رواية احببت مصارع البارت الثالث 3 بقلم يوستينا سامي
رواية احببت مصارع الفصل الثالث 3
عادل 😳
قسم ايه بس يا مدحت خلينا نتفاهم ارجوك
مدحت :نتفاهم وهي بنتك تعرف اتفاهم ولا الأدب ولا حتي الاصول بقي تضرب راجل في النادي ولا علشان هو مرديش يضربها ويكسرلها عضمها
نور بعصبية :يكسر مين يا عم انت .ابنك ده افعصه بصباعي
عادل بحدة :اخرسي يا نور ..اخرسي خالص .
مدحت بغل: طب وحياه ابوكي الي واقف ده لاحبسك يا نور
عادل: يا مدحت متدخلش العيال في الموضوع
الضابط :لو سمحت يا استاذ عادل احنا لازم ناخد آنسة نور معانا علشان المحضر
منال بانهيار : لاااا بنتي لاااااا وبدأت تحضن في نور
الضابط: يا فندم لو سمحت بسرعة بدل مانخدها بهدوم البيت
مدحت بتريقة : يلا يا حبيبتي ابوكي
عادل بخوف وكسرة :غيري هدومك يا نور وانت يا عمر كلم المحامي يلااا
منال: يلا ايه هيخدوها يا عادل هيخدوا بنتي
نور كانت واقفة مصدومة: اهدي يا ماما انا راجعة صدقيني
وفعلا غيرت نور هدومها وعمر ووالدها ونزلوا مع الضباط
ومنال وهنا كانوا مقهورين في البيت
في القسم
الضابط انا هسيبكوا تتفاهموا وياريت تتفاهموا ده سوء تفاهم.... بعد اذنكوا
عادل قولي الي يرضيك وانا تحت امرك
مدحت حط رجل علي رجل عايزني أتنازل عن المحضر يبقي تعمل الي هقول عليه بالحرف الواحد
عادل وانا موافق يا مدحت .
مدحت بنتك تعتذر لابني في النادي كله ومش بس كدة تقطع علاقتها بالاسمها شمس دي وتمشي من الناس وقبل ما تمشي هتعملنا شووو حلوو كدة
عادل بصدمة شوو ايه
مدحت تنكس شعرها في النادي وتغني ..ولا انت فاكر أن شكل بنتك اهم من شكل ابني وكرامته
عادل بصدمة لا طبعا مش موافق انت بتقول ايه .
مدحت يبقي خلاص حبيبة بابا تتحبس
عادل ماشي يا مدحت ماشي
وخرج برا
نور بابا ايه الي حصل
عادل اكتفي ببصة تحذير ليها ومشي وسابهااا
عادل الوو يا ابراهيم الحقني عندي كارثة
ابراهيم بخضة ايه الي حصل بس مالك
عادل بدأ يحكيلوا كل حاجة
ابراهيم يا نهار اسووود ..متخفش يا عادل انا هتصرف
عادل ارجوك كلمني ابن اخوك
ابراهيم في سره لا مينفعش يوسف يدخل خالص
متقلقش يا ابراهيم انا هكلمك محمد باشا اقفل دلوقتي
وفعلا ابراهيم كلم سيادة اللواء وتتواصل مع حد من معارف مدحت ووافق مدحت انه يتنازل بالعافية بس نور كتبت محضر عدم التعرض .
____________________________&&&
وبعد حوالي اكتر من اربع ساعات رجعوا البيت
منال بفرحة نور حبيبتي ..انت كويسة طمنيني
عمر بهزار اه طبعا كويسة وقمر كماان
عادل بعصبية بس يا منال سيبيها
منال اهدي بس يا عادل اهدي
عادل اهدي... انا برضوا الي اهدي ماتهدي هي
ايه يا شيخة حرام عليكي .ليه كدة ليبيه تدخلينا قسم .
انت عايزة تعملي فيا ايه تاااني حرام عليكي بقي
نور انا معملتش حاجة
عادل اخرسي وضربها بالقلم 😳
هنا يالهووي ..اهدي يا بابا والنبي
عادل اخرسي خالص ..واضح أن انا الي دلعتك اووي من النهاردة مافيش نادي ولا تدريب ولا نزول من البيت ويا انا يا انت يا نوور
ودخل اوضته
عادل الوو يا ابراهيم انا مستنيكوا يوم الجمعة
__________________________&&
في القاهرة
في بيت يوسف
فهد شوووط ياابن ....
ادهم ما انا بشووك اهوووو
فهد مش انت يا غبي
يوسف بقول ايه اقفلوا الأرق ده واطلعوا برااا يلا
علي ههههههههه كبسة
فهد بقولك ياض انا واحد داخل علي جواز يعني خنقة ومحتاج ادلع بقي
ادهم اوباااا ناوي علي ايه يا نمس
فهد ناوي العب بنك الحظ بعد الدور ده
علي ههههههههههه
ادهم ده كل الي نفسك تعمله
يوسف ههههه ياااه قد ايه انت جميل
علي بقول ايه انا جعان حد ياكل
يوسف اه اناااا بس مش عازم
فهد انا عااازم
علي ويوسف وادهم بصوا بصدمة
علي بقي انت يا جلدة يا معفن هتعزمنااا
فهد مش بقولكوا لازم ادلع
يوسف لا يا جماعة ده موضوع البنت المصارع دي جامد اووي
فهد صح فكرتني يا يوسف بالله عليك يا اخي علمني اي حركة الي انت عارفهم يعني علشان احمي نفسي
علي هههههههه مش قادر ولله
يوسف حاضر يا خالتي حاضر
ادهم بضحك طب العب العب
_____________________________
في اسكندرية
هنا اهدي بقي يا نور مش كدة
نور ولله لاسيبله البيت وامشي
عمر مالي بقي يا نور عيب الكلام ده لله ..بيت ايه الي تسيبيه ما تهدي كدة وقولي هديت
نور اهدي ازاي وهو عايز يقضي علي مستقبلي
منال مستقبل ايه يا بنت بطني. رايحة تضربي الراجل في النادي ..ايه خلاص مبقاش ليكي كبير
نور اومال اسيبه يحس أنه كسرني
عمر مايخص ولا يغوز في ستين داهية بقي
تقدري تقولي شكل ابوكي وهو بيترجااه أنه يتنازل وهو كان عامل ازاي ...حرام عليكي بقي
هنا خلاص بقي سيبوها تنام شوية
منال عندك حق يا هنا ..ترتاحي يا نور بس يكون في علمك أن الموضوع مش هيعدي بالساهل
وفعلا كلهم خرجوا ...
نور في سرها ياااه عمري ما فكرت غير فيك معرفش ليه
برغم اني معرفكش وفات اكتر من ٨ سنين بس منسيتكش
واخدت المخدة في حضنها ونامت
_______________________________&&
وفعلا فااات يومين وجيه يوم الجمعة
قرروا أنهم يتحركوا من بيت يوسف وفعلا يوسف وفهد في عربية وإبراهيم وادهم في عربية واتجهوا للإسكندرية
في بيت عادل
عادل بصوا بقي ابرهيم صاحبي وهيبقي شريكي يعني اوعوا حد فيكوا يزعلوا أو يبصلوا حتي
نور وبناته اسمهم ايه
عادل يصلها ومردش عليها (مخاصمهااا)
نور افففف بقي ..عمر
عمر بتوتر نعم
نور اسمهم ايه
عمر ولا أعرف ولله حاجة
نور طيب انا رايحة اكلم شمس
منال وانا هقوم اجهز الغداء للضيوف ..يا عادل انت ازاي ماتقولش لنور
عادل لا خليها تتفاجاه احسن
وفعلا بعد حوالي أربع ساعات اتفاجاه بالباب بيرن
عادل احم يا بنات يلا تعالوا يلا يا عمر
منال يلا اهوو انا جاهزة
عادل فتح الباب ابراهيم حمدالله علي السلامة اتفضل اتفضوااااااا
عادل 😳😳😳
قسم ايه بس يا مدحت خلينا نتفاهم ارجوك
مدحت :نتفاهم وهي بنتك تعرف اتفاهم ولا الأدب ولا حتي الاصول بقي تضرب راجل في النادي ولا علشان هو مرديش يضربها ويكسرلها عضمها
نور بعصبية :يكسر مين يا عم انت .ابنك ده افعصه بصباعي
عادل بحدة :اخرسي يا نور ..اخرسي خالص .
مدحت بغل: طب وحياه ابوكي الي واقف ده لاحبسك يا نور
عادل: يا مدحت متدخلش العيال في الموضوع
الضابط :لو سمحت يا استاذ عادل احنا لازم ناخد آنسة نور معانا علشان المحضر
منال بانهيار : لاااا بنتي لاااااا وبدأت تحضن في نور
الضابط: يا فندم لو سمحت بسرعة بدل مانخدها بهدوم البيت
مدحت بتريقة : يلا يا حبيبتي ابوكي
عادل بخوف وكسرة :غيري هدومك يا نور وانت يا عمر كلم المحامي يلااا
منال: يلا ايه هيخدوها يا عادل هيخدوا بنتي
نور كانت واقفة مصدومة: اهدي يا ماما انا راجعة صدقيني
وفعلا غيرت نور هدومها وعمر ووالدها ونزلوا مع الضباط
ومنال وهنا كانوا مقهورين في البيت
في القسم
الضابط انا هسيبكوا تتفاهموا وياريت تتفاهموا ده سوء تفاهم.... بعد اذنكوا
عادل قولي الي يرضيك وانا تحت امرك
مدحت حط رجل علي رجل عايزني أتنازل عن المحضر يبقي تعمل الي هقول عليه بالحرف الواحد
عادل وانا موافق يا مدحت .
مدحت بنتك تعتذر لابني في النادي كله ومش بس كدة تقطع علاقتها بالاسمها شمس دي وتمشي من الناس وقبل ما تمشي هتعملنا شووو حلوو كدة
عادل بصدمة شوو ايه
مدحت تنكس شعرها في النادي وتغني ..ولا انت فاكر أن شكل بنتك اهم من شكل ابني وكرامته
عادل بصدمة لا طبعا مش موافق انت بتقول ايه .
مدحت يبقي خلاص حبيبة بابا تتحبس
عادل ماشي يا مدحت ماشي
وخرج برا
نور بابا ايه الي حصل
عادل اكتفي ببصة تحذير ليها ومشي وسابهااا
عادل الوو يا ابراهيم الحقني عندي كارثة
ابراهيم بخضة ايه الي حصل بس مالك
عادل بدأ يحكيلوا كل حاجة
ابراهيم يا نهار اسووود ..متخفش يا عادل انا هتصرف
عادل ارجوك كلمني ابن اخوك
ابراهيم في سره لا مينفعش يوسف يدخل خالص
متقلقش يا ابراهيم انا هكلمك محمد باشا اقفل دلوقتي
وفعلا ابراهيم كلم سيادة اللواء وتتواصل مع حد من معارف مدحت ووافق مدحت انه يتنازل بالعافية بس نور كتبت محضر عدم التعرض .
____________________________&&&
وبعد حوالي اكتر من اربع ساعات رجعوا البيت
منال بفرحة نور حبيبتي ..انت كويسة طمنيني
عمر بهزار اه طبعا كويسة وقمر كماان
عادل بعصبية بس يا منال سيبيها
منال اهدي بس يا عادل اهدي
عادل اهدي... انا برضوا الي اهدي ماتهدي هي
ايه يا شيخة حرام عليكي .ليه كدة ليبيه تدخلينا قسم .
انت عايزة تعملي فيا ايه تاااني حرام عليكي بقي
نور انا معملتش حاجة
عادل اخرسي وضربها بالقلم 😳
هنا يالهووي ..اهدي يا بابا والنبي
عادل اخرسي خالص ..واضح أن انا الي دلعتك اووي من النهاردة مافيش نادي ولا تدريب ولا نزول من البيت ويا انا يا انت يا نوور
ودخل اوضته
عادل الوو يا ابراهيم انا مستنيكوا يوم الجمعة
__________________________&&
في القاهرة
في بيت يوسف
فهد شوووط ياابن ....
ادهم ما انا بشووك اهوووو
فهد مش انت يا غبي
يوسف بقول ايه اقفلوا الأرق ده واطلعوا برااا يلا
علي ههههههههه كبسة
فهد بقولك ياض انا واحد داخل علي جواز يعني خنقة ومحتاج ادلع بقي
ادهم اوباااا ناوي علي ايه يا نمس
فهد ناوي العب بنك الحظ بعد الدور ده
علي ههههههههههه
ادهم ده كل الي نفسك تعمله
يوسف ههههه ياااه قد ايه انت جميل
علي بقول ايه انا جعان حد ياكل
يوسف اه اناااا بس مش عازم
فهد انا عااازم
علي ويوسف وادهم بصوا بصدمة
علي بقي انت يا جلدة يا معفن هتعزمنااا
فهد مش بقولكوا لازم ادلع
يوسف لا يا جماعة ده موضوع البنت المصارع دي جامد اووي
فهد صح فكرتني يا يوسف بالله عليك يا اخي علمني اي حركة الي انت عارفهم يعني علشان احمي نفسي
علي هههههههه مش قادر ولله
يوسف حاضر يا خالتي حاضر
ادهم بضحك طب العب العب
_____________________________
في اسكندرية
هنا اهدي بقي يا نور مش كدة
نور ولله لاسيبله البيت وامشي
عمر مالي بقي يا نور عيب الكلام ده لله ..بيت ايه الي تسيبيه ما تهدي كدة وقولي هديت
نور اهدي ازاي وهو عايز يقضي علي مستقبلي
منال مستقبل ايه يا بنت بطني. رايحة تضربي الراجل في النادي ..ايه خلاص مبقاش ليكي كبير
نور اومال اسيبه يحس أنه كسرني
عمر مايخص ولا يغوز في ستين داهية بقي
تقدري تقولي شكل ابوكي وهو بيترجااه أنه يتنازل وهو كان عامل ازاي ...حرام عليكي بقي
هنا خلاص بقي سيبوها تنام شوية
منال عندك حق يا هنا ..ترتاحي يا نور بس يكون في علمك أن الموضوع مش هيعدي بالساهل
وفعلا كلهم خرجوا ...
نور في سرها ياااه عمري ما فكرت غير فيك معرفش ليه
برغم اني معرفكش وفات اكتر من ٨ سنين بس منسيتكش
واخدت المخدة في حضنها ونامت
_______________________________&&
وفعلا فااات يومين وجيه يوم الجمعة
قرروا أنهم يتحركوا من بيت يوسف وفعلا يوسف وفهد في عربية وإبراهيم وادهم في عربية واتجهوا للإسكندرية
في بيت عادل
عادل بصوا بقي ابرهيم صاحبي وهيبقي شريكي يعني اوعوا حد فيكوا يزعلوا أو يبصلوا حتي
نور وبناته اسمهم ايه
عادل يصلها ومردش عليها (مخاصمهااا)
نور افففف بقي ..عمر
عمر بتوتر نعم
نور اسمهم ايه
عمر ولا أعرف ولله حاجة
نور طيب انا رايحة اكلم شمس
منال وانا هقوم اجهز الغداء للضيوف ..يا عادل انت ازاي ماتقولش لنور
عادل لا خليها تتفاجاه احسن
وفعلا بعد حوالي أربع ساعات اتفاجاه بالباب بيرن
عادل احم يا بنات يلا تعالوا يلا يا عمر
منال يلا اهوو انا جاهزة
عادل فتح الباب ابراهيم حمدالله علي السلامة اتفضل اتفضوااااااا
وفاجااه
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببت مصارع" اضغط على أسم الرواية