Ads by Google X

رواية مجنونة وعشقت جنانها الفصل الأول 1 - بقلم بسملة بدوي

الصفحة الرئيسية

 رواية مجنونة وعشقت جنانها البارت الأول 1 بقلم بسملة بدوي

رواية مجنونة وعشقت جنانها كاملة

رواية مجنونة وعشقت جنانها الفصل الأول 1

اقلع 
- نعم لا طبعا 
اياد بضحك.. هو اي الي لاء طبعا اقلع يبني الجو نار هتنام بالجاكيت 
كريم بتوتر .. ااااه انا بحب كده 
اياد بزهول وضحك......هههه ولا انت عندك خال اهبل ولا خاله تخينه 
كريم ببلاهه........لاء لي 
اياد بضحك......ولا حاجه اخلص يالا 
كريم بتوتر..........طب ما تسبني براحتي يسطاااا انا بحب انام كده
اياد بصدمه.........والله شكلها مهمه بنت ستين ****
كريم بغضب ......اي ده احترم نفسك في اي انا موجوده مينفعش كده
اياد بصدمه وفاتح عيونه على الاخر ........ناااااعم هو انت منهم 
كريم في نفسه......يلهوي على غباءي انا كده روحت فيها حسبي الله
Basmala badwy
كريم بتوتر ملحوظ........... قصدي يعني عيب الألفاظ دي 
اياد بمرح ......... يخربيت الدماغ الي عاملها يسطاااا انا هنام عشان بكره في تدريب كتير  
كريم بصوت عالي نسبيا ....... انا هاخد شاور 
وراح  الحمام وقفل الباب وقلع الباروكه  
كارما بخوف .......انا مني لله والله منك لله ي موده منك لله 
فلاش باااك
كان في  بنتين ماشيين بسرعه مجنونه ومشغلين مزيكا على الاخر  طلع قدامهم ظابط ضربوه بالعربيه 
كارما هي الي كانت بتسوق 
كارما بصويت ......يلاااااااهوي يلااااااهوي ده مات ولا اي 
ونزلوا ولاقوه ظابط 
موده بغضب .. حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يكارما موتي الراجل 
كارما بهدوء.. اهدي الرجل لسا عايش قومي نوديه بسرعه اي مستشفي 
وكان فيه مستشفي صغيره كده على الطريق
تسريع الاحداث
الدكتور......ما تخافوش هو كويس جدا 
دخلوا 
كارما بخوف وتوتر......ااانا اسفه جدا جدا حضرتك والله بجد ااانا مش عارفه انا عملت كده ازاي بس والنبي متحبسنيش يباشا  
الظابط بضحك......اهدي يبنتي في اي ههههه براحه مفيش حاجه بس في مشكله جامده 
كارما بسرعه.......في اي 
الظابط .......انا المفروض اروح المقر الوقتي ولو ما روحتش هترفد وهخسر وظفتي وانتي شايفه رجلي ودراعي متجبسين 
كارما بدموع وخوف......انا اسفه كل ده بسببي يارتني ما خرجت 
قاطعتها  موده بسرعه.......طب في فكره كارما ترروح مكانك 
كارما بخضه......ناااااعم لا طبعا يلهوي ده انا بخاف من خيالي هروح هناك اعمل اي بس 
الظابط حسام ........ بجد لو روحتي جميلك ده عمري ما هنساه 
كارما بخوف ........ طططب انا ممكن اتكشف وانا خايفه اوي ده انا بخاف من الصرصار بخاف من خيالي هروح امسك مسدس يلهوي طب واهلي 
موده بذكاء.......اهلك بره البلد عشان ناناه بتعمل العمليه واحنا كنا رايحين نصيف مش مهم خلاص بس لازم نساعد الظابط 
الظابط بإعجاب وتسبيل لموده......ايوه اسمعي كلام القمر ده 
موده بخجل ........ اسمي موده 
حسام بإعجاب .......اسمي جميل اوي وانا حسام 
كارما بصراخ ......احنا في اي ولا اي بقولكم هموت من الخوف 
وانا قولت لا يعني لا وأنا كلمتي واحده ولا عمري رجعت فيها 
يعني بجد شكلي مش باين اني بنت وطلب البدله اي النظام طب واي البروكه دي اي
وخلصت وجهزت نفسها وخرجت 
حسام بفرحه ......الحمدلله مش باينه اوي والبدله جميله عليكي مبروك بس في حاجه مهمه لازم تعرفيها اياكي ثم اياكي تيجي جنب مراد بيه ده مش طايق نفسه حتي وكلمته سيف على الكل خلي بالك منه وده ذكي جدا حاولي ما تحتكيش بيه كتير
كارما بغرور مصطنع........ متخافش ي سطااا انا بعون الله محد هيكشفنا 
حسام ........دي كل الورق والمستلزمات والحمدلله انا مكنتش اتصورت وده اخر شهر في الاكاديميه يعني خلاص الأمور متظبطه خالص بس خدي بالك من نفسك جامد والفون ده بتاعي وانا هبقي اتصل بيكي واطمن ،يالا روحي بقا عشان متتاخريش والانسه موده هتقعد معايا صح 
موده بخجل....... ايوه طبعا لازم نصلح الي عملناه وانا معاك لحد ما تتشفي وتبقي حلو 
حسام قعد يبصلها  بإعجاب وهي بخجل وكارما هتموت منهم وقالت يااااارب وخرجت 
حسام ببلاههه........هو في اي مالها دي
موده بخجل......... هي كده على طول بس طيبه خالص وجدعه ومتاكده أنها هتنجح
وكارما وصلت الاكاديميه والأمور مشت طبيعي بس كانت هتموت من الخوف ،وهي لازم تقعد مع زميل لها في غرفه عشان كل اتنين في أوضه 
قاطع شرودها 
صوت عالي بره خرجت لقت شاب طويل اوي ووسيم عيونه عسلي وشعره بني وعنده عضلات ومز مز يعني بس باين عليه الجبروت والغرور 
مراد بغرور ........انت 
كريم بصوت رقيق .......انا 
مراد بغضب شديد......مالك ياض انشف كده مالك 
كريم بتوتر ملحوظ وبصوت رقيق برده........ نننعم 
مراد بشر وخبث......راح ليه وقال -*********
كريم بخوف ......انا هقول على كل حاجه يباشا.
google-playkhamsatmostaqltradent