رواية احببت مصارع البارت الأول 1 بقلم يوستينا سامي
رواية احببت مصارع الفصل الأول 1
فهد بيجري في الاوضة: لا والنبي والنبي
ابراهيم بدهشة : لا ايه يا فهد يا ابني حرام عليك ده انا بقولك شوفها يابني شوفهاااااا
فهد : لا يا بابا ولله مش عايز .بص مش حابب ومش فاضي وبعدين حرام عليك رايح تجيب لابنك حبيبك مدربة مصارعة اتجوزها ليه قالولك عليا جمس بوند ده انا تافه ده انا بخاف من الكلاب ...وطلع يجري من الاوضة.
ابراهيم بحدة نزل وراه :طب ايه رايك بقي انك هتتجوزها يعني هتتجوزها يمكن تسترجل كدة شوية
فهد بصوت عالي شوفت ..شوفت كنت لسه فوق بتقولي من ثانية شوفها بس دلوقتي جوزتهالي انا عارف اني هتدبس
ابراهيم: يوووه يا فهد بطل لعب عيال يا ابني انت مش صغير وبعدين خلاص انا اخدت قرار هنسافر يوم الجمعة الجاية اسكندرية خلاأص سامع وسابه وطلع اوضته
فهد : يالهووي ....لا يالهوووي بجد... انا فهد اتجوز وكمان راجل 😂😳لا يا ربي كدة كتيير اووي ...يوسف هو مافيش غير يوسف يمكن يهجرني برا مصر يهربني من ابويا
رد بقي يا يوسف
في بيت يوسف كان نايم (ويوسف يبقي ابن عم فهد بس ضابط )
يوسف بنوم: الوووو
فهد: يوسف الحقني والنبي
يوسف بخضة: ايه ابوك جراله حاجة
فهد بصدمة: اكيد جراره يا يوسف اكيد
يوسف قام بسرعة من السرير: اكيد ايه يا بني ادم أنت
عمي ماله يا بني
فهد :ابويا اتجنن يا يوسف وعايز يجوزني واحد صاحبه
يوسف بصدمة: مين معايا
فهد: انت نايم ولا ايه لا والنبي فووق كدة وصحصح معايا
يوسف :فهد انت كويس ولا شارب حاجة يا حبيبي .يجوزك واحد صاحبه ازاي ..اكيد تقصد بنت واحد صاحبه
فهد: لا هو ابن واحد صاحبه ..صدقني يا يوسف وانقذني
يوسف بدهشة ةولاااه انت بتشرب ايه بالضبط .الدماغ دي مش طبيعية
فهد :لا ولله بص انا هحكيلك بس لما اجيلك ..انت في البيت صح
يوسف بخنقة :أيوة في الزفت يا زفت
فهد: قشطة وانا جاي سلااام
يوسف :ماشي مستنيك
$_____________________________$$
في اسكندرية
هنا :يوووه يا ماما انا مش فاهمة بقي عايزاني افضي اوضتي علشان الضيوف واصلا في اوضه للضيوف واوضة عمر
منال: يا حبيبتي ما الاوضة واحدة واوضة اخوكي كمان مش هتكفي فاقعدي انت و نور في أوضة واحدة
هنا: ليه بقي انتوا هتجيبوا كام واحد يعني وكمان هيقعدوا قد ايه يا ماما
منال: بقولك ايه انا معرفش ابوكي هو الي عازم وبعدين كمان الي هيقعدوا في اوضتك رجالة فشيلي كل هدومك
هنا :كمااان رجالة .....رجالة ..مناال
منال بصدمة: منال في عينيك يا بت اتلمي
هنا : رجالة مين يا نولا الي جايين بيتنا هااااا اعترفي
منال: يووه ما انا قولتك صحاب ابوكي يا هنا
هنا :صحاب ابويا ايه الي هيقعدوا في بيتنا وفي اوضتي كمان ماينزلوا في اي فندق او شقة
منال :معرفش يا هنا لما ابوكي يرجع يا حبيتي افهمي منه براحتك بلا وجع قلب
هنا :يوووه ولله الموضوع مش مريحني خالص
عمر هو الواد عمر وفعلا راحت اوضته ولاقته نايم ولعت النور انت يا بني يا عمر حاولت تصحيه بكل الطرق بس مافيش فايدة فجات في دماغها فكره ..قوم يا عمر فريدة بترن عليك
عمر بدهشة نط من علي السرير :بجد فريدة
هنا :اه يا واطي يا كلب بقي عمالة اصحي فيك بقالي ساعة وفي الاخر تصحي لما تعرف أن فريدة بتتصل
عمر مسك الموبيل: يعني بتحوري عليا يا غبية
هنا: ولله مافي حد غبي غيرك
عمر مسكها من قفاها :يا ماما تعالي خدي بنت من الشارع لاني هرميها من البلكونة
هنا :بس يا عمر بقي بدل ما ازعلك علي ايديك دي
قولي بقي ايه موضوع الضيوف دول
عمر بفهم: أه فهمت جاية تستجوبيني يعني
هنا :عمر اخلص مش ناقصة مين دوووول
عمر: ولله دول ولله اعلم عرسااان
هنا بصدمة: نعععععم
___________________________&&
في بيت يوسف
يوسف: يا بني حرام عليك بقالك ساعة عمال تلف حواليا ارحم امي بقي ولله دوخت
فهد :اعمل ايه يا يوسف ...فكر بقي أبويا انجنن ولله
يوسف :تعمل ايه في ايه يا حيوان هو انت لسه حكيت حاجة يا غبي ما تترزع بقي واحكيلي لله
فهد: اهو قعدت بدأ يحكيلوا كل حاجة
يوسف ......
فهد: ايه يا يوسف ساكت ليه ماتتكلم
وفجاه يوسف انفجر من الضحك 😂😂😂
ولله ما قادر ...هتتجوز يا بيضة انت. وكمان مصارع يا عيني
فهد: انت بتتريقي يا يوسف الكلب انت ..الباب بيخبط
باترا مين جاااي كمان ماهي كملت
يوسف بضحك: قوم افتح هههههههه
فهد :يا اخي ده انت مستفز يا بارد وفعلا فتح الباب
ادهم الحقني والنبي من يوسف
ادهم :ايه في ايه ..يوسف مالك بتضحك ايه كدة ..انتوا بتعملوا ايه
يوسف: ههههه الحق فهد ههههه
فهد بعصبية :ولله هسيبكوا وامشي بجد
يوسف :لا ولله خلاص بجد انا هتكلم معاه بس هههههههه
ادهم: لا والنبي انت وهو افهم ..بدأ فهد يحكي وبدأ ادهم يضحك
فهد لا بقي ولله لاسيبكوا وامشي جاتكوا القرف
وجاي يفتح الباب ...كانت مفاجاااه 😳😂
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببت مصارع" اضغط على أسم الرواية