Ads by Google X

رواية ليس أحبك بل أعشقك الفصل الثاني 2 بقلم لولو عوض

الصفحة الرئيسية

 رواية ليس أحبك بل أعشقك الفصل الثاني 2 بقلم لولو عوض

رواية ليس أحبك بل أعشقك الفصل الثاني 2 بقلم لولو عوض

روايه* ليس احبك بل اعشقك *
الفصل التاني
رحمه وهي بتفتح الباب وبتدخل كان معتز حاطط حبل عشان يتكعبلو فيه 
رحمه عاااااا يلهوي الحقووني ووقعت علطول وملك وقعت فوقها 
معتز علطول قومهم وربطهم في الكرسي (ههههه شرير اوي)
معتز بضحك.. عشان يا جزمه انتي وهي تفكره تتكلم عني تاني 
رحمه بخوف.. اانت س سمعت احنا قولنا اي
معتز.. ايوه يا حبيبت زيزو
ملك.. طب انا قولت اي يا زيزو يا قلبي انا مفتحتش بقى بتربطني انا كمان لي بقا
رحمه.. واطيه يا ملك
معتز.. عندك حق يا لوكه
وراح عشان يفكها
معتز.. بس بشرط
ملك.. من عيوني
معتز بتضحك.. تروحي تعمليلي قهوه حلوه وساندويتش وامسحي السلم
ملك.. اعمل اي حاجه بس فكني
وفعلا ملك راحت تعمل اللي هو قال عليه
رحمه.. طيب انا رحمه حبيبتك
معتز.. عشان تعرفي تتكلمي عليا تأتي يا لحمه
رحمه بغضب.. متقولش يا لحمه اسمي رحمه رحمه رحمه وفكني يلاااا
معتز.. هفكك بس بشرط
رحمه.. اشرط يا سي زفت
معتز.. بتقولي حاجه
رحمه.. بقولك اشرط يا قلب اختك
معتز.. ماشي اعملي قهوه تاني ونضفي الاوضه بتاعتي ونضفي الحزم بتاعتي انا عايزه الاوضه بتاعتي مشفش فيها حاجه وسخه عايزها نضيفه
رحمه.. مش عايزين اديك شور بالمره
معتز بخبث.. والله كان نفسي بس بتكسف هههه
رحمه بغضب.. فكني يلاا وانا اوريك هعمل اي
معتز ببرود.. هتعملي اي
رحمه.. هنضفلك الاوضه كلها وهغسل شرابك اللي يقرف كمان يا قلب اختك من جوه
معتز.. حبيبتي والله
رحمه.. حبك برص تعالا فكني
وفعلا معتز فك رحمه وراحت الاوضه بتاعته لقتها بايظه على الآخر الهدوم على الأرض والشراب بتاعته اللي ريحته جايبه آخر الشارع وكل حاجه مش في مكانها روقت الاوضه ومسحتها وخلتها زي الفل
عند مياده 
مياده.. الو اذيك يا حسن عامل اي
حسن.. كويس الحمد لله وانت وعيالك ومحسن عاملين اي
مياده.. كلنا بخير والله
بعد مخلصو كلام عن الأحوال 
مياده.. بقولك ينفع رحمه تيجي تسكن عندك عشان الكليه ومحسن مش راضي يخليها تسكن مع صحابها
حسن.. وده كلام بردو يا مياده تنور البيت بيتها ومتقلقيش من عيالي هما هيعتبروها زي أختهم
مياده.. وده العشم يا اخويا بس
حسن فهم قصدها.. متخفيش من سلوى يا مياده انا هخلي بالي من بنتك كويس
مياده بفرحه.. كتر خيرك يا حبيبي هي كلها شهر والكلى تبدأ هتجهز نفسها وتسافر
حسن.. تنور
حسن بعد مقفل.. ربنا يستر يارب سلوي ممكن متسبش رحمه في حالها وانا مينفعش أرفض البنت ملهاش حد غيرنا
دخل عليه أحمد ابنه وشافه سرحان
أحمد.. مالك يا بابا في أي
حسن.. رحمه بنت عمتك هتيجي تعيش معانا هنا عشان الكليه بتاعتها
أحمد.. طيب وانت مدايق ليه
حسن.. ما انت عارف ان امك مش بتحبهم
أحمد متخفش يا بابا تفائل بالخير
عند مياده
اول مخلصت مع حسن كانت فرحانه أوي واستريحت شويه
مياده.. يارب يهديكي يا سلوى يااارب
وراحت تكمل الطبيخ 
عند ملك بتنضف الاوضه بتاعته هي ورحمه هما في نفس الاوضه ومستمتعه جدا عشان اصلا الاوضه نضيفه هي محتاجه شويه ترويق وبس 
اما بقا عند البنت الشقيانه رحمه 
رحمه.. اه خلاص تعب هي الاوضه دي بقالها سنين متنضفتش
جابت كيس كبير اسود عشان تلم فيه علب الكانز والكيك والحاجات دي وبترفع ملايه السرير عشان تشوف لو فيه حاجه تحتها
رحمه..عاااااا يلهوي يا معتز

* ياترى رحمه شافت اي تحت السرير
* وياتري رحمه هتعمل اي مع سلوى

يتبع الفصل الثالث اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية ليس أحبك بل أعشقك" اضغط على اسم الرواية


google-playkhamsatmostaqltradent