رواية احببتها رغما عني البارت الثامن والثلاثون 38 بقلم شروق والي
رواية احببتها رغما عني الفصل الثامن والثلاثون 38
في صباح يوم جديد
قام ادم ....من النوم لقي ::: نايمه
ادم في نفسه: مقكره انها هتضحك عليا ، لا عاش وله كان الي يضحك علي ادم السيوفي
قامت جني
جني : دمغاي تقيله اووي
ادم : من اي
جني : مش عارفه بعد ما شربت العصير. نمت علي طول
ادم : وانا بردو ، كنتي حاطه اي في العصير
جني : محطتش حاجه
ادم :ماشي ، انا هقوم عشان هروح الشركه ، وانتي روحي شقتك
جني: لي
ادم : كدا
جني : طيب
ادم :ههههههه ، ومفكرة نفسها ناصحه
باك
رجع ادم القصر
ادم : بتعملي اي هنا
جني : انت سبتني ومشيت ف جيت هنا
ادم : اه ماشي
جني : هروح اعمل عصير
ادم : ماشي
ذهبت جني الي المطبخ.
وادم كان بيراقبها
جهزت جني العصير وحطت فيه منوم
ادم : اه ي بن ال.... عاوزة تستفردي بياا.
طلع ادم الغرفه وكذلك جني
جني : العصير اهو ...
ادم : حطيه علي الكومدينو ، عاوز مايه عشان مفيش انزلي هاتي من المطبخ
جني : ماشي
بدل ادم العصير .
جني : المايه اهي ، مشربتش العصير لي
ادم : ماشي اشربي انتي الاولالعصير
جني : ماشي
شربت جني العصير وغطت في نوم عميق
باك
ادم :ههههههههه قال تضحك عليا ، لو سمر هنا كانت مسحت بيها القصر ..
جهز ادم نفسه وذهب الي الشركه
عند جاسر
شروق : جاسر قوم هتتاخر
جاسر : سبيني انام شوية
شروق : قوم بقاا انت بقيت كسول
جاسر :مين الي كسول ي بت
شروق : انت ي حبيبي
جاسر شدها لحضنه
جاسر : ما انتي جنبي لازم ابقي كسول
شروق : لي
جاسر : عشان انتي معايا
شروق : بتحبني زي ما بحبك
جاسر : واكتر كمان
شروق : بجد ي جاسر
جاسر :طبعا ي قلب جاسر
شروق : يعني مش هتخوني زي....
جاسر مقاطعا : انتي مراتي وحببتي مستحيل افكر في كدا
جاسر : عاوز بيبي
شروق : قوم هتتاخر
جاسر : نفسي في بنوته شبهك واسميها شروق ...
شروق : اشمعنا شروق ما في اسماء كتير حلوة
جاسر : انا بقي هسميها شروق ، عشان يبقي عندي اتنين شروق
شروق : ربنا يخليك ليا
جاسر : ويخليكي ليا ي قلبي
شروق : انت حياة قلبي
جاسر : انا كدا مش هعرف اروح الشركه
شروق : لي ....
جاسر: انا هقوم احسن ..
شروق : ماشي
بعد مرور 5 اعوام .....
سمر : قووم ي فهد يلا هنتاخر علي الطيارة
سناء : بردو مصممه
سمر : ايوا ، جهزتي حاجتك
سناء : اه ، هو فهد هياجي معانا
سمر : ايوا
سمر : يلا ي فهد. عمو فهد جاي
فهد : بجد ي ماما
سمر : طبعا ي قلب ماما ...
فهد : انا بحب اقوله بابا ...
سمر : لا قول عمو
فهد : ماشي
سمر : يلا قوم بقاا هنتاخر
فهد : حاضر
سمر : فين بوسه ماما
فهد : قربي ...
طبع قبله علي خدها وذهب الي الحمام .....
شروق : قومي ي شوشو عشان تروحي الحضانه
شروق الصغيرة : بس ي ماما انا مس عاوزة اروح
شروق : لي
شروق الصغيرة: عاوزة اخرج
جاسر :شررروق
الاتنين بصوت واحد :نعممم
جاسر :هههههه
شروق : انا مش عارفه انت بتنادي علي مين ، كنا نسميها روح احسن ..
جاسر : بس انا بحب شروق
شروق الصغير : هو عمو ادم هياجي عندنا انهاردة
جاسر : لي
شروق الصغيرة : هيخرجني، انا واياد
جاسر : طب يلا اجهزي عشان الحضانه
شروق الصغيرة : لا مش هروح
هخرج مع عمو ادم ومش عاوزة نقاش .....
شروق : شوف البت
جاسر : خليها تدلع
عند اسر .....
اسر : اياد
اياد : نعم ي بابا
ليليان : يلا كفايه لعب هتتاخر علي المدرسه
اياد : شروق قالت مش هنروح ، يبقي مش هنروح .
اسر :ههههههههه البت شروق بتمشي عليك ي فرحه امك
ليليان :هههههه
اياد : لو قولتلها هروح ، هتموتني ، دي ادتني بوكس في وشي المرة الي فاتت
اسر :ههههههه ، البت دي بتفكرني ب ادم ، ايدو تقيله
ليليان : هي سمر مش هتنزل
اسر :مش عارف
ليليان :هو ادم عرف مكانها
اسر :لا ...
سلام بقااا هروح الشركه في صفقه مهمه انهاردة
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببتها رغما عني" اضغط على أسم الرواية