رواية تزوجتك لأجل أبنتي ولكن أحببتك البارت الثانية والثلاثون 32 بقلم بسنت أشرف
رواية تزوجتك لأجل أبنتي ولكن أحببتك الفصل الثانية والثلاثون 32
في المستشفى عند اسر و ريم
كااان اسر شااايل لين و بيجرري بيهاا و ريم بتجرري ورااهم وبتعيط و لين مغمى عليهاااا
ريم بتعيط جااامد: دكتوووووور لوووو سمحت عاايزين دكتوور
الممرضة: اهددي ي مداام
اسر: انت لسة هتقوولي اهدددددي مااا تشووفي دكتووور و تخلصي بقى يلااا
وجة الدكتوور واخدوهاا ع الترولي و دخلوا بيهاا اوضة العملياات
و اسر و ريم برة ريم بتعيط جاامد بطرريقة هستيرية و اسر مش قااادر يتكلم ولاا حتى يهديهاا لاانوا هو عاايز اللي يهدية اسااسا
عدت فتررة بين قلق و خووف اسر و ريم و الدكتوور لسة مخرجش من اوضة العملياات ومفيش حد خاارج يطمنهم حتى
وفجأه ريم اغمى عليهااا هي كماان
ونقلوهاا ع اوضة ودخلت دكتوورة كشفتلهاا وووووو
كنت هقف هناا بس قررت اكمل
اسر: اي اللي حصلهاا ي دكتورة
ريم بتعب شديد: متخاافش ي اسر. اناا كووويسة
الدكتورة: هي بس ضعطهاا وطي شووية مع الحمل مستحملتش و تعبت ف اغمى عليهااا
والكلاام نزل صدمة تااانية فووق رأسهم ازاااي ريم حاامل بقى
اسر: انت بتقوولي اي ي دكتوورة
الدكتوورة : اي ده انتوا بجد متعرففوش المداام حاامل ف الشهر الراابع و كماان فيهاا توينز مش طفل واحد وكاام يوم تااني كنتوا تعملوا اشعة سونااار وكنتوا هتعرفواا نوع الجنين
قاالت كلاامهاا و خرجت
ريم بخووف: والله العظيم ي اسر ماا اعرف اناا حاامل ازااي والله مااحد لمسني غيررك انت عاارف والله ماا اقدر اخوونك صدقني قاالت كده وانفجرت ف العيااط واسر بيقرب منهاا وهي بتعيط و بتردد والله العظيم ماا خونتك والله
قرب منهاا اسر و **********
*********************
عند ياامن و رناا
ياامن: خلاااص بقى ي رنووش بطلي عيااط
رناا بدمووع: لااا اناا السبب والله اناا وحشة و شكيت فيك و كنت السبب ف كل اللي بيحصل وانت مزعلتش مني لكن اناا وحشة وكاانت بتعيط اووي
ياامن قرب منهاا واخدهاا ف حضنة: ي قلبي مش انت السبب ولاا حااجة وبعدين دي حااجة بتااعت ربنااا قدر و مكتووب و احناا مش هنقدر نغير قدرناا
رناا: بس احناا كده مش هيبقى عندناا اطفاال ابداا
يامن: ده نصيبناا ي روحي واناا اهم حااجة انت تكووني موجودة ف حيااتي مفيش حاجه اهم منك ابداا والله
رناا : اناا بحبك اووي ي ياامن متسبنيش ابداا
ياامن: مقدرش اسيبك ابداا هفضل معااكي دايماا
رناا: يعني انت مش هتتجوز عشاان تخلف
يامن: لاا اناا مقدرش ابص ف وش واحده غيررك ابدااا ي رنااا افهمي بقى اني مقدرش اتجوز ولااا ابص لوحدك غيرك اصلاا انت لية مش بتثقي فياا ابداا
رناا: لاا والله اناا بثق فيك والله بس انت عاارف اني متسررعة اووي وبحبكك اووي ف بغير عليك حتى من الهواء افهمني والنبي
يامن بتنهيدة: مش بقدر اعمل حااجة غير اني احطلك اعذاار وافهمك هعمل اي قلبي ده جاايبني وراا معااكي داايما
رنا: يعني مش زعلااان مني هاا هاا هااا
ياامن: للاسف لاا
رناا: ولية للاسف بقى
يامن: عشاان حضرتك بتشكي فياا وكاان المفروض اعااقبك بس قلبي مطاوعنيش
رنا: واناا بعشق طيبة قلبك
ربناا ماا يحرمني منك ابداا
رناا: ولاا منك ي روح قلبي ❤️
********************
في مطعم فخم و جميل نلاااقي ساارا قاعدة هي و عمار
سارا: هاا ي عماار بقاالك سااعة جاايبني هناا و مش رااضي تتكلم
عماار:ماا هو الموضووع مهم جداا
سارا: طب ماا تتكلم انت هتتكسف
عماار: لااا مش هتكسف بس احناا طوول عمرناا تاافهين وكلااامنا تاافه زيناا عمرناا ما اتكلمناا جد ابدا
سارا: واهي جاات الفرصة اننا نتكلم جد
عمار: هو بصرااحة الموضوع مهم اووي
سارا: احكي ي عماار خوفتني ماالك
عماار: بتخاافي علياا
ساارا: طبعاا بس يلااا احكي.
عمار: هوو بصرااحة ي ساارا انااا....انااا...اناا
سارا بنفااذ صبر: ماااا تخلص ي عمااار و تحكي بقى مااالك
عمار: بصراااحة ي سااارا اناا بحبك قالها واتنهد جاامد و ساارا ما ابدتش اي ردة فعل غير ملاامح الصدمة ع وشهاا
عماار: ساارا ي سارا ي بنتي روحتي فين
سارا: موجوده اديني بس هو اللي سمعتوا من شووية ده صح
عماار: اه صح ردك بقى اي
ساارا سكتت و متكلمتش
عماار: عاادي ي ساارا اعتبريني ماا قولتش حااحة من شووية و زي ماا احناا هنفضل اصحااب
وقاام وكاان رايح يمشي قاامت ساارا بسررعة و مسكت ايدة
سارا: استنى ي عماار اناا.....
قاطعهاا عماار: مش مضطرة تبرري حااجة القلب و ماا يريد بقى
سارا: بس اناا مرفضتش ولاا اتكلمت حتى
عمار: ماا انت محرجة ترفضي وكده و احناا اصحااب بس متخاافيش ده مش هيأثر ع صداقتناا وعدل وشة و كان هيمشي
سارا: ماا تستني هنقعد نجرري ورا بعض كتير و بعدين اناا مرفضتش اناا موافقة
عماار: بطدد يعني انت بتحبيني
سارا: بص ي عماار اناا بحس تحااهك بمشااعر غريبة بصرااحة معرفش اي هي بس اللي اعرفة ان ممكن تكوون اعجااب وانت شخص كوويس وهتصوني ف انت تدخل البيت من بابة بقى
عمار بسعاادة: هااتي رقم والدك بقى يلااااا وشدهاا و خرجوا
ساارا: برااحة ي مجنوون
عمار: مجنوون بيكي
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية تزوجتك لأجل أبنتي ولكن أحببتك" اضغط على أسم الرواية