رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثاني الفصل الثلاثون 30 والأخير بقلم ملك ايمن
رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثاني الفصل الثلاثون 30 والأخير
كيان: ارفع راسك شوف انت عملت فيا اي شوف جسمي مكسر منك ازاي هونت عليك ازاي قدرت تعملها هه رود
ادهم: كيان سدقيني ولله العظيم غصب عني الصور والكلام مخلنيش شايف قدامي سامحيني حقك عليا انا
كيان: قرب ... قرب منها اكتر
كيان: اقعد هنا قعد جنبها ع السرير وهو متقبل اي رده فعل منها
كيان: بصلي وريني عيونك لسه مسدقه الكلام ده ولا لا رفع راسه واتكلم بسرعه
ادهم: لالا ولله ابدا انا ندمت اني عملت كده ولله هندمه ع الي عمله ده وهعرفه ازاي يبصلك
كيان بحركه سريعه حضنته وفضلت تعيط في حضنه مكنش متخيلش انها تعمل كده بادلها الحضن بتملك
ادهم: كانت تتقطع قبل ما امدها عليكي يادنيتي انتي ولله غضبي كان عميني حقك عليا متزعليش
كيان: تؤ مش زعلانه بس قولي عرفت منين الحقيقه
ادهم: الجواب عند وعد وانتي
كيان بعدت عنه وقالت: هقولك بس خليني في حضنك
ادهم: تعالي يلا قولي
قصت عليه كل شئ عن هشام وما فعله معاها
ادهم: ابن****انا هقتله
كيان: حبيبي ممكن تهده شويه
ادهم: وانت ازاي متقوليليش حاجه زي كده لي تخبي عليا
كيان: محلس
ادهم ضحك غصب عنه: ولله
كيان: اممم
ادهم: تعرفي كنت فاكرك هتطلبي الطلاق
كيان: مهو ده الي هيحصل
مهلا ماذا تقول هل تريد الابتعاد هل اذاها الي هذا الحد هل ستتخلا عنه
ادهم: كيان انتي بتقولي ايه انا لايمكن اطلق انتي سامعه انتي بتاعتي انا وبس سامعني
كيان: بقولك ده الي هيحصل لولا اني شوفت دموعك وفتها عرفت انك فعلا ندمت بس تكيد في عقاب
اووه تلك الصغيره تتلاعب باعصابه تاره تقول طلاق وتاره تتراجع ايتها الطفله رفقأ بقلب ذاك العاشق
ادهم: احم عقاب اي بقا
كيان: مش هتلمسني لمده شهر
ادهم: اكيد لا مستحيل لا
كيان: مليش دعوه هو ده الي عندي بقا
ادهم: طيب خليها يوم
كيان: لالا شهر
ادهم: خلاص طيب ماشي
كيان: اندهلي الي بره بقا ندهلهم. والكل دخل كيان مبسوطه فهمو انهم اتصالحو
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
سليم الكبير: انتي كويسه يابنتي
كيان: اه ياعمي الحمد لله
مصطفى الكبير: ادهم انا همشي في اوراق الطلاق عشان تطلقها
ادهم: طلاق اي الي بتتكلمو فيه ده انا قلتهلها وبقولها تاني طلاق مش هطلق كيان مراتي وهتفضل شايله اسمي اذا انتو موافقين ولا لا ده ميخصنيش
سعد: يخربيتك بكبورت فتح كنا بنجس النبض بس ياعم
مرام: اه صح انتو كنتم عند اكتوره قالتلك اي ياليل
ليل: ولا حاجه يامي مغصه طبيعيه في اول الحمل
هيثم: طيب بمنسبه ان كلنا متجمعين كده وكيان متدشمله
كيان: لو قومتلك هدشملك
هيثم: هههههه جاهزين
الكل جاهزين
هيثم: انا حامل
الكل اتصدم وبعد كده انفجرو ضحك عليه
هيثم: اي ده لالا تمارا الي حامل
الكل قدم المباركه ليهم
كيان شدت من التيشرت
كيان: هو انا هحمل امته شكلك ضيعيف يلا انت
ادهم: وحيات امك ماشي استني جايلك واخد مصطفى وهيثم وسليم وخرج
ليل: هما راحو فين
تمارا: مش عارفه
هيثم: تمارا ليل وعد تعالو
كيان: وانا ياهيثم الكلب
هيثم: خليكي مكانك انتي
كيان؛ هو في اي
تمارا الكبيره: مش عارفه
بعد شويه اتفتح الباب ودخلو السته ماسكين بلالين و يفطه كبيره مكتوب عليها مبروك ياماما كيان
كيان: ماما ان انا قرب ادهم منها ومسك ايديها
ادهم: حامل يااحلي ماما في الدنيا كلها
كيان: ييييي بجد حضنت بطنها وقالت هسمي غيث
ادهم: لالا بسمه
كيان: لا غيث
ادهم: بسمه
الكل باااااس
مصطفى الكبير: لما نعرف هو اي الاول بس
كيان: حاضر يابابي
مصطفى: فين وعد
تمارا الكبيره؛ مش عارفه من ساعت الي حصل وهي متكلمتش روح شوفها فين
خرج قابل ممرضه وقفته
الممرضه: يااستاذ كان في مدام معاكم داخت عملنلها تحليل طلعت حامل لكن قعده في الاوضه بتعيط
مصطفى؛ وديني الاوضه بسرعه
دخل شافها قعده بتعيط
مصطفى: وعد مالك
وعد: انا حامل
مصطفى بفرحه: طيب تقومي تعيطي لي كده ياوعدي
وعد: ع عشان انت هتطلقني
مصطفى قطب: ومين قالك اني هطلقك
وعد: بسبب هشام
مصطفى: لا ياروحي انتي ملكيش دعوه بيه تعالي لما نفرح العيله
عدت الايام بفرحه بين العيله دي الحب بين العواجيز والشباب والاطفال متبادل وادهم حبس هشام بعد ما عرف انه كان مركب كميرات مراقبه في الاوضه وكيان خلفت تؤام بسمه وغيث وعد خلفت يونس وتمارا خلفت بسنت وعمر تؤام وليل خلفت ادهم
كيان: يلهووووي يادهم
ادهم: عيونه وقلبه وكل حياته
كيان: متجيب بوسه
ادهم: بنت احنا قدام الولاد
كيان: اه صح ربي ولادك
ادهم الصغير؛ ملكيس دحوه ب بسمه تاني بسمه تعتي
ادهم: وحيات ابوك
سليم: سيب الواد يلعب ياجدع
ادهم: يلعب مع بنتي هه
تمارا: هههه كفايه كلام بقا الله عيب الاولاد
ليل: ايواه عيب
هيثم: متيجي اقولك كلمه سر
ادهم: احنا واقفين ياهيثم الكلب
كيان: احم ياجماعه
الكل في اي
كيان: انا حامل الكل سكت وبعد كده انفجرو ضحك وتوته توته خلصت الحدودته
- تابع الفصل التالي عبر الرابط:"طفله ارهقت رجولتي الجزء الثاني" اضغط على أسم الرواية