفضل برا
عاصم بأبتسامة وبرود:هو دا سريرك
نشوي بضيق وخجل:اممم اتفضل برا
عاصم وهو بيفرد جسمه وبينام:الله مريح اوي اوي اوي
نشوي بتسحبه من ايده: عاصم بطل استهبال وقوم بقي
عاصم وهو بيقف:ي بنتي دراعي حرام عليكي هو زعلك في حاجة
نشوي:طب يلا اتقضل شوف هتجع ڤبتك ولا هتروح اوتيل ولا ايه وسبني لوحدي عشان انا حثا اني كل دا نيما وبحلم اتفضل امش
عاصم:بتطرديني يعني تمام
عاصم مد ايده فوق الدولاب جاب شنطة سفر
نشوي بهمس:الطول هيبه بردو
عاصم فتح دولابها ولسة هيطلع لبس
نشوي قفلته بنرفزة:يعني في حد محترم يفتح دولاب بنت كدة اتفضل برا
عاصم بأبتسامة:والبنت دي تبقي مراتي
واكمل بغمزة:بس ايه الجمدان دا دنتي طلعتي بطل
نشوي بصت لنفسها في المرايا
نشوي بصدمة وخجل:عاااااااا انا ازاي ازاي وقفة قدامك كدة
واستخبت ورا ضلفة دولاب ومطلعا رأسها بس
عاصم ضحك:ي هبلة انا جووووزك
نشوي بخجل:بردو ميصحش عاصم لو سمحت اطلع برا
عاصم: بقلك مسافرين
نشوي:ي عاصم بطل بقي هزار ازاي يعني نسافر فجأة كدة
عاصم:يستي اعتبري شهر عسل قبل الفرح يلا بقي انا حاجز التذاكر دي من زمان والطيارة قاعدلها ساعة ونص
نشوي:لا حقيقي مش قدرة استوعب
وبعد وقت عاصم قدر يقنع نشوي انهم يسافرو
نشوي وقفة بتلم هدومها وعاصم نايم هلي سريرها وباصصلها
نشوي مكسوفة منه
عاصم وهو نايم: بقلك ايه متجيبي حضن
نشوي بخجل:اتلم ي عاصم
عاصم:ماشي يستي
ااه
نشوي بقلق:مالك
عاصم:مش عارف قلبي وجعني فجأة كدة
نشوي بقلق:قلبك!!
عاصم:خلاص خلاص متخديش في بالك كملي لم
نشوي بصتله بقلق وكملت
عاصم:ااااه
نشوي قربت منه:في ايه بقي متخوفنيش
عاصم:مش عارف هاتي ايدك لحظة كدة
نشوي ادته اديها
عاصم سحبها ونيمها جنبه علي السرير وكتف اديها وحضنها
نشوي بغيظ:كدة طب اوعي كدة اوعي
عاصم ضحك:بس بقي عشان لما اقلك هاتي حضن تيجي علي طول
نشوي بتضحك بخجل:ي عاصم بقي ابعد عيب كدة
عاصم حاضنها وعمال يبوس فيها وهي هتموت من الخجل
الجرس رن
عاصم بنرفزة:مين الفصيل دا
نشوي ضحكت:احسن تستاهل ابعد كدة
نشوي قامت وعدلت لبسها
نشوي قامت تفتح
نشوي بتفتح الباب وعاصم واقف وراها وكان...
google-playkhamsatmostaqltradent