Ads by Google X

رواية طفلتي الخائفة الحلقة التاسعة والعشرون 29 بقلم شهد عبدالسلام

الصفحة الرئيسية

رواية طفلتي الخائفة البارت التاسعة والعشرون 29 بقلم شهد عبدالسلام

رواية طفلتي الخائفة كاملة

رواية طفلتي الخائفة الفصل التاسعة والعشرون 29

تاني يوم الصبح 
حور :انت لسه نايم 
اسد:لا يا روحي صاحي من بدري 
كنتي بتعملي ايه 
حور:كنت بعملك الفطار 
اسد مسك منها الاكل ومسك ايديها قبلهاا:تسلم ايديكي 
حور قبلة من خدو 
اسد ضحك:بقيتي بتفهمي اهوو 
حور:تقصد ايه يعني ان انا مش بفهم 
اسد:تؤتؤ يتقطع لساني و بيقربهاا منو اكتر 
حور بتسرع:بعد الشر عليك 
اسد حضنهاا و باسها من راسها:بحبك 
عداا كام يوم و حور واسد حبهم بيزيد اكتر و اكتر و حور ده كلو لسه كلمة بحبك ماقلتهاش من كسوفهاا 
حور:اسد 
اسد بحزن:ايه يا حبيبت قلب اسد
حور:في ايه كان مالك امبارح  
اسد بحزن كبير والكلام طالع منو بالعافيه :كنت عايزك في مشوار 
حور قربت وقاعده قدامه علي المكتب:مشوار ايه 
اسد:للماذون 
حور :كتب كتاب مين 
اسد :مش كتب كتاب 
حور وبتميل عليه :امال هنروح ليه 
اسد :عشان اطلقك 
حور ضحكة:بطل هزار و انا مش عايزه حاجه زياده عايزك انت بس 
اسد :اهدي انا بتكلم بجد 
حور ضحكة:اه انا عارفه كلامك الجد يا بابا 
اسد بكل هدوء وحزن:ينفع تفهمي لازم نطلق 
حور ومش قادره تستوعب:بطل برود بقا يا اسد 
اسد:..
حور:تعاله نخرج 
اسد:ينفع تفهمي يا حور لازم اطلقك 
حور بانفعال:يعني ايه فهمني يعني ايه عايزنا نطلق 
اسد:ذي اي حد ممكن يطلق 
حور:لا لا ماتقولش ذي اي حد يا اسد احنا  مش ذي اي حد 
اسد مسكها من ايديهاا:اهدي بقاا 
 حور بهستريا: اهدا ايه انت مجنون والنبي قول انك بتكدب والنبي يا اسد والنبي 
اسد بحزن حضنها:اهدي 
حور ضربته :ليه قولي ليه هطلقني عملتلك  ايه اسد:مابحبكيش 
حور  بعياط: يعني ايه
اسد:اهدي احنا ماينفعش لبعض  
حور :ليه
اسد:انا اكبر منك بكتير انتي صغيره مش هننفع مع بعض و لما قولتلك بحبك كانت مجرد كلمه طلعت مني وليه سبتك معايه ده كلو اظن انك عارفه
حور بانفعال: انت واحد زباله انت ايه مافيش دم ليه ليه تعمل فيا كده انا عملتلك ايه ل ده كلوو 
اسد:اهدي 
حور:حد دخل حياتك صح 
اسد مش قادر يقولها الحقيقه وفي نفس الوقت مش عارف يعمل ايه :اه 
حور بهدوء وبتمسح دموعها من علي خدهاا:ماشي يا اسد يبقا انت اللي اخترت 
اسد بخوف: يعني موافقه 
حور سابته و مشيت 
حور في اوضتهاا بعياط:ماقولتيش موافقه ليه كارمتكك يا هبله مش قادره مش عارفه ازاي ممكن انسااك ده انت اول حد يقف جنبي يا اسد يارب قويني وبعد ماخلاص قلت فعلا طلع بيحبني طلع بيكدب وان انا مجرد حاجه معاه بس لما تجي الاحسن مني  ترميني 
ونزلت 
اسد:راحه فين 
حور:مش انت قلت هتطلقني
اسد:طب تعالي
وشدها في العربيه 
اسد سايق العربيه وملامحو باين عليها الزعل 
اسد:ماتنزليش غير لما تقوليلي 
حور مش بترد وبتبص ل مافيش
اسد:سمعتيي 
اسد بصلهاا ومسك وشها :سمعتي 
حور بردو ساكته اسد سابهاا وانتبه للطريق 
قدام فيلا الحديدي 
اسد فتحلهاا الباب:انزلي و نزلهاا 
ودخل بيها 
ليلي بفرحه:حبايبي اخير جيتو  وبتركز في ملامحهم 
ليلي:مالكم مالك يا حور 
حور بردو ساكته وكل الي عليها بتبص لفراغ ودموعها نازله 
ليلي لمستها:مالك يا حبيبتي 
اسد بحزن :هنطلق 
ليلي:ايه قلت ايه 
اسد بحزن:ذي ما سمعتي يا ماما 
ليلي:انت بتقول ايه ططلقوو ليه  وبتنادي علي محمد بابا اسد 
محمد:في ايه بتنادي كده ليه 
ليلي:تعاله شوف ابنك هيطلق حور
محمد:ايه 
اسد بحزن:انا مش هتكلم كتير في الموضوع ده هطلقهاا
محمد ملاحظ حزن اسد:تعاله 
وخدو المكتب 
محمد :في ايه بقاا 
اسد بحزن:مافيش 
محمد:هطلقهاا ليه لما هو مافيش 
اسد بكدب:مش مرتاح معهاا 
محمد:متاكد 
اسد:اه يا بابا 
محمد:طب حاول معاها يمكن....
اسد:مافيش يمكن يا بابا الحوار خلصان 
محمد:طب اعرف لو هطلق حور يبقا انت ولا ابني ولا اعرفك 
اسد:انت بتقول ايه يا بابا هتلوي دراعي 
محمد:هو ده اللي عندي 
اسد:وانا هطلقها يا بابا 
محمد:وانت ولا ابني ولا اعرفك 
اسد خرج و حزنو اكتر من الاول 
اسد في الفون 
اسد:كل حاجه تمام 
وقفل 
حور علي حالها مش بتتكلم خالص و دايما سرحانه و بتعيط 
 اسد رجع البيت 
اسد بحزن:علي عيني ان اشوف دموعك دي وربنا لو اطول اشيلك جوايا هشيلك صدقيني غصب عني لو كانت ظروف تانيه عمري ما كنت هضيعك من ايدي و عمرك ما هتبقي لغيري مش عارف اعمل ايه اسيبك جنبي يحصلك حاجه وسعتهاا عمري ما هسامح نفسي كنت كنت خايف معرفش احميكي او اغلط غلطه تضيعك من ايدي بس هقول ايه دالوقتي ما انتي خلاص ضعتي 
تالياا:مالك 
مالك:نعم 
تاليا بتوتر:كنت عايزه اقولك حاجه 
مالك مسكها من ايديها وقربهاا:مالك في ايه 
تاليا بخوف:..ا..ص...ل
مالك:في ايه يا حبيبتي مش اتفقنا ان احنا هنبقاا صحاب قولي في ايه 
تاليا:انا عايز اروح ل ماما وبابا 
مالك بستغراب: تروحي فين 
تاليا: ل ماما وبابا 
مالك:مش ابوكي وامك الله يرحمهم 
تاليا بخوف:في المقابر 
مالك:هتروحي ليه 
تاليا بخوف:اليوم ده يوم....ما.م.اتو ووربنا وربنا يا مالك هرجع هرجع البيت تاني وربنا مش ههرب صدقني 
مالك حضنهاا:اهدي خلاص هتروحي امته 
تاليا:دالوقتي 
مالك:ماشي تعالي 
وخدها في المقابر 
تاليا واقف قدام المقابر و مالك بعيد شويه عند العربيه 
تاليا بتتكلم و بتعيط مالك قرب عليهاا و حضنهاا 
مالك:اهدي الله يرحمهم 
تاليا بعياط:يارب يارب يا مالك 
فات كام يوم و حور ذي ما هي مش بتتكلم خالص بتعيط بس و اسد بيحاول يمارس حياته عادي خالص عشان ماحدش يعرف ان هو بيحبها تاليا و مالك بيقربو اكتر طارق و اصاله و ميار عرفو موضوع الطلاق و اصاله كانت مبسوطه ان حور هططلق و هترجع خدامه عندها و ميار كانت مبسوطه عشان عنيهاا علي اسد و مايا خرجت و بقيت قريبه من اسد  ومحمد و ليلي و مها حاولو مع حور كتير انها تتكلم مافيش اي فايده و جبلهاا دكتور نفسي عشان ترجع ذي الاول 
في ڤيلا محمد الحديدي
طارق:اناعايزها ترجع دي بنتي 
محمد:ايه الكلام اللي بتقوله ده يا طارق بنتك هي هي بنتي 
اصاله بحقد:لا لازم ترجع معانه دي واحده في مقام المطلقه دالوقتي 
ليلي: ايه اللي انتي بتقولي ده 
اصاله:الاصول اصول يا ليلي ده ابنك اللي مطلقها يعني الناس مش هتبطل كلام علي حور و دي ذي بنتي 
ليلي:ما انا عارفه ان هي ذي بنتك 
اصاله:عشان كده هنخدها ترجع بيت ابوها وتعيش معانه ذي الاول 
كل الكلام ده و حور سامعه و افتكر جملة اسد انتي عارفه انا سبتك معايه ليه و لعنت الظروف اللي حططها في حب اسد و ان هي لو مش ضعيفه عمر اسد ما كان مثل عليهاا الحب 
حور بعصبيه:انتي عايزه ايه هاااا عايزين مني ايه ارفتوني وانتي ذي بنتك بنتك مين دا انتي واحده زباله 
طارق بعصبيه وكان هيضربها وحور لحقتو:انا اظاهر ان قصرت في ربايتك 
حور: لا انا متربيه احسن تربيه انا تربية يمني يمني يا بابا فاكرها 
اصاله:انتي بقيتي قليلة الادب دي اخرت تربيتي 
حور بعصبيه: تربية ايه هاا تربيه ايه اللي بتتكلمي عليها انا عمري ماشوفت منك نظره حنيه 
اصاله قربت عليها عشان تضريهاا
رواية طفلتي الخائفة الحلقة التاسعة والعشرون 29 بقلم شهد عبدالسلام
روايات حصرية

تعليقات

3 تعليقات
إرسال تعليق
  • Sameh Saleh photo
    Sameh Saleh1 أغسطس 2021 في 8:55 م

    بجد تحفه❤❤❤

    حذف التعليق
    • Unknown photo
      Unknown1 أغسطس 2021 في 10:32 م

      جميله اووي بس البارت صغير وبيخلص بسرعه ارجوكي علي قد ماتقدري تنزلي البارت بسرعه

      حذف التعليق
    • Majo77 photo
      Majo772 أغسطس 2021 في 1:34 م

      صعب آوي إلي حصل دة ، مؤلم جدا ياريت الفصل إلي بعده بسرعة

      حذف التعليق
      google-playkhamsatmostaqltradent