Ads by Google X

رواية طوفان قلب الفصل الأول 1 - بقلم سمية عامر

الصفحة الرئيسية

رواية طوفان قلب البارت الأول 1 بقلم سمية عامر

رواية طوفان قلب كاملة

رواية طوفان قلب الفصل الأول 1

بس دي شكلها  نصابة يا عز بيه هتدخلها بيتك ازاي في بنات انضف منها و نفس ظروفها كده 
ضحك عز الدين و حط رجل على رجل و هو شايفها قدامه من العربيه بتسرق تليفون الراجل اللي بتشرحله المنتجات اللي معاها 
عز الدين  للسواق بكل غرور : انت مش فاهم حاجه هي دي عز الطلب بس محتاجة تنضف شويه 
جريت ياسمين على عربيه ادهم و هي ماسكه قلم وورقه و بتبتسم بعينيها العسلي : معايا كل اللي يحتاجة بيتك يا فندم و اولادك 
عز الدين  : انتي اسمك ايه يا شاطرة 
ياسمين بخبث وهي بتضحك بدلع : اسمي فيفي وانت يا حلو 
ضحك عز الدين و شاورلها تقرب على العربيه 
قربت ياسمين كان وشها بريئ عينيها واسعة لابسه حجاب بس شعرها كان باين منه اثر تعبها وأنها مش بتقعد طول اليوم 
عز الدين وهو بيشاورلها بسبابته : اركبي جنبي
ياسمين بخوف و توتر : نعم ايه يا بيه اركب فين انا مش من دول يا بيه انا معايا مكنه حلاقه لو عايز تشتريها و تنفعني يبقى كتر خيرك 
عز بجفاء و غرور : وريها الفيديو اللي صورتهولها وهي بتسرق الراجل يا عبده 
ياسمين بابتسامه خبيثة : وانت بقى عندك كام سنه يا حلو افتح الباب كده خليني اقعد جنبك اشوف القمر ابو عيون زرق دول 
ابتسم عز الدين وهو واخد باله من حركاتها الخبيثه وقال : عيون زرقة ايه انا عيني عسلي مبتجيش غير بالتهديد يلا اركبي من الناحيه التانيه 
راحت ياسمين قعدت جنبه وضحكت : عينك عسلي يا عسل انت ها عايز ايه بقى يا بيه 
عز الدين وهو بيقرب منها : انا هشتري كل حاجاتك اللي ملهاش لازمة دي بس تقضي معايا الليله و تدلعيني كده 
بصتله ياسمين من تحت لتحت : انت شكلك باد بوي ولا ايه و عايزني اجي البيت كمان د انت جامد اوي بقى طب هتديني كام 
عز الدين بمكر : هات الفلوس يا عبده من عندك اديهالها 
ياسمين : مش لما تعرف انا عندي كام سنه يا عمو 
عز الدين بنظرة جافة : عمو 
ياسمين : انا لسه 15 سنه والله بس انت شكلك قليل الادب 
عز الدين  وهو بيبص لجسمها و مفاتنها و بيصرخ 15 اييييييييه كل ده و 15 انتي قادرة ..مش مهم انا موافق يلا اطلع يا عبده 
طلعوا بالعربيه وهي كل شويه تبصله و تضحك و تلف وشها و تكشر 
وصلوا عند مبنى كبير 
ياسمين بسرعة : بقولك ايه يا عم عبده ما تجيبلنا عصير قصب من الراجل ده عشان نفسي فيه و خلي البيه يهدي أعصابه كده 
ضحك عبده في سره و اتعصب عز و لسه هيتكلم اتكلمت هي : شششش متقولش حاجه مش كفايه واخد قاص رات بيتك د انت منك لله روح يا عم عبده 
خرج عبده بعد ما ادهم شاورله يروح 
ياسمين بخبث :قولي بقى هنعمل ايه لما نطلع فوق 
عز الدين بغيظ : تعرفي تخرسي لحد ما الليله تعدي 
ياسمين : تعدي ليه مش انت عايز تدلع انا معايا قم ص نو م بتاع امي  هدلعك على الاخر حتى شوف
لف وشه للشباك وهو غضبان : حاجتك الرخيصة دي خليهالك انا مجهزلك كل حاجه فوق و هتستحمي عشان ريحتك مقرفة 
عيطت ياسمين بصلها و زعل كانت فعلا شبه الاطفال : خلاص متعيطيش وريني القمي ص قبل عبده ما يجي 
بطلت حزن و ضحكت : شكرا يا عمو 
قعدت تدور في الشنطه وهو مش مركز معاها راحت مطلعة بخااخ منوم و رشته على وشه بسرعة نام في وقتها 
ياسمين بانتصار : ابقى خد امك معاك فوق بقى 
قعدت تفتشه و خدت تليفونه و المحفظة و دورت على فلوس في العربيه خدتها  كانو 5 آلاف و باسته في خده عشان الروج يطبع عليه وقالت : اعتبر البوسه دي بكل الحاجات اللي خدتها منك يا دلوعه ماما يا حلو انت 
 خرجت بسرعة من العربيه و جريت 
فاقت ياسمين من شرودها و تفكيرها كان كل ده خيال وهي لسه قاعد جنبه ضحكت في سرها انها هتعمل كده و اول ما وقفت العربيه قالت للسواق يجيبلها عصير و خرج السواق و لسه هتطلع البخاخ من شنطتها 
عز الدين : تؤتؤ متعمليش كده 
بصت ياسمين عليه لقيته طلع مسدس و بيحط فيه رصاص 
ياسمين بضحكه خايفة و توتر واضح عليها و بتترعش : ايدا يا عسل مسدس ميه ده ولا ايه ..
google-playkhamsatmostaqltradent