Ads by Google X

رواية عشق النوح الفصل الثالث 3 - بقلم بسملة بدوي

الصفحة الرئيسية

رواية عشق النوح البارت الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

رواية عشق النوح كاملة

رواية عشق النوح الفصل الثالث 3

اسماء بصراخ وخبث شديد .......يلهوي نووووح  ،انت بتعمل ايه انت وجليله الربايه بنت الاچنيه بتعملوااااااا ايييييه  
كل الي في القصر صحا على صوتها والجد صحاا وراحلهم وقال بصوت قوي ........في ايههههههه ي اسماء عاااد احنا ما هنخلصش من مشاكلك عااااد.
اسماء بمكر........يجدي انت متعرفش انا شوفت ايه وبعدين قالت بخبث ...... كانوا في منظر عفش جوي يجدي فوق بعض .
نووح بعصبيه وغضب شديد........اتحشمي يمره اي الي بتجوليه ده اتهبلتي .
كل ده وجودي قاعده مش فاهمه حاجه وبتفرك في عيونها .
الجد بصرامه........اخرسوااااا وانت ينوح ورايا .
نوح بهدوء عكس الي جواه......حاضر يجدي .
عند جودي 
لسا راحه تقفل الباب ،لاقه اسماء واقفه قدامها وبتقول بشر........ اي يست البنات يتربيه بره ، مش عيب الحركات دي وكومان حرام ولا اه صحيح هتعرفي منين الحلال من الحرام  ، لاليكي اب ولا ام امك حتي مصدقت ترميكي ولا حتي تسال عليكي
ومشت 
جودي قعدت على السرير وبتفكر في الكلام وبتعيط بنهيار وبتحط أيدها على بقها بتكتم عياطها .
وبعدين قالت بصوت باكي .......  كل كلامها صح انا مفيش حد بيحبني اهي اهي انا لازم اسيب البيت محدش طايقني هنا اهي اهي بببس هههروح فين ااانا معرفش حد اهي وقعدت تعيط جامد لحد ما راحت في النوم مكانها على الأرض .
عند نوح .
نوح بهدوء......نعم يجدي .
الجد ....
..اي الي حوصل فوق دلوك ، ولي مرت اخوك تجول اكده
نوح بهدوء.......يجدي انا كنت بطمن على جودي بس فين المشكل في أكده .
الجد بصرامه.......نوح انت بتحب جودي .
نوح بصدمه ......اي الي بتجوله ده يجدي ايييي .
الجد بصرامه......كلمه واحده .
نوح بتوتر......يجدي كيف  انا بكون عمها اي مينفعش حرااااام. 
الجد بصرامه .......كل حاجه وليها معادها ووجتها يولدي تصبح على خير ومشا .
نوح لسا واقف مكانه ومتحركش وقال ........يقصد اي بكلامه دوك معاي .
وراح جناحه ونام .
في الصباح جودي قامت واخدت شاور ولبست لبس المدرسه المتكون من جيبه كحلي طويله وقميص أبيض وشنطه بيضاء وكوتشي ابيض وعملت شعرها كحكه فوضاويه ونزلت خصلات على وشها ونزلت لاقتهم قاعدين على السفره وقالت بهدوء......صباح الخير .
الكل ماعدا اسماء ........صباح النور .
راحت قعدت بهدوء جنب جدها .
قاطعها صوت نوح الغاضب.......مكانك جنبي يالا .
جودي قامت بخوف قعدت جنبه ومحدش اتجرأ يتكلم والجد بص بخبث وقال ......في عريس متقدم لجودي .
نوح بصدمه وغضب شديد........نااااعم لا طبعا هيا لسا صغيره .
جودي فكرت وقالت ......لو وافقت ممكن ابعد عنهم وممكن  انسا نوح و قالت بسرعه.......انا موافقه .
نوح بغضب جحيمي.......ااااااي .
قاطعهم صوت البواب وهو بيقول ......يبيه في حد بره عايز يدخل وبيقول أنه والد نوح بيييه.
الجد بصدمه ووووووو
عند عمر 
عمر بعصبيه ......الو يزفت اتأخرت ليه مش قولت اول ما تخرج تخطفها .
الشخص .......يباشا مخرجتش .
عمر بشر......يعيني اي مخرجتش وقفل السكه في وشه وقال بغضب ......نفدت مني بنت *****
احمد بطيبه.......حرام عليك ي عمر سيبها في حالها بقا .
عمر بخبث وغضب......اسكت انت يشيخ احمد وبعدين قال لقيتها .....هقولها امك تعبانه واقولها متقولش لحد عشان اصلا مش هيسمحوا ليكي تخرجي ، وهي طيبه وبريئه فهتصدق وهنا هيجي دوري انا هههه 
تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية عشق النوح" اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent