رواية عشقني متوحش البارت العشرون 20 والأخير بقلم ميسون عبدالمجيد
رواية عشقني متوحش الفصل العشرون 20 والأخير
نشوي بزعيق:چور سيبي الزفت اللي في ايدك
چويرية بغضب طفولي:ي مامي عيزا اكلم مراد انا وعدته
نشوي قربت منها وقلعت الشب*شب: مراد ولا وعدتيه بأيه مين هوا دا ي اصلا
چور براءة(چويرية):ي مامي دا زميلي في الفصل وقلنا هنذاكر مع بعض
نشوي بذهول:يبنتي دنا كان عندي ٢٤سنة وعمري ما ذكرت مع بنت صاحبتي تيجي انتي ياللي في كيجي وان ي مفعوصة انتي وعيزا تذاكري مع زميلك
چور بعند طفولي:ايوا هكلمه
نشوي بزعيق:چوووور هاتي الفون
عاصم جه عليهم: مالكم صوتكم جايب لغاية تحت ليه
نشوي بعنين حادة:شوف بنتك
عاصم قرب من چويرية:مالك ي چور هانم
چور ببراءة:ي بابي انا كنت في الحضانة النهارده تمام
عاصم ضحك:تمام كملي ي هانم
چور:وكان في سؤال مش عرفاه تمام
عاصم:تمام تمام
چور:فا مراد زميلي هو شاطر اوي
عاصم قاطعها:اوي اوي
چور بطفولة:اوي اوي اوي ي بابي اشطر واحد في الفصل
عاصم:تمام ي روحي كملي
چور:هو بقي قلي انو ممكن يساعدني قلي اتصل بيه ونتكلم فديو وهو هيفهمني
نشوي خبطت اديها في الحيطة بغيظ:انا هتشلل هتشلل مش عرفة ارد اقلها ايه
چور بعند واستفزاز:متقوليش ي مامي عشان كدة كدة هكلمه
نشوي برفعة حاجب:والله طب تعالي
وقربت منها كانت هتضربها بهزار
عاصم شلها وضحك:حبيبتي خلاص روحي انتي شوفي الاتنين رؤساء العصابة اللي تحت دول بيعملو ايه
نشوي مشيا تبرطم:انا كان مالي ي رب كان مالي ومال الحوارات بتاعت الجواز والخلفة دي اهئ اهئ
عاصم بصوت عالي:ماشي ماشي هنزل وهنشوف الحوار دا
نشوي ضحكت ونزلت لولاداها
عاصم:تعالي بقي ي ست چور نشوف حوار استاذ مراد الشاطر اوي اوي اوي دا
عاصم قعدها علي المكتب وهو قعد علي الكرسي قدمها
نشوي نزلت وفتحت اوضة اولادها فجأة
نشوي بصدمة:انتو بتعملو ايه
ادهم وقف قدام مالك ومالك كان قاعد علي الارض مداري
ادهم:ولا أي أي حاجة ي ماما ي حبيبتي ي روح قلبي
نشوي برفعة حاجب:وحيات امك اعي ي واد خليني اشوف بتعملو مصيبه ايه
ادهم بيبعدها:لالا ولا أي حاجة
نشوي:اوعي بقي ي ادهم
هااااااا نهاركو اسود ومنيل مين اللي كسر الفازة اللي كانت هنا
الاتنين في صوت واحد:انا
الاتنين بصو لبعض
نشوي بغيظ:مييين فيكوو
ادهم وقف قدام مالك:انا ي ماما
مالك وقف قدامه:لا انا ي مامي
نشوي بزعيق وغيظ ومسكت الاتنين من لياقة تيشرتتهم
نشوي: شغل العصابات بتاعكم دا وانكم تدارو علي بعض مش عليا فهمين مين اللي كسرها انطقو
ادهم اتكلم: بصراحة ي ماما مالك اللي كسرها
نشوي بصدمة:ايييه
ادهم وقف قدمها بخوف:بس هو والله مكنش يقصد غصب عنه خلاص وهو هيعتذر ومش هيعمل حاجة تاني ولا انتي تعاقبيه
نشوي فضلت بصالهم شوية وابتسمت بحب قد ايه هما بيحبو بعض وديما في ضهر بعض وبيحبو يقولو لبعض اسرارهم وبيخافو علي بعض
نشوي بحدة مصطنعه:انا مش هعمل لحد حاجة بس بشرط
الاتنين:واحنا هنوافق بأي حاجة
نشوي ابتسمت:كل واحد يديني بوسة
الاتنين جريو عليها بوسها وهي حضنتهم بحب
عند عاصم
چور بطفولة:اهاا يعني عيب اني اكلم ولد غريب
عاصم بأبتسامة:بظبط وكمان حرام
چور:امم وانتو هتجبولي مستر يفهمني
عاصم:بظبط بردو يلا ننزل بس عايز بوسة كبيرة اوي
چور باسته وعاصم شلها ونزل علي السلم
وكانت نشوي خرجت مع ادهم ومالك
فتحت الدادا
مالك وهو بيجري: سيلاااااا
سيلا وهي بتسيب ايد طارق وبتجري:ملووووكي
وحضنو بعض جامد اوي
الكل ضحك
طارق بغيظ وغيرة: ابعد ي بابا كدة بس شوية
وشال سيلا علي ايده:وانتي احترمي نفسك ي هانم
كلهم ضحكو
طارق:انتو لسة مجهزتوش سبوع مروان هيبدا خلاص
نشوي:احنا هنلبس انا وعاصم والولاد جهزين
طارق:خلاص هاخدهم معايا
عاصم:ماشي ي ابو مروان
طارق بصله وضحك واخد ادهم ومالك وچور وسيلا ومشيو
بعد وقت كانت وقفة نشوي قدام الدولاب
عاصم جه من وراها حط ايده علي كتفها:مالك ي قلبي محتارة ليه
نشوي بزعل:مش عرفة مش لاقيه حاجة اللبسها وتليق عليا حثا اني اتغريت اوي
عاصم باسها:والله قمر في كل حاجة قمر
واكمل بغمزة صحيح طارق اخد الولاد تعالي فاكس من السبوع ونقضي اليوم كدا هااا هااا
نشوي ابتسمت بخجل:بس بقي ويلا عشان منتأخرش
عاصم:انتي اللي بترفدي الرزق اللي جيلك
نشوي ضحكت ولبسو سوا وراحو سبوع ابن طارق وهايدي
في السبوع الكل مبسوط وفرحان
هايدي:سيلا راحة فين
سيلا:ي مامي بلعب مع مالك في الاوضة
هايدي:طب تعالي عشان تحضري سبوع مارو
سيلا وهي بتجري:بعدين ي مامي بعدين
هايدي ضحكت وخبط كف علي كف بسخرية
الجو كان مليان بالحب والسعادة
ادهم:مامي عايز اشيل البيبي
عاصم كان شايله
عاصم:شيله ي حبيبي خد
طارق اخده من عاصم:بس ي جدع
عاصم:ي جدع خلي الواد يشيله ويفرح
طارق بغيظ:وعشان ابنك يفرح ابني انا يقع
هايدي:باااس مش هتتخنقو هنا كمان بس
نشوي:يعني عندكم ٣٩ سنة ولسة زي منتو
الاتنين ضحكو بحب
والسبوع بدء
طارق:امال فين سيلا مش ظاهرة
هايدي:بتعلب مع مالك في اوضتها
طارق بغيظ وغيره:ولوحدهم
هايدي ضحكت:حبيبي دول لسة مكملوش اربع سنين
طارق بغيظ:بردو هو ابن عاصم دا مش هيجبها لبر
هايدي ضحكت
طارق حضنها:بحبك ي احلي حاجة في حياتي
هايدي بأبتسامة:بعشقك
عند عاصم ونشوي
نشوي وقفة وعاصم واقف وراها حاطت ايده علي ضهرها وحاضنها
عاصم بهمس في ودن نشوي:بعشقك ي مزتي
نشوي لفت بصتله: بحبك ي قمري
عاصم حضنها بحب
#تمت النهاية.. اقرا ايضا رواية عشق الاسر كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية عشقني متوحش" اضغط على أسم الرواية