رواية شيطان يستولي على ملاك الفصل الاول 1
رواية شيطان يستولي على ملاك الفصل الاول 1
قرب رؤي منها ويقبلها بشغف كبير وهي متخدرة تحت تاثيره ونزل عند رقبتها و قضوا الليلة سوء.
رؤي: يلا اطلعي برا.
نسمه بصدمه: ا انت بتقول ايه مش ه هتجوزني زي ما وعدتني.
رؤي بيولع سجارته: مش بحب الستا*ت الو*سخه كلكم نوع واحد زبا*له.
نسمه ببكاء: ابوس ايدك اهلي لو عرفوا هيقتلوني ابوس ايدك استر عليا.
رؤي: مليش فيه بقا اتصرفي ليله حلوة وقضتها معاكي خدي دول ويرمي ليها فلوس.
بتبص علي مسدسه و لسه هتضرب مسكها ولف ذراعها وراء ضهرها.
رؤي بفحيح الافعي: موتك كان هيبقا علي ايدي غوررري وزقها.
طلعت البنت مكسروة وندمت انها حبته ووثقت فيه وفي عربيه جايه من بعيد خبطتها.
نزل الشاب مخضوض: طب هي ماتت ولا ايه...شالها و وداها المستشفي.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ.
في مكان في القاهرة.
تستيقظ فتاة في 18 من عمرها ذو ملامح هادئه وعينان بنيه اللون و وجهه ملاكي وتداخل عليها مرات الاب.
مرات الاب بغضب: قومي كل ده نوم نامت عليكي حايطه.
بتقول البنت بنعاس وتعب: نعم يا ماما.
مرات الاب بغضب: اسمي ست هانم انتي هنا خادمة غوري حضري الاكل لعيالي وروقي البيت يلا انجري.
شروق ببكاء: بس انا مخلصه كل حاجه بليل وحضرت الاكل.
مرات الاب مسكتها من شعرها: انا قولت ايه غوري من واشي.
شروق بالم: ح حاضر.
مرات الاب بقرف: وابقي انزلي هاتي طلبات البيت يا اختي.
شروق باستسلم: حاضر.
داخلت شروق المطبخ.
وفي شاب داخل عليها.
شروق بخضه: ا انت ع عايز ايه حرام عليك انا اختك.
مروان بخبث: ههههه اختي و بعدين هكون عايز أيه يا حلوة.
شروق حاولت تمشي مسكها من ايديها: خدي بس رايحة فين وحاول يقرب منها لاقت ازازه ضربته بيها.. زقها وقعد يتالم وجات مرات الاب صرخت: ابني.
مروان بتمثيل: شوفتي عملت فيا ايه وكانت بتترجني اقرب منها الوس.....
شروق بخوف: واللهي ابدا دا هو يلي حاول...
قاطعتها مرات الاب بضربها علي وشها ونزلت فوقيها بالحزام: انتي تعملي كده في ابني يا حشر*ة العيب عندي مش رميتك في الشارع.
مروان وقف مستمتع بالمنظر و شروق بتصراخ وبتتالم.
مروان: خلاص كفايه عليها كده.
مرات الاب بغل: غوري من واشي شوفي قولتلك اعملي ايه.
شروق قامت ودموعها علي خدها بتعب: حاضر.
نزلت شروق و وهي في الطريق خبطت في حد .
شروق بغضب: مش تفتح يا اعمى.
لؤي برفع حاجب: هو مين الاعمى.
شروق بغضب: انت ولا كمان مبتسمعش.
لؤي بغضب: انتي اتجننتي انتي مش عارفه انا مين يا بت انتي.
شروق: لا والله مش حصلنا الار*ف ( في ثانيه بقت شجاعة 😂)
لؤي غضب ولسه هيتكلم سابته ومشيت.
لؤي بقا في اعلى قمة الغضب: صقرررر هات كل المعلومات عن البت دي ونفذ يلي هقولك عليه.
صقر: اؤمرك يا باشا.
ابتسم بخبث ومشي.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ.
شروق راحت تشتري الحاجه في حد جاه من وراها وخدرها واخدها..
ـــــــــــــــــــــــــــ
وصل لؤي الشركو بتاعته والكل وقف بخوف وهيبه داخل لؤي مكتبه و وراه شادي صاحبه.
لؤي بجديه: فين اوراق الصفقه الجديده.
شادي: طلبوا تأجيل شويه لحد لما يجهزوا.
لؤي ببرود: تتلغي.
شادي بصدمه: دا صفقه كبيرة هنخسر كتير.
لؤي ببرود: انا حر نفذ.
شادي: تمم.
لؤي خلصوا شغل وجاه له تليفون: كله تمم يا باشا.
لؤي بخبث: طيب انا جاي...
وقفل الخط دمارك هيبقا علي ايدي عشان تعرفي تتحديني هكسرك و ادمر كل حياتك واقلبها جحيم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ.
في بيت شروق.
مرات الاب: البت اتاخرت ليه.
مروان ببرود: فكك منها.
مرات الاب بخبث: لا دي بالذات لا لازم نصبر عليها الشيخ هيدفع فيها كتير.
مروان بمكر: هو هيجي امتي عشان يدفع ويستلمها.
مرات الاب: بكرا بليل وهي هتوافق براضها او غصب عنها.
مروان في نفسه: مش قبل لما اخد مزاجي منها الاول.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تفتح عينيها بصدمه من يلي شافته لاقت نفسها علي سرير وصرخت باعلى صوتها لما شافت.........
يتبع الفصل الثاني اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية شيطان يستولي على ملاك" اضغط على اسم الرواية