Ads by Google X

رواية احببتك صدفة يا مجنونة الفصل الثالث 3 بقلم حنين أحمد

الصفحة الرئيسية

 رواية احببتك صدفة يا مجنونة الفصل الثالث 3 بقلم حنين أحمد 

رواية احببتك صدفة يا مجنونة الفصل الثالث 3 بقلم حنين أحمد 

البارت الثالث ♥😹
-حنين: يتري مين علي الباب افتح ولا اسيبه شويه نيهاهاهاها..... ولسه بتفتح الباب هوب..... 
-حنين بصدمه: اي اي انت اي الي جابك هنااا..... 😹
-فارس بخبث: لا والله هو انتي يبت فاكرة انك لمااا تلبسيني تهمه وتاكلي ودان العسكري بتاعي وبعد كل دة هقول يلا دي كانت طيبه وغلبانه اسيبهااا يبقااا راحت لحالهاااا انتي شكلك متعرفنيش😹🔪
-حنين: انا فعلا معرفكش 😹.... وبعدين هو هو انت جاي تعمل اي بتلم تبرعات ولا حاجه.... لا يحبيبي احنا ممعناش فلوس غير الي تكفينااا يلا ي فارس باشا بقااا هنرش ميه😹😹
-فارس بغضب: تعرفي قسمااا بالله لعرفك مين هو فارس
-حنين: هو انت معاك فارس كمان طب متعرفني عليه نيهاهاهاها 😹😹
-والد حنين:مين يحنين 
-حنين برتباك:مفيش يبابا دة الزبال جاي يغير الانبوبه....يخربيتك امشي😹😹
-فارس بصوت عالي:لا يعمي دة انا
-والد حنين: اهلا يبني بس حضرتك مين
-حنين بضحك: دة الي ضاع من عمرة كتيرر نيهاهاهاها 😹😹
-فارس بتاثر مصتنع: عمي لو سمحت عايزك لوحدك
-والد حنين: اتفضل يبني اتفضل....... يبنتي اوعي من قدام الباب
-فارس بحزن مصتنع: احم إحم...... وغمز لحنين ودخل😹
-والد حنين : روحي يحنين اعملي للضيف حاجه يشربهااا وهاتي كيكه
-حنين: محطلوش يتغدي بالمرة.... عاملين ملوخيه عسل😹
-والد حنين: يلا يبت اخلصي..... ودخل عند فارس
"في الصالون" 
-والد حنين: مالك يبني اتفضل كنت عايز اي
-فارس بتمثيل: مش... مش عارف ابدا منين😹😹
-والد حنين: مالك يبني بس احكي مالك
-فارس بخبث: مش عارف.... ابدا منين اهي اهي اهي😹
-والد حنين: يبني مالك ادخل في الموضوع😹
-فارس بخبث: اصل الي انا اتعردتله دي حاذذ في نفستي جامد.... عمي انا فقدت.... لا لا مش قادر اكمل😹😹
-والد حنين بصدمه: اي ومين الي عمل فيك كدهه يبني😹😹
-فارس بحزن مصتنع: هي... لا لا مش قادر اقول اسمهااا😹
-والد حنين بصدمه اكبر:قولي يبني هي مين الي عملت فيك كدهه اي خلاص ولاد الناس بقوا لعبه 
-فارس بخبث:عمي انا كل ما افتكر وهي بتجري ورايااا زي الطور الهايج و.....لا لا مش قادر😹😹
-والد حنين:اي يبني اي البنات مبقاش فيهاا تربيه خالص تعالي شوف بنتي حنين ادب واخلاق متربيه كويس....انت لازم تعملهاا محضر بتهمت الاعتداء عليك😹😹
-فارس بحزن:الي عملت كدهه الانسه حنين😹
-والد حنين:ايوة لازم تعملهاا محضر......اي حنين مين
-فارس بخبث:ب..بنت حضرتك لا لا مش قادر اقول اسمهااا
-والد حنين مع اعراض الشلل:ب...حنين بنتي المتربيه المحترمه😹😹
-فارس بحزن مصتنع:هي المتربيه المحترمه
-والد حنين بصدمه:هي الي كانت بتجري وراك زي الطور الهايج😹😹
-فارس:ايوة يعمي هي
"علي بابا اوضه الصالون"
-مامت حنين:حنين مالك محوله لي😹😹
-حنين:.........
-مامت حنين:انت يبت عنيكي ملهاااا......اي دة اي دة بؤك معوج كده لي مالك ومين الي مع ابوكي جوة😹
-حنين:..........نسبهاا دلوقتي شكلهاا ماتت😹
"عند فارس"
-والد حنين:يبني يبني انا راجل عندي السكر وجالي الضغط......انت متاكد انهااا حنين بنتي انا😹
-فارس بحزن مصتنع:هو انا هتوة عنهااا يعمي بقولك كانت...... دي فضلت اربع ساعات لا لا مش قادر😹🔪
-والد حنين بصوت عالي:يحنين....انت يزفته تعالي😹
-حنين بحول عنيهاااا:نع....نعم يحج 
-والد حنين:اي اي مش عارفاه....الاربع ساعات فضلت اقولهاا مروحه مروحه😹😹
-حنين بصدمه:ق...قصدك اي يبابا اممممم دة كداب يبابا
-فارس بخبث:لا لا شلوها من قدامي مش قادر اشوفهاااا....يعيني عليا مين الي هتقبل بياا بعد كدة 😹♥
-مامت حنين:يالهوي يفضحتي ياني 
-حنين بخفوت:احييه عليااا......وكملت بصوت عالي يبابا دة كداب والله هو اه مز بس مش لدرجة اللي بيقوله😹
-فارس:اهو بص يعمي اعترفت اني مز وكنت عاجبهااا😹♥
-حمزة بضحك:نيهاهاهاها عندنا فضائيه عندناا فضائيه😹"طب وربناا الولا دة منه لله"
-حنين:يبابا لا والله ابداا انت هتصدقه
-مامت حنين:يفضحتك ي فرياااال😹
-والد حنين:حنين انا عمري مكنت اتوقع منكك كده دي اخرتهاا تعملي في ولاد الناس كده وانا الي عمال اقواه دي بنتي اخلاق وتربيه نيهاهاهاها😹
-فارس:عمي انا محدش هيبقل بياا بعد الي الهانم عملته...وانا امي نفسهاا تفرح بياا
-حنين بردح:كتك غمه تغمك😹
-فارس بحزن مصتنع:عمي انا ممكن اعملها محضر سب وقصف واعتداء بس انا مقبلش لحضرتك الفضيحه😹😹
-والد حنين:كتر خيرك يبني.....انا مش عارف اعمل اي فارس خطوبتك علي حنين بعد بكرة😹
-حنين بصدمه:اي😲
-مامت حنين:اي....وتقريباا اغم عليها😹😲
امااا فارس فغمز لحنين وهمس في ودنهاا:عشان بعد كده تعرفي مين هو فارس😹🖤
-حنين:بس ازاي يبابا...دة كداب
-والد حنين:خلاص دة قراري وانتي لازم تصلحي غلطتك خطوبتك علي فارس بعد بكرة😹
-مامت حنين:احييه احييه احيييه😹
-حمزة:نيهاهاهاها
-والد حنين:اومااال انت شغال اي يبني
-فارس بغرور:ظابط شرطه
-والد حنين بصدمه:احم احم ربنا يحميك يبني
-مامت حنين بهمس:هنتحبس بسبب بنتك ي محمود😹😲
-محمود والد حنين:دة دة ظابط يلا نجري ي فوفه😹
-حنين بغضب:قسماا بالله مهسيبك ي ابن ال......
-والد حنين:اشتميه تاني اشتمي خليه يحبسنااا.....اشتمي ولا يهمك😹
-حنين:لا يبوب عيب انت واقف بردو
-فارس بخبث:انا مش هرد عشان انا في بيتكم بس يعمي وعشان انتم مش حمل فضايح يعمي مش زمبكم ان عندكم بنت كده...شلوهاا مش قادر اشوفهاااا😹
-حنين بتقليدة:شلوهاا مش قادر اشوفهاااا نينينينيني...لي شايفني بطلع نار من عيني كتك القرف...ودخلت اوضتهااا😹😹
-والد حنين ومامتهاا مع بعض:احناا اسفين يبني...وزي مقولتلك الخطوبه بعد بكرة
-فارس بخبث:حاضر يعمي ال تشوفه بس لو سنحت متقولش لامي واختي اي حاجه عن الي بنت حضرتك عملته...مش قادر اشوفهاااا😹😹
-والد حنين:ولا ولا يهمك يبني سرك في بير...واسف علي الي بنتي عملته طب وربناا دي كانت محترمه ومش بتطلع العيبه من بؤهاا😹احم احم
-فارس بحزن مصتنع:اممم ماشي يعمي انا هنزل الحق العشااا
-والد حنين:ماشي يبني اتفضل
-فارس بخبث:مع السلامه.....وخرج 
(في اوضه حنين)
-حنين:الوووووووو
-مريم:اي يبت براحه ودانيي😹
-حنين:الحقيني مش عارفه اعمل اي
-مريم:اي يبنتي في اي
-حنين:الظابط فارس يختي فضحني وجيه وقال لماما وبابا اني اعتديت عليه...وبابا قاله الخطوبه بعد بكرة اعاااااا اعمل اي ااجر ناس واستناه تحت بيتهم يختي ولا اعمل اي😹😹
-مريم بضحك:حنين اوعي تقوليله علياااا......اعاا هتتخطبي يحلوة البسي بقاا يختي مش عملالناا فيهاا شبح ورايحه تاكلي ودان العسكري😹😹
-حنين:وانا مالي يرمضان ....طب اي اعمل اي انتي متخليه اتجوز دة لا لا دة يقتلني والله😹
-مريم:حد قالك تتحمرشي بولاد الناس يواطيه يرخيصه😹😹
-حنين:تعرفي انك لو قدامي كنت اديتك قلم علي وشك يبنتي دة انا معديه في المطبخ اشرب لقيت ماما مبرقالي...اقفلي😹
-مريم بضحك:اذا كان كده ماشي😹....وقفلت
-حمزة بضحك:حنون...انتي هتجوزي الظبوطه الحلو دة
-حنين بغضب:تعرف يحمزة انتي لو شوفتك هناا بعد معد لخمسه هقتلك كدهه.....1
-حمزة....طلع يجري نيهاهاهاها😹

-حنين لنفسهااا:اه يبن ال.....بقااا انا يتعمل فياا كدهه طيب ماشي تقل فتورتك تاني 😹🔪تن تن تن
-حنين:الو
-فارس:اي يمراتي يحبيبتي...بعتبار ما سيكون😹
-حنين:اي دة انت جبت رقمي منين
-فارس:اقولك علي معلومه انا ظابط مش قهوجي😹
-حنين:تعرف اني هقتلك والله العظيم....دة انت لو قدامي دلوقتي
-فارس بخبث:كنتي هتعملي اي يموزة😹
-حنين:كنت اديتك قلم علي وشك كتك القرف....متصل لي انت
-فارس:انا قولتلك متلعبيش معايا.....استحملي بقاا مش تبطلوا قلت ادب بقاا
-حنين:دة انت لسه هتشوف قلت الادب....وقفلت السكهه😹
"عند فارس"
-فارس لنفسه:بتقفلي في وشي يبت ال......طيب ومالو مش عيب😹
-سلمي:بتكلم مين يحلو انت
-فارس:مش انا هخطب
-سلمي:اعاااااااا بجد يس مين مين ها😹🔪
-مامت فارس:مين الي هيخطب يولاد
-سلمي:فارس طبعا......قولي قولي اسمها اي شكلهاا اي
-فارس بضحك:استني خليني اقولك.....اسمهاا حنين يستي واتعرفت عليها صدفه احم إحم😹
-مامت فارس: الف مبروك يحبيبي 
-سلمي: مبروك يروحيي.... اخيرا هنفرح بيك اعاااا
-فارس: حضروا نفسكم بقاا هنروح بعد بكرة 
-الاتنين: ربنا يتمملك علي خير يارب..... وناموا😹
"طلع الصبح" عند حنين تحديدا
-مامت حنين: قومي اتنيلي عشان الجامعه😹
-حنين بخوف: حاض..... وقامت لبست ونزلت جري😹
"في الشارع" 
-مريم: اي يكوكو عامله اي😹
-حنين: استني بس في حد ماشي ورايه من ساعت ما نزلت
-مريم بخوف: اجري يمجدي... متبينيش انك خايفه 😹
-حنين: انا بتلف اشوف مين.... ولسه بتلف وشهاا وهوب....😹
-حنين بصدمه: اعاااااااا...... 😹

يتبع الفصل الرابع اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية احببتك صدفة يا مجنونة "اضغط على اسم الرواية


google-playkhamsatmostaqltradent