رواية قطتي البارت الثاني 2 بقلم ندى
رواية قطتي الفصل الثاني 2
أسد / بقولك هزعلك .. صح إيه ؟
فرح / ها .هتزعلني لي يا قطتي
أسد بحب / روح قطتك
فرح / إيه ؟
أسد / ......
فرح / قولت اي يا أسد بقا متبقاش بارد ..
أسد / انا بارد ..وباسها من خدها
فرح / بس عشان بقرف قولت
أسد بيعلى صوته . وقاصد انه يسمع ابوه اللي واقف تحت / بتقرفي لما حد يبوسك من خدك طب لو معجبتكيش البوسه دي انا ممكن ابو
فرح حطت إيدها على بوقه
فرح / بس بس خلاص . ونزلت إيدها براحه
أسد / عجبتك يعني
فرح بضحك / هي اي دي يا أسد بقا .. اطلع برا
أسد / البوسه..
فرح بكسوف / لا ويلا برا بقا
أسد / ماشي يا ستي تتعوض المرة الجايه😂😂😂
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
حمدي / هم بيعملو إي فوق
كريمه / ما خِبراشي
حمدي / أسد ممكن يعملها حاجه وهي ما بتجدرش على أسد يا كريمه ادخلي شوفيهم
كريمه / ليه خايف عليها اجده .. أسد ولدي ما يساويلها شي .. هو بيحبها يا حمدي شد ع البت شويه ..
حمدي / البت يتيمه وانا اللي مربيها انا لسه جايبها هنا من تلات شهور الحياة هناك غير إهنه بمراحل يا كريمه
كريمه / يعني هتفضل مدلعها إجده لحد امتى انت وولدك ..وسايبها راحه جايه في انصاص الليالي ..
في الوقت ده خرج أسد من عند فرح
ونزل تحت عند حمدي وكريمه
أسد / خير يا ابوي لي بتبصلي إجده
حمدي / عملت لبت عمك حاجه يا أسد ؟
أسد / لا يا بوي ما تخافش
حمدي / إياك يا ولدي إياك تزعلها دي يتيمه وملهاش غيرنا ..
أسد / ماشي يا حبيبي
حمدي / انت لسه عند جولك
أسد / انا موافج يابابا هتجوزها ..
( أسد بيحب. فرح من وهي صغيرة ودايما كان بيروح يزورهم في القاهرة ويقعد معاها بس هو مش عايز يتجوزها عشات فرق السن هي ١٧ وهو ٣٢ )
حمدي بفرحه / مبروك يا حبيبي انا متأكد انك هتسعدها
أسد / آه اومال
حمدي / وبالمرة ترجع معاها القاهرة عشان مدرستها هناك والاجازة قربت تخلص
كريمه كانت واقفه كل ده بتسمعهم بس
قررت انها تتكلم
كريمه / يسعدها لي هو مين اللي المفروض يسعد التاني هه انا ابني مش يسيبني أبدا ويسافر
حمدي / كريمه اتكتمي دلوك
أسد / ماشي يا ابوي انا نازل
حمدي / على فين
أسد / هروح ل علي يا ابوي مبيردش عليا هروح اطمن عليه ..
حمدي / أقنعه يرجع وييجي يعيش معانا اهنه
أسد / هحاول
(*علي* اخو أسد من حمدي ..
كان عايش مع أمه سهيله و حمدي وفرح في القاهرة بعدين رجعو تاني اسوان بعد ما سهيله ماتت )..
علي في الجامعه عنده ١٩ سنه
فرح داخله تالته ثانوي عندها ١٧ سنه
فرح بتعتبر علي أكتر من اخوها
الاتنين بيقعدوا في القاهرة وفي الأجازة بيرجعوا أسوان تاني
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️❤🔥
عند فرح
قعدت ع السرير وكانت بتفتكر أسد لما كان بيبوسها
فرح لنفسها / هههههه يا فرح فوقي يا حبيبتي أسد مبيحبكيش ده بيعاملك زي اخته.. اممممم بس مفيش مانع من اني اسأله بردو
(ايوا فرح جريئه جدا وبتسأل على أي حاجه عادي وهتروح تقوله بتحبني ولا لأ عادي بمنتهى الصراحه )
فرح قامت خدت دش سريع وغيرت هدومها وطلبت وجبه من ماك وقعدت تتفرج على فيلم لحد ما الاوردر يوصل ..
التليفون بتاعها رن (شريف ♡)
فرح / الو
شريف / الو يا قمر
فرح / اي يا شريف عايز حاجه
شريف / لا اتصلت عادي يا دبش
فرح / انا دبش يا بارد ماشي .. سارة عامله إي
شريف / عماله تندب اهي على درجاتها اللي يشوفها يقول سقطت ..
فرح / يا شريف مسمحلكش تتكلم على صاحبتي كده . أصلا لما قالتلي عندها اخ قولت اكيد دكتور او طيار انت لو بتذاكر نص مذاكرتها كنت بقيت في طب دلوقتي ..
شريف / لي يا اختي دي بتتكلم معاكي في تلت تربع اليوم هنستهبل
فرح بضحك / ههههههه بنذاكر مع بعضينا
شريف / واحده كانت ف تانيه ثانوي هتذاكر مع واحده ف تالته ثانوي لي genius
فرح / شوفت بقى متعددة المواهب ازاي ههههه
شريف / طب فاضيه بكرة ع الساعه تسعه يا متعددة المواهب
فرح / على حسب انت عايزني ف إي
شريف / هعزمك ع العشا يا آخرة صبري
فرح / انا طول عمري بقول عليك انك اجدع واحد اتعرفت عليه طبعا فاضيه يا معلم
شريف / خلاص هعدي عليكي يا فروحتي.
فرح / تمم باي باي
وقفلت 👀🍒
عند علي ..
علي / انا فين ..
أسد / أصحى يا علي انت ف بيتك ..
علي / آه صداع
أسد / انت هببت اي
علي / أسد انت اي اللي جابك عندي
أسد / انت بتستعبط يلا ولا اي قوم فز كده ومبتردش على تليفونك لي اتصلت عشرين مرة
علي / التليفون فاصل .. انا كنت مع سهى قاعدين في كافيه وبعدين شربت كوبايه ليمون بنعناع ووقعت ومعرفش مين اللي جابني هنا
أسد / علي هي كلمه واحده انت هترجع معايا القصر يلا
علي / لا بقولك اي هتكلم معاك صعيدي راجل لراجل... انت الأكبر ولا انا ؟
أسد / انا
علي / انت الاقوى ولا انا؟
أسد / انا
علي/ لا يا شيخ طب انت الأجمل ولا انا ؟
أسد / هههههه انا بتكلم جد يا علي واحنا هناك بيبقا بالنا مشغول عليك اوي .. ارجع معايا كفايه اوي بقالك شهور قاعد لوحدك ✨
علي بهزار / انا مرتاح إجده يا ابن ابوي ههههه
أسد / ابن ابوك انت متبري مني 😂😂😂
أسد صمم ان علي يرجع وهو ده اللي حصل فعلا ..
أسد يلا يا علي اركب
ركبو ف عربيه أسد وراحو القصر
في القصر علي واسد داخلين ..وف نفس الوقت فرح بتستلم الاوردر بتاعتها كانت لابسه فستان بحمالات وقصير جداا جسمها جذاب اساسا من غير حاجه ..
فرح / اتفضل وبتديله الفلوس وبيمشى واسد وعلي بيدخلوا
أسد دخل الاول وكان علي وراه
فرح شافت أسد
فرح / قطتي
علي طلع من ورا أسد
علي / ههههههه قطتك
فرح جريت على *علي* وحضنته وهو فضل يلف بيها
فرح / علي وحشتني اوي كده يا علي هه ..وبتديله بالرجل ف بطنه
علي / آه براحه وانتي كمان وحشتيني اوي اومال انا رجعت لي ♥️
أسد عينه بتطلع شرار / ايه اللي انت لابساه ده وفاتحه الباب كده
فرح / جعانه يا عم جعانه اي اغنيهالك..
علي بضحك / تصدق يا أسد انا كمان جعان اوي ..
فرح / امممم اكتب الرقم اهو ***** يلا اطلبلك انت كمان
علي / لا اصيله يا بت
فرح / هههههههه ثانكس (thanks)
فرح بدموع / علي انت هتمشي تاني ..
علي / لا هقعد معاكي
فرح / هيييييه ذاتس واندارفول
That's wonderful ❤🔥
قطتي إعملنا فشار ونسهر سوا ماشي
أسد شدها و طلع على اوضيتها تاني
فرح بملل / حد قالك ان انا مبعرفش اطلع لوحدي عشان كل ما تشوفني تطلعني ..
أسد بملل / غيري القرف ده
فرح بزعل / قرف
أسد / آه. غيري الزفت ده بقولك وحسابك معايا بعدين عشان تفتحي الباب بالمنظر ده ..ويا ترى بتنزلي بالقرف ده لما بتسافري صح؟ ...
فرح / ماله المنظر ده قمرر على فكرة
أسد بزعيق / فرااااااح
فرح برعبه / إيه منا جمبك اهو
أسد / غيريييي الزفت دهه ومن النهارده لبسك كله يبقى بكم فاااهمه
فرح / وانت مالك يا أسد .. الله
أسد اتعصب وشالها وحطها ع السرير وفتح الدولاب وطلعلها تيشرت تلت كم وواسع وبنطلون بوي فريند واسع ورماهم عليها ..
فرح بعصبيه / أوه ماي جاد (oh my God )
اسد / يلا انا مش هتحرك من هنا قبل ما تغيري ..
فرح / نعاااام عايزني اغير قدامك
أسد بضحك / آه
عند علي تحت
حمدي نزل وشافه
حمدي/ علي يا حبيبي انت جيت وحضنه
علي / ازيك يا بابا آه هقعد معاكوا خلاص
حمدي / تنور يا ولدي
علي / الله انا زهقت من العيشه لوحدي
حمدي / مش جولتلك يا ولدي من خرج من داره اتقل مجدارة 😂
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية قطتي" اضغط على أسم الرواية