رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثاني الفصل الثامن عشر 18 بقلم ملك ايمن
رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثاني الفصل الثامن عشر
في صباح يوم جديد وتحديدا غرفه سليم وليل صحي ملقهاش جنبه
سليم: ليل حبيبتي انتي صحيتي بدري كده لي مالها دي قام فتح باب الحمام ملقهاش جوه الخوف اتملگه جري ع باب الاوضه وفتح وكانت هي داخله اول ما شافها حضنها جامد
سليم: انتي كويسه فيكي حاجه
ليل باستغراب: لا انا كويسه في اي
سليم بعد عنها بغضب: انتي كنتي فين ياهانم
ليل: كنت بتمشي
سليم: ليللل اتعدلي مصحتنيش لي خروف نايم جنبك انا ولا اي
ليل: ملكش دعوه بيا خلاص مسكها من ايديها وراح ع اوضته ادهم
بقلمي موكااا🗒️🖋️
ادهم وكيان صحيو مفزوعين من خبط الباب قام بسرعه وهي كمان فتح الباب دخل سليم وهو ماسك درعها زقها كيان جريت عليها حضنتها
ادهم: اي ده في ايه
سليم: اسال اختك في اي مقلوبه عليا من امبارح لي
كيان: اهدي ياليل بس وفهمونا في اي
ادهم بزعيق: حد منكم يتكلم
ليل: ان انا زعلانه منه عشان دخلك معاه الشرطه تاني كنت بحاول باي طريقه اخليه يقدم استقالته يقوم يدخلك معاه اخسركو انتو الاتنين لا ياابيه
سليم: انتي غبيه يابت انا ممكن اموت وانا في حضنك
ادهم: سليم روح انت دلوقتي ولينا كلام ع زقك ليها يلا خرج سليم ورزع الباب راح ادهم نحيتها وقعدها ع السرير
ادهم: شوفي ياحبيبتي انا الي قررت ادخل هو مقليش حاجه واما حكايه انك تخسرينا ده حاجه في ايد ربنا ده قضاء وقدر وبعدين قوليلي انتي عملتي اي خرجتيه عن شعوره كده
ليل: نزلت الصبح وهو نايم ولسه راجعه دلوقتي
ادهم: وده ينفع انا كيان لو عملت كده كنت قتلتها بس هو فضل يجيبك هنا عيب الي انتي عملتيه ده انا هروح اهديه وانتي لما ترجعي تصلحي الي عملتيه ماشي
ليل...........
ادهم: لللليلللل
ليل: حاضر ياابيه
بقلمي موكا 🗒️🖋️
خرج ادهم وكيان قعده مع ليل والباب خبط كانت تمارا
تمارا: في اي صوتكم عالي لي
كيان: تعالي ادخلي وهحكيلك
بقلمي موكا 🗒️🖋️
في غرفه سليم دخل ادهم وهيثم كان هناك
ادهم بعصبيه: انا معاك انها غلطه لكن عصبيتك عليها دي لا فاهم
سليم: انا مكنتش قصدي انت عا،رف مقدرش اذيها بس عصبيتي عمتني
هيثم: هو في اي بقا
ادهم: هحكيلك
بقلمي موكا 🗒️🖋️
تمارا: انتي غلطتي ياليل
ليل: خلاص هعتذر
كيان: طيب وانا عندي مشكله
ليل وتمارا: ااي
كيان حكتلهم الي حصل امبارح بخصوص ليليان
ليل: بنت المتشلوحه بصراحه ابيه قمر
كيان: لليلل
تمارا: اسمع هو قال انها هي الي عملت كده وانتي نايمه ومكنش يعرف انك صاحيه يبقا صادق
(كيان حكت كل حاجه الا كلامها الي استفز ادهم لانها من اسرار بيتها))
كيان: بس انا مش هعديها كده
ليل: عندي فكره تنتقمي من ابيه بيها
كيان وتمارا: اي هي
ليل.................................
.................... وبس كده
تمارا: فكره هايله
كيان بخجل: الا لا مقدرش
ليل: خلاص اسكتي بقا
قاطع كلامهم دخول ادهم وهيثم
ادهم: يلا ياليل ع اوضتك
ليل: حاضر وقامت خرجت
هيثم: يلا ياتيمو بقا
تمارا: جايه وقرب من كيان اعملي الي قولنا عليه هه يلا وخرجت هي وهيثم
بقلمي موكا 🗒️🖋️
في غرفه سليم وليل دخلت موطيه راسها في الارض
ليل بصوت خافت: انا اسفه
سليم: بصلها وقام وقف راح نحيتها وحضنها
سليم: انا الي اسف اتعصبت عليكي وكان المفروض اكلمك براحه حقك عليا
ليل عيطت جامد بعدها عن حضنه
سليم: انا اسف والله مش هتتكرر تاني ومسك درعها وقال بحنيه
سليم: وجعاكي
ليل: امم
سليم شالها نيمها عالسرير
سليم: انا هعالجهولك دلوقتي
ليل: س سليم
سليم: الله يخرب بيت سليم وقرب منها ووو هششش
بقلمي موكا 🗒️🖋️
في غرفه هيثم وتمارا
هيثم: كنتي بتوشوشي كيان ع اي
تمارا: حجات بناتي يابيبي
هيثم: طب متجيبي بوسه
تمارا: مينفعش
هيثم: وحيات امك زقرب منها شالها
تمارا: يا هيثم بالله ماينفع
هيثم: لي انشاء الله
تمارا: معذوره
هيثم: طب خلاص تعالي نامي
بقلمي موكا 🗒️🖋️
كيان دخلت الحمام من غير ما تكلمه وهو اتنهد بحزن وقعد مستنيها تخرج عشان يتكلم معاها بعد شويه خرجت كانت لابسه قميص نوم فوق الركبه بشويه وحماله رفيعه اسود بلع ريقه وقال بتوتر
ادهم: احم مم ممكن نتكلم راحت نامت ع السرير
كيان: سمعاك
ادهم: انا معملتش حاجه امبارح هي الي عملت كده انا بس كنت بوصلها اوضتها
كيان: اممم طيب ونامت ع بطنها
قرب منها لفت كان جنبها مسمحلهاش تتكلم وطبع قبله طويله ع شفتيها وايديه تتفحص جسدها بجرأه بعدت عنه
كيان: مينفعش ولفت نامت
ادهم: احم طيب قومي اللبسي
كيان: تؤتؤ الجو حر
ادهم في سره: الله يخربيتك ع الي انتي بتعمليه فيا ده اهده كده ياادهم اهده خالص و
يتبع الفصل التالي:اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: "طفله ارهقت رجولتي " اضغط على أسم الرواية