رواية طفلة الفهد البارت الرابعة والعشرون 24 بقلم بسملة بدوي
رواية طفلة الفهد الفصل الرابعة والعشرون 24
دخلت ست جميله وملامحها طيبه وبشوشه واول ما شافت فهد جريت عليه بسرعه وحضنته ومسكت وشه بين ايديها بلهفه وقال بدموع وحب ......فهد فهد انتي فهد ابني حبيبي صح كبرت يفهد انا ماما
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت قام زقها بشر لدرجه وقعت على الأرض وقال بصوت زي فحيح الافعي.........انتي ليكي عين تيجيلي انتي عمرك ما هتكوني امي انتي الست الي سبب في موت ابويا ابعدي عني براااااا اخرجي برااا ابعديييي عني بقااااااااا حراااااام عيكيييي انتي مش عايزاني مرتاح ابدا امشيييييييي
بقلم بسمله بدوي
لارا بخضه وراحت بسرعه ل مامت فهد وقالت بخوف ....... ماما هناء انتي كويسه وقالت بغضب ......فهد انت بتعمل كده ليه في ماما هناء
فهد بشر مسك لارا من أيدها جامد وقال ببرود عكس النار الي جواه.......... ابعدي عنها عارفه مين دي ي لارااا دي امي أو الي متستحقش اللقب اصلا دي سبب موت ابويا دي هي السبب وعشان اي فلوس يحرق أبوا الفلوس الي تعمل فينا كده
لارا بدموع .......لا يفهد دي ماما هناء ثانيه ثانيه وبتكلم هناء وبتقول هو ده فهد الي كنتي بتحكيلي عنه يماما
هناء مستمره في العياط وبتهز راسها بلا وبتقول والله مظلومه اسمعني بس
كل ده وسليمان بيبص عليهم ببرود وولع سيجاره وكأنه بيحضر مسلسل وعلى وشه ابتسامه شر وخبث دفين
فهد ببرود......لا مش هسمعك براااااا اخرجي براااا وياريت معتش اشوف وشك تاني براااااااا
هناء قامت بكسره وراحت مسكت أيده ولسا راحه تبوسها فهد شد أيده بسرعه وقال ببرود .......بلاش الشويتين دول
لاراااا بدموع وشهقات......فهد ارجوك اسمعها ارجوك والله هي اكيد مظلومه ومسكت ايد هناء وقعدتها على الكنبه وجابت ميا بسرعه وقعدت على الأرض وقالت بدموع ......اشربي يماما اشربي يحبيبتي هو ده فهد الي كنتي بتحكيلي عنه يماما هو ده ابنك يحبيبتي
وقامت بسرعه وقال بصوت باكي ........ هي مظلومه فهد وربنا انا عارفه كل حاجه عارف مين دي دي ماما هناء يفهد دي الي كانت بتساعدني هي ويامن وهي وربنا مظلومه انا عارفه كل حاجه اسمعني بس
قاطعهم صوت سليمان الغاضب عشان مش دي خطته ومكنش يعرف أن لارا عارفه هناء وقال ........ متكذبيش ي بت انتي تلاقيقي متفقه معاها ومطباخينها مع بعض ما انتوا شويه ****زي بعض
فهد بغضب جحيمي.......سليييييمااااااان اسكوووووت انت اوس*خ وبراااااااااا اخرجواااااا براااااااا
هناء بدوخه .....ففهد واغمى عليها
لارا بسرعه جريت عليها وبتعيط ،فهد اتخض مهما كانت دي أمه حتي لو شيطانه جري عليها واشتالها وحطها على السرير
وقال بصوت عالي جدا.......دكتووووووووور
سليمان بصله بخبث وقال .......... تلاقيها بتمثل
فهد بصله بتهديد ،سليمان خاف وهو ماشي قال .......هتندم
فهد ببرود ......براااااااا
الدكتور دخل وكشف عليها وقال بتوتر.......ضغطها واطي اوي ومش بتاكل حلو عايزه تغذيه جامد ورعايه بس هي الوقتي يعتبر في غيبوبه مؤقته باليل أو بكره بالكتير هتقوم وان شاء الله هتخف باذن الله ومشا
فهد راح قعد قدمها ومسك أيدها وقال بدموع........لي ليييييه عملتي كده كان زمانك معايا وعايشين حلو ليي حرمتيني منك ليييييه حرام عليكي
قاطعته لارا بدموع وشهقات وبتمسح دموعه بايدها برقه وقالت .......... هي مظلومه يفهد انا عارفه كل حاجه هي مظلومه والله وكل ده لعبه
فلاش باك
فهد كان في المدرسه
وهناء كانت في القصر وبتحضر الاكل مع الخدم في المطبخ
سليمان بصوت عالي.......... هنااااء
هناء راحت له بسرعه وقالت ......نعم يبابا
سليمان بخبث وخوف مصطنع...... الحقي يبنتي الحقي محمد جوزك تعب وفي واحد بن حلال أنقذه أما لقااه عمل حادثه وعشان الطريق مش فيه مستشفي اخده عنده البيت وجابله دكتور روحيله بسرعه
هناء بدموع.....ايه لااااااا محمد حبيبي أن شاء الله خير ان شاء الله وجريت تلبس وقبل ما تخرج من القصر قالت بخوف .....هو هو العنوان فين ووانت مش هتجي معايا
سليمان بخبث.......لا انا كبرت يبنتي مش هقدر أمشي كتير وعشان فهد مين هيخلي باله منه وكمان انا حاسس انه بخير ومش هطولوا صح بس بسرعه يالا وابقي اتصلي بيا طمنيني والعنوان******
هناء بدموع وطيبه......حاضر يبابا ومشت بسرعه اخدت تاكسي وراحت العنوان الي سليمان قالها عليه
عند سليمان مسك فونه بسرعه وحط قماشه عليه عشان يغير الصوت واتصل بمحمد
محمد بهدوء .....السلام عليكم
=وعليكم السلام استاذ محمد معايا انا فاعل خير وعايز اقولك مراتك في شقه في العنوان *****بتخونك
محمد بغضب ......انت بتقول اي يبن ال*****انت انا مراتي اشرف من الشرف يبن ****** انت
= طب روح وشوف بعيونك وقفل السكه
محمد بخوف .....لا هناء عمرها ما هتعمل كده انا عارف دي حبيبتي قبل ما تكون مراتي ومسك فونه وبيرن عليها مفيش رد وقال إن شاء الله خير اكيد مش فاضيه
الشيطان قعد يلعب في عقله لحد ما راح العنوان
عند هناء وصلت لحد الشقه وبترن فتح شخص بخبث وقال نورتي يمدام جوزك جوه
هناء بخوف .......طططب سيب الباب مفتوح ومفيش حد هنا تاني غيرنا
الشخص ......ايوه مراتي جوه
هناء دخلت بتبص لاقت مفيش حد لسا هتصرخ رش منوم واغمي عليها
عند محمد وصل وقعد يخبط على الباب لحد ما كسره ودخل لقا مراته والشخص ده في وضع مش كويس
الشخص كان لسا هيهرب بس محمد مسكه وحصل اشتباك ما بينهم
الشخص ......... انا ماليش دعوه مراتك هي الي ولسه هيكمل قاطعته محمد وهو رفع المسدس وضربه بالنار وهناء صحت بخضه وبتبص وقعدت تعيط وتصوت محمد بصلها بحزن وقال ليه عملتي فيا كده انا قصرت في اي ومسك المسدس وقال أنا مش هموتك هسيبك بتأنيب الضمير لعمرك كله وضربه نفسه بالنار
هناء قعدت تعيط وهي مش فاهمه حاجه ،وشويه وسليمان دخل بخبث وقال .......تاخدي نفسك زي الشاطره كده وماشوفش وشك تاني
هناء بدموع ......لي عملت كده حرام عليك اذاناك في اي
سليمان ببرود ......برااا مش عاوز اسأله كتير
هناء بدموع......... طب ابني
سليمان بخبث ببرود ........ لا هيبقي معايا انا
وهناء هربت وراحت اشتغلت نادله في الملهي الي لارا كانت فيها وشافت لارا وحبيتها وحكت لها الي حصلها بس
بقلم بسمله بدوي
اند فلاش باك
فهد بدموع كل ده حصل وانا الي شيلتها المسؤوليه
قاطعهم بشر .......ايوه كله صح ويالا عشان تلحق ابوك ،وكان معاه مسدس كاتم للصوت وضربه بالنار
لارا بصراخ .......فااااااااااهد لااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
في مكان تاني خالص
مجهول .......انت متأكد من الي بتقوله ده يعماد
عماد ......ايوه والله يباشا زي ما بقولك كده وسليمان طلع هو الي السبب
مجهول ......الله دي حلوت اوي وهنا دوري جه استناني ي فهد يدالي
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية طفلة الفهد" اضغط على أسم الرواية