رواية احببت مصارع البارت الرابع عشر 14 بقلم يوستينا سامي
رواية احببت مصارع الفصل الرابع عشر 14
نور: لله دي حلوة اووي ..وبدأت تبص علي الصور والأجهزة الجيم الي في اوضته لكنها كمان اتجرات وفتحت الدولاب تتفرج علي هدومه ..بس وهي بتقفل الدولاب ...
يوسف ببتسامة : ايه حلوة هدومي
نور 😳
يوسف برخامة ..انت اي الي جابك اوضتي بقي ..
نور بتوتر وحرج : مكنتش اعرف انها اوضتك اصلا
يوسف: اممم والصورة الي متعلقة دي ..ماخدتيش بالك منها مثلا ...قرب منها طب والالبوم ده وبدأ يقرب اكتر
نور حطت ايديها علي صدرة علشان تقدر تتكلم وغمضت عينيها واتكلمت بخوف : لا.... وبعدين انا كنت زهقانة وفضلت .....اتمشي لحد ما جيت هنااا
يوسف مسك ايديها وابتسم: ياااااه للدرجة دي ..انت لفيتي الفيلا كلهااا
وبرضوو فتحتي كل دولاب في الفيلا علي كدة تعبي اوي يا نور ...وطلعتي كل الالبومات ..لا ده انت كدة جبارة بقي . ..تؤتؤ عمتا انا جاي اخد ورق مهم واغير هدومي وماشي تاني
يعني براحتك زي اوضتك برضووو. او هتبقي اوضتك وغمزلهاااا
نور بتوتر : علفكرة بقي ...انت فاهم غلط...و..انا ماشية اصلا ...رخم
يوسف مسك ايديها : استني بس ماشية ليه ..ماانت قاعدة
نور: يووه يا رخم اوعي
يوسف : طب استني بس ولله ..اي رايك تطلعي ليا طقم علي ذوقك
نور : ذوقي اناااا
يوسف قرب منهااا: ياريت يبقي بذوقك انت
نور بزعل: بس انت قولت أن زوقي وحش واوضي زي السجن
يوسف قرب أيده لوشها : كنت برخم عليكي ..بحب اناغشك ايه ...
نور: طب ....انت ...
يوسف ضحك : اي مالي
نور بعدت أيده عنها : انت عايز كاجول ولا كلاسيك مثلااا
يوسف : اممممم بصي بنطلون وقميص
نور: بس .... حاضر
يوسف اتفاجاه بكلمة حاضر وقرب منها :يا خرابي علي كلمة حاضر دي انا لازم ادخل اخذ شاور احسن اعمل حاجة هخليكي تكرهيني اوي
نور اتكسف ولفت علشان تمشي لكن يوسف مسك ايديها
يوسف :خلاص داخل ...داخل ...وفعلا دخل الحمام
نور اول ما تأكدت أنه دخل الحمام حطت ايديها علي قلبها
نور :مالك بتدق ليه كدة مابس بقي انا حاسة أن قلبي هيقف ..هو انت ازاي كدة يا يوسف ليه بحس كدة معاك انت ...ازاي اصلا بعد كل الي عملته فيااا
وبدأت تطلع ليه هدووم
_______________________________$$$
أوضة فهد وشمس
شمس بدأت تقلق وفعلا فاقت وبدات تفتح عينيهااا
ولقت انها نايمة في حضن فهد
شمس لنفسها :معقول انت جوزي معقول انا في حضنك ..طب واخرتها ايه يا شمس ماهو هيسيبك هو قالك كدة
شمس بإصرار : بس لااا انا بحبك اوي يا فهد ومستحيل اخليك تضيع مني... ورجعت تاني حضنته جامد وبدأت تعيط وتتكلم بصووت
شمس بدموع : اوعي تسيبني يا فهد انا عمري ما اطمنت غير في حضنك ..اوعي يا فهد انا بحبك اوي
وبصت عليه ولقته نايم قرب منه باسته في خده ونامت تاني في حضنه
فهد حس بحضنها وضمها ليه اكتر كأنه خايف انها تهرب منه
_____________________________________&&&
في أوضة عمر وادهم
عمر صحي ومسك موبيله وفتح الفيس فريدة من موبيل ادهم . واتصدم اي ده اي الصورة دي اصلا
عمر: ادهم
ادهم بنوم :امممم
عمر: يا ابني قووووووم بقي
ادهم: اففف منك ومن قرفك خيييير. عايز اي من امي
انا عايز انام يا عمر
عمر: لا قووم بص كدة
ادهم : اي ده تليفون جديد لله حلوو
عمر: تليفون اي ده بتاعك
ادهم: اي يعني بتسرقني ولا اي
عمر : يا زفت ركز بص فريدة نزلت اي
ادهم بزهق: نععععم ما انا خلاص مش هخلص من فريدة خير وريني ...اووووه دي مزة ياض
عمر بعصبية: وحياه امك يا ادهم
ادهم ضحك :خلاص اهدي بقي اهدي
عمر: لا بقي انا ولله ما اقعد معاك
ادهم :ولله بهزر.. بس أي الي عملااه ده بجد
عمر بغل : بتغيظني انا عارف ..الزبالة
ادهم : هههههه طب اهدي ..اهدي عادي غيظها انت كمان
عمر :ازاي بقي يا فالح
ادهم :ليك عليا يا باشا اخرجك النهاردة مع حبة مزز ولله هتضرب البنت دي بالجزمة
عمر : ماتتلم يا حيوان انت اوعي تشتمها تاني
ادهم :ماشي يا اخويا تولع انت وهي في يوم واحد يارب
هههه .استني تليفوني بيرن ..الوو يا حمزة خير...........😲😲
اييه حصل امتي الكلام ده ..لا خليك عندك انا جاي
عمر بخوف : اي يا ابني في اي
ادهم :حصل عندي مصيبة انا لازم امشي حالا
عمر: طب اجي معاك ...
ادهم: لا مش هينفع ...لبس بسرعة وجري
عمر :يا خبر ابيض .. انا لازم اقول ليوسف .....
ياترا يوسف جيه ...
وفعلا قرر أنه يروح أوضة يوسف لانه شاف عربيته تحت 😂😂
_________________________&_________
في أوضة يوسف
نور لله : القميص ده جامد ..هيبقي حلو عليه
وفاجااه الباب بيخبط
عمر: يوسف
نور بصدمة :..عمر يا نهار اسووود ..وفضلت واقفة مش عارفة اعمل اي
نور: يادي الفضيحة يالهوووي انا الي تستاهل أيوة انااا....لسه ذي ما انااااا ..وفاجااه
عمر :ولاااه انا هدخل بقي شكلك نايم ..تولع
نور 😳😳😳 وبدون اي مقدمات جريت علي الحمام وفتحته ودخلت الحمام 😂😂😂 😉.
ياترا ايه ممكن يحصل !!!!؟
____________________________$$$
في شركة ادهم وصل ادهم اخيرا
ادهم بعصبية: حمزة اي الي حصل ..بيت اي الي ولع
حمزة :ادهم الحق العمارة بعد ما اتشطبت وخلاص هنسلمهاااا اتفاجانا كلنا انها ولعت
ادهم بهستيرية :ازاااي دي فيها انزارات ازاي تولع ومحدش يحس بيهاااا ...ازاي ...حد يرد عليا
حمزة :انا مش عارف حاجة
ادهم بدأ يفقد توازنه :انتوا عارفين المبني ده احنا قعدنا في قد ايه .....جمعلي كل الموظفين وعايز تفريغ الكاميرات بسرعة ..قسم بالله الي أتدخل في الموضوع ده لادفنه حي
حمزة: المشكلة دلوقتي يا ادهم سمعتنا في السوق انت عارف مصيبة زي دي ممكن تعمل ايه والشرط الجزائي يا ادهم
ادهم قعد علي المكتب وسند رأسه: بس يا حمزة بس
كفاية .. وفعلا جمع كل الموظفين والعمال لكن موصلش لحاجة معاهم
في مكااان تاني
شخص عرفت مكانها يا بيه
...فين
الشخص في ..
..اييييييه ماشي يا ابن المنشاوي
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببت مصارع" اضغط على أسم الرواية