Ads by Google X

رواية حرب المافيا الفصل الثالث 3 - بقلم نادين محمد "عشقت معاق الجزء الثاني 2"

الصفحة الرئيسية

رواية حرب المافيا البارت الثالث 3 بقلم نادين محمد وهي الجزء الثاني من رواية عشقت معاق

رواية حرب المافيا كاملة

رواية حرب المافيا الفصل الثالث 3

_اي اللي جابك هنا..!
ليان بخضه:يزيد 
مشي نحيتها بغضب وشد الكتاب من ايديها ومسك دراعها وضغط عليه جامد ..
يزيد بزعيق:اي اللي جابك هنااا
ليان:كنت زهقانه وعايزه اقرأ
يزيد:من غير اذني !!
ليان بعياط:مانت كنت بره
ساب دراعها وخد نفس عميق وبعدين مسكها من دراعها تاني وشدها بره جامد وقفل باب المكتبه
يزيد:اياكي ثم اياكي.. تيجي هنا من غير ما تقوليلي انتي فاهمه ولا لا !
ليان: حاضر
يزيد بصوت عالي:اطلعي أوضتك يا ليان
مسحت دموعها وقالت: خلاص طالعه 
طلعت فوق ببرطمه وقفلت الباب علي نفسها برزعه قويه عشان يزيد يسمعها.
(عند عمر)
عمر:امم اتفضل يا أستاذ أحمد .. سامعك
أحمد بتوتر:اهه.. بصراحه كده يا أستاذ عمر بدون الدخول في مقدمات .. انا كنت عايز أطلب ايد الآنسه نادين
عمر بهدوء:امم .. بتحبك !
أحمد:اهه... بصراحه لأ
عمر: ايوه وانت جاي تطلب مني انا ليه .. ما عندك أدم اخوها
أحمد:يعني انت مش أخوها !
عمر:لا. 
احمد:طيب ..متعرفش طريقه.اقنعه بيها
عمر بهدوء:حببها فيك
احمد:تسلم يا غالي 
مشي احمد وعمر ضرب كف علي كف وكمل شغله.. 
(عند ماسه فالبيت)
ماسه:جماعه .. باين كده ان ادم بيحب رنا
نادين:وه وه وه ! ادم اخويا انا !
ماسه:طبعا...يابنتي ده كل يوم بينزل يتمشي معاها ونظراته ليها باينه جدااا وشوفتي النهارده لما قالت ان طنط تعبانه راح.البيت جري...ابقي البسي نضاره نظر يانادين 
علياء:معاها حق علفكره جداا... باين أوي
نادين: خلاص خلاص تمام .. بس حاسه انه مش بيحبها لي!
ماسه: عشان حماره 
نادين:احترمي نفسك يابه
ماسه: لا هيههيهيهيهيههي
نادين:حيوانه
ماسه:انتي اللي حيوانه ياكلب البحر
علياء بصوت عالي:بااااااااس...ايعععع خزان واتفجر ... في ايه
ماسه: هي اللي بدات
نادين:لا انتي ياكدابهه
ماسه:انا كدابه يا..
ضربتهم علياء بالمخده هما الاتنين وقالت:اسكتواااا بقا..اي شغل العيال الصغيره ده ..
(عند ليان)
قاعده ليان في أوضتها وفجأه الباب خبط 
ليان:اتفضل
دخلت الداده بهيه من وراحتلها
ليان:اتفضلي ياداده خير
بهيه:الاستاذ يزيد عايزك
ليان:قوليله مش نازله
بهيه: ازاي يا أستاذه .. ده يقتلني فيها
ليان بصدمه: للدرجادي غشيم ! لأ ده مجنون بقا
بهيه:معلش .. انزلي عشان خاطري
ليان:حاضر نازله
نزلت ليان تحت ووراها بهيه .. راحت خبطت علي باب المكتب بزهق ومحدش بيرد
ليان:انت يابني ادااام
يزيد ببرود: ادخلي
دخلت وهي متوتره منه وقعدت قدامه عالكرسي بتمثل الشجاعه
يزيد:ياتري يا ليان انا استدعيتك لي
ليان:مش عارفه والله
يزيد:امم..لا شكلك عارفه
ليان: وربنا ما أعرف ما تقول بقا
قام من عالمكتب وقعد يلف حواليها وهو بيبصلها ببرود وبعدين حط ورقه وقلم قدامها
ليان بتوتر:ا..اي ده
يزيد ببرود: أمضي
ليان:مش لما أعرف عايزني أمضي فأيه الأول
يزيد:أمضي وخلاص
ليان: وهههه...ياعم أمضي فأيه اي الورق ده
يزيد بصوت عالي:أمضييي وخلاص مش عايز رغي
لسه هتتكلم طلع المسدس وحطه فراسها
ليان:انت بتعمل ايععع انت مجنون !
يزيد بزعيق:أمضي احسنلك يا ليااان
ليان بخوف:ط... طب نزل المسدس
يزيد:أمضي الاول
ليان بخوف:ح... حاضر
مضت علي الورقه وهي بتترعش ومش عارفه الورقه دي أي أصلا
ليان:م...ممكن اعرف اي الورق ده بقا
راح قعد عالمكتب قدامها وقال بكل برود:ماڤيا
ليان:مش فاهمه..
يزيد:عقد انك تشتغلي فالماڤيا 
ليان بصدمه:نهارك أسود ومنيل بنيله
يزيد:أحترمي كلامك معايا أنا لحد دلوقتي عادي
ليان:انت عملت ايه يخربيتك..انا مش بعرف أقتل صرصار هشتغل فمافيا ... انت جيت منين انت !
يزيد ببرود:من السما
ليان: انت جتلي من النار يازباله
يزيد:احترمي كلامكك معايا أخر مره هقول كده
ليان بزعيق:انت متخيل دلوقتي انت عملت اي..
يعني اي اشتغل فالمافيا انت مجنون
يزيد:زي الناس
فجأه وهي بتزعق ضعفت من لا شيئ 🙂🙂 وعيطت وهي واقفه
ليان بعياط:عشان خاطري طلعني من الشغلانه دي ..ان..انا ممكن اموت فيها..عشان خاطري مش عايزه اموت قبل ما أشوف أختي
يزيد ببرود:انتي ملكيش خاطر عندي..
ليان:ابوس ايدك انا مش قد الشغلانه طلعني منها انا مش بحب القتل ومش بحب المافيا مش قدها والله مش هعرف اشتغل فيها
قام وقف جنبها ببرود ورجع شعرها ورا ودنها وقال:تؤ .. مينفعش
ليان:لييه
يزيد:عشان انتقم ..
ليان:هتنتقم علي حسابي ! ليه حرام عليك انا عملت ايه 
يزيد ببرود: حياتك مش مهمه بالنسبالي ياليان .. خالص .. النقاش معاكي خلص ... هتطلعي فوق هتلاقي لبس فالدولاب .. البسيه .. هستناكي هنا الساعه عشره بليل تكوني جاهزه..فاهمه !
ومن غير ما ترد سابها وخرج ورزع الباب وراه ..وهي قعدت تعيط🙂
*بليل*
يزيد واقف تحت ومستنيها تنزل 
_هي هتتأخر ياباشا !
يزيد:ملكش فيه يامحمد
محمد:حاضر ..
عدا عشر دقايق وهما واقفين بعدين لقوا ليان نازله بخوف وهي لابسه اللبس اللي قالها عليه يزيد 
(اللبس كان عباره عن توب واصل لفوق البطن بشويه يعني بطنها باينه🙂🙂لونه أسود وبنطلون أسود برضو..لبس مافيا يعني🙂)
ليان:انا خايفه
يزيد ببرود:متخافيش..تعالي
ليان:مين دول !
يزيد:رجالتي يا ليان...كفايه رغي بقا ! يلا
ليان بخوف:حاضر ..
ركبت معاهم ليان وهى خايفه منهم جدا
محمد بهمس:متخافيش يا ليان أحنا مش بنعض والله
ليان:بقولك اي..مادام انت طيب وأبن حلال كده .. ما تهربني
محمد:أسكتي يابه...عشان اتقتل فيها 
ليان:يوووه
قعدوا ساعه فالطريق وليان نامت علي نفسها ياجماعه عادي 👀 
محمد:باشا .. دي نامت !
يزيد:صحيها
محمد:يا لياااااااان
ليان بخضه:اي في ايعع
محمد:وصلنا
ليان:خربيت غباوتك في حد يصحي حد كده !
محمد:يلا ياختي
نزلوا هما من العربيه في مكان مقطوع..عامل زي غابه بس مش غابه بالظبط يعني
ليان بنعاس:أيوه أحنا جايين نعمل اي هنا بقاا
يزيد ببرود:تعالي
شدها من أيدها وراح وقف قدام مرايه مدوره وكبيره جدا...وفنصها دائره سوده صغيره أوي
ليان:أيوه برضو مفهمتش أعمل اي
يزيد:اممم واضح انك عايزه تدريب جامد علي الشغل 
طلع من جيبه مسدس واداهولها 
يزيد:أضربي
ليان:وههههههه .. انت بتقول ايعععع ياعم اضرب فين
يزيد:شايفه الدايره دي ... اضربيها
ليان:انت أكيد اتجننت صح
يزيد:أضربي يا ليااان
ليان:ياعم مش بعرف 
يزيد:اضربي بدل ما أضربك أنا
ليان بخوف:مش بعرف يا يزيد والله
يزيد من غير ما يرد عليها أو يبصلها أصلا مسكها من دراعتها الاتنين ولفها للمرايه دي يعني وشها بقا ليها وهو وقف وراها
يزيد:أضربي يلا
ليان بخوف:والله بخاف انت ليه مش قادر تفهم ده
يزيد بهدوء:اتشجعي يا ليان وهتضربي
ليان بدموع:انا مش بعرف اضرب والله مش بعرف ومش.هعرف انا قولتلك اني مش قد الشغل ده
فجأه لقت يزيد مسكها من وسطها جامد وضغط عليه..
وهي طبعا اترعشت عشان لمس جسمها بأيده🙂
حط راسه علي دراعها وقال: أضربي
ليان بتوتر وخوف:ط.. طب شيل ايدك وأبعد عني
يزيد:مش هبعد غير لما تضربي يا ليان
ليان:ب..بخاف وبعدين مم...ممسكتش مسدس قبل كده
يزيد:أضربي وأخلصي
ليان:يوووه
مسكت المسدس بخوف وهي بتترعش منه ومن المسدس يعني أيهما أقرب..
غمضت عينها وضربت بالمسدس بس مجتش فالنقطه..
ليان:يامامااااا
محمد:انتي عندك كام سنه يابت انتي !
ليان:ملكش فييهه
يزيد: مجتش فالنقطه.. أضربي تاني
ليان:نعم !!!
google-playkhamsatmostaqltradent