رواية اميرة الرعد البارت الخامس عشر 15 بقلم ندى الشرقاوي
رواية اميرة الرعد الفصل الخامس عشر 15
في صباح في يوم ملئ بالسعاده والفرح
فاق رعد من نومه لقي اميره في حضنه ابتسم بسعاده أمتلك العالم وما فيه
رعد وهو يقبل خدها /اميره اميرتي
اميره /امممم سبوني انام بقا
رعد /سبوني مين يابت انا رعد
اميره بنوم /لا محدش ليه دعوه برعد دا رعدي انا
رعد وهو بيفوقها /اصحي يااميرتي ياله
صحيت اميره وبصت لرعد بصدمه
اميره /هو هو....
رعد بخبث /هو اي ياروحي
امير /هو انا مكنتش بحلم
رعد بخبث وغمزه /حلمتي باي بالظبط
اميره بتغيير الموضوع /احمم صباح الفل
رعد وقد فهم /صباح الفل والياسمين علي احلي عروسه صباحيه مباركه
اميرة بابتسامه /الله يبارك فيك
رعد بابتسامه جذابه وهو بيحضنها بتملك /حاسس اني امتلكت الدنيا
اميره /مبسوط يارعد
رعد بحب /كلمه مبسوط بسيطه
رعد /اعملي حسابك هنسافر بليل
اميره بفرح /بجد هنروح فين
رعد /مفاجأه ياله خدي شاور والبسي علشان عملك مفاجأه تانية
اميره /بس هناخد جنه صح
رعد /لا دا شهر عسل ليكي انتي
اميره بعبث /لا بنتي هخدها معايا
فرح رعد من كلمه بنتي
رعد بجديه /اميره انتي بتحبي جنه لا بتحبيها علشاني انا وترضيني
اميره بحب /بحبها علشان هيا حته منك انت حته لو كانت من مراتك الاولي بس خلاص انا بقيت بحبها اوي وكان نفسي اكون امها
رعد /مش لازم تكوني انتي اللي امها بس انتي اللي هتربيها واول وحده هقولها مامي هيا انتي
اميره /ياله انا هاخد شاور
رعد /ماشي ياروحي
في مستشفي الأمراض العقليه
رحمه بهستريه /هقتلك ياأميره انتي وسامية هقتلك انتي السبب ياساميه رعد ليا لوحدي جنة جنه لازم تموت
كملت بحزن مامي سابتني هنا لوحدي مامي عاوزه الفلوس والشوبنج والشركات.
في فيلا رعد
دخلت ياسمين غرفتها لقت ورد علي شكل قلب علي السرير وبوكس كبير
فتحت البوكس طلع بلوبنه مكتوب عليها سامحيني ياست البنات
ولقت شوكلت كتير اوي وهدايا كتير وفي الاخر جواب
(سامحيني ياياسمنتي انا بحبك والله اللي حصل زمان غصب عني سامحيني يارفيقه عمري وصحبتي وحبيبتي وكل حاجه
لو موافقه تسامحيني تعالي الاوضه بتاعتي. بحبك)
بكت ياسمين هيا بتحبه بس مش قادره تسامحه بس قررت انها تديه فرصه جديده زي ما رعد اداله فرصه
وراحت علي اوضه أكرم وخبطتت
أكرم /ادخل
دخلت ياسمين فرح اكرم جدا
اكرم /ياسمين انتي جيتي قولي انك سامحتيني
ياسمين وهيا بتبعد /لا مسمحتكش بس قررت اديك فرصه جديده
أكرم بسعاده /موافق موافق
في مكان تاني
مجهول /ايوه انا اللي قتلتها وطلعت منها زي الشعره من العجين
وهكمل علي رعد ولسه ولسه
في الجناح عند رعد
اميره طلعت من الحمام
اميره بفرحه /هيهيهيهي هنسافر
رعد وهو بيضحك عليها /اهدي ياحبيبتي
اميره بعبث طفولي /اي بتضحك عليا
رعد /خلاص خلاص
اميره /شوفت هتنسيني اهم سوال
رعد وهو يحاصرها بين يده والباب/اسألي ياروحي
اميره بوتر من قربه /احم قصدي يعني المكان اللي هنروحه فيه بحر
رعد وهو يقرب اكثر /اممممم اه ياروحي
اميره وهيا بتهرب منه وبسعاده /يبقي اجيب المايوه
رعد بغضب ومسك اديها جامد /مايوه اي يامدام يامحترمه
اميره بوجع /اي يارعد في اي
رعد بغيره واضحه /اي تلبسي مايوه علشان الناس تتفرج عليكي اي واخد في أيدي رق**صه
اميره علي وشك البكاء /سبني يارعد لو سمحت ايدي بتوجعني
سابها رعد ودخل ياخد شاور يطفئ ناره التي شعللتها اميره ويطرد فكره ان احد يرا اميره بالمايوه
ذهبت اميرة الي غرفه جنه وجدتها مستيقظه
اميره بحزن /شوفتي ياجنتي بابي وجعلي ايدي ازاي
جنة وهيا بتحط اديها علي ايد اميره /لسي(معلشي)
اميره /ياله ياروحي نلبس علشان هنسافر
جهزت اميره جنه وكل حاجه جهزة سابت اميرة جنه مع المربيه
دخلت الجناح كان رعد طلع من الحمام بمنشفه حول خصره
غمضت اميره عيونها بسرعه
رعد ببرود /انا جوزك علي فكره
اميره وهيا مستمره/بس مينفعش كده
رعد ببرود ولا مبالاه /يعني مكسوفه ان جوزك واقف قدامك ومش مكسوفه لما تمشي قدام الرجاله بالمايوه
اميره بحزن /علي فكره يارعد انت حكمة عليا قبل ما تعرف
راحت طلعت من غرفه الملابس مايوه (إسلامي)
اميره /دا المايوه اللي كنت هلبسه مكنتش هلبس اللي في دماغك وانا كنت هنزل معاك انت مش نزله مع حد تاني عن اذنك. Nada Elsharkawy
سابت رعد ودخلت تلبس
ورعد لسه واقف مصدوم من اللي حصل هو كان فاكر انها عاوزه تلبس مايوه bikini. فكره انها تلبس مايوه وحد يشوفها دي مجنناه هيا ملك ليه هو محدش يقدر يشوفها لو قدر يخفيها عن العالم كله
لبس رعد قميص ابيض وبنطلون وجهز
لقا اميره طالعه من غرفه النبلابس لبسه فستان طويل باللون اللبني شفاف من عند الايد
مسك رعد اديها
اميره بوجع /ااااه
رعد بخصه /اي مالك
اميره وهيا بتبصله نظره عتاب /ايدي يارعد
بص رعد علي اديها لقا اديها لونها ازرق
رعد /انا اسف واللة مكنتش اقصد والله
وضمها الي صدره ويذيد من احتضنها وقبل راسها
قام رعد جاب حاجه تخفف الألم
رعد باسف /اسف لسه بتوجع
اميره /خلاص ممكن نقوم بقا
رعد /اميره
اميره /نعم يارعد
رعد /مكنتش اقصد
اميره /عارفه انت عملت كده من غيرتك عليا صح
رعد بابتسامه /اه واللة
اميره بابتسامه /طب ياله بقا علشان نسافر
رعد /ياله ياروحي
نزلوا تحت وكان كل شئ جاهز
أكرم /رايح فين يابرنس
رعد /شهر عسل عندك مانع
أكرم بغمزه /انت متجوز بقالك 3 شهور جاي تعمل شهر عسل انهارده
رعد بغيظ /عندك مانع
أكرم /طب ما تجوزني ونروح سوا
رعد /ياله يابابا من هنا
احمد بابتسامة /توصلوا بالسلامه يابني
اميره بابتسامه /هتوحشيني يابابي
احمد /انتي اكتر ياعيون بابي
ياسمين /وهتاخدوا جنه ليه
رعد بابتسامه /اميره عاوزه كده
وودعوا الجميع
في الطريق
اميره /رعد دا مش طريق المطار
رعد بتبسامه /عارف ياروحي
اميره /هو احنا هنسافر بالعربيه
رعد /لا ساعه كده وتعرفي
اميره /ماشي
بعد ساعه ونص وصلوا لمكان فاضي
رعد/ياله ياأميرتي
اميره بابتسامه /احنا فين
رعد بابتسامه جذابه /بصي كده
لقت اميره طياره هليكوبتر
اميره بفرح وسعاده /الله حلوه اوي
رعد وهو يحضنها من الخلف /ياله ياروحي
ركبوا الطياره الخاصه برعد
في الصعيد
سليم/ربنا يفرحهم يارب ويرزقهم بالخلف الصالح
هدي /يارب البنيه طيبه جوي جوي
سليم /اعملي حسابك انهم هيچوا يقضوا يومين هنا في الصعيد
هدي /يامرحب يامرحب
ساميه /يشرفوا نفرش السرايا ورد
Nada Elsharkawy.
في الطياره
اميره /رعد احنا فين
رعد بحب /بصي كده
اميره بخوف /لا أخاف
رعد بضحك /متخافيش بصي بصه صغيره
بصت اميره وانبهرت من جمال المكان
اميره /الله دي جميله اوي اوي احنا في جزر المالديف صح
رعد /ايوه
اميره /دي شكلها جميل اوي اوي
رعد /المكان دا اسمه اميره الرعد محدش هيدخلها غيري انا وانتي بس
اميره بحب /انا بحبك اوي
وصلوا الي المكان
وكان شكلها جميل اوي
ورعد بيفرح اميره وجنه علي المكان
رعد /اي رايك بقا
اميره بفرحه /شكله جميل اوي اوي
رعد بابتسامه /تعالي ننزل نفطر بقا الكمان جميل
(الصور موجوده)
وكان يوم جميل جدا بالنسبلهم واميره كانت بتشكر ربنا انها مع رعد
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية اميرة الرعد" اضغط على أسم الرواية