Ads by Google X

رواية احببتك صدفة يا مجنونة الفصل الرابع 4 بقلم حنين أحمد

الصفحة الرئيسية

 رواية احببتك صدفة يا مجنونة الفصل الرابع 4 بقلم حنين أحمد 

رواية احببتك صدفة يا مجنونة الفصل الرابع 4 بقلم حنين أحمد 

البارت الرابع ♥😹
-حنين: انا هلف اشوف مين..... ولسه بتلف وشهاا وهوب😹😹
-حنين بصدمه:اعاااااااا انت جيت ازاي
-مريم:مش دة العسكري الي كلتي ودانه😹😹.....يلا نجري
-العسكري وهو بيقرب:اتفضلي ي انسه علي الجامعه يلا😹
-حنين بخوف:والحلو رايح الجامعه يعمل اي يتعلم أ ب😹😹
-العسكري بغضب: اتفضلي ي انسه فارس باشااا هو الي قال اني امشي وراكي عشان محدش يضايقك😹
-حنين: تصدق ب اي انا مفيش حاجه مضيقاني في حياتي غير وجودك انت وفارس باشاا اه والله العظيم 😹😹
-مريم بهمس: اغلطي فيهم تاني اغلطي 😹😹
-حنين: استنااا بقااا انا هرن علي البتاع الي اسمه فارس دة وهوريه..... الو
-فارس: الو
-حنين: انت باعت العسكري ورايااا لي هاا دة علي اساسا اني ممسكتش العسكري كلته في ايدي دة عايز حد يدافع عنه😹😹
-العسكري: احم احم 
-فارس: بت بقولك اي انتي الي انا اقوله يتنفذ ماشي بدل ما اروح لبوكي واقوله بنتك حاولت ...لا لا مش قادر اشوفهاااا😹😹 
-حنين: لي هو انت قاعد لكل من هب ودب يحاول لا لا مش قادر اشوفهاااا نينينينيني 😹😹
-فارس بعصبيه: بت احترمي نفسك... ويلا اقفلي اي يشيخه مش قادرة تبعدي عني شويه😹😹
-حنين بغضب: علي اساس انك فيك حاجه عدله يلا يبني غور... وقفلت في وشه السكهه تاني😹
"عند فارس"
-فارس لنفسه:قفلت في وشي بنت ال.....😹
-سلمي:مالك يروحي متعصب لي
-فارس:لا يحبيبتي ولا حاجه....انا نازل بقاا
-سلمي:ماشي ي روحي اوعي تنساة الشوكلاته😹
-فارس بضحك:لا متخافيش.....وخرج
"عند حنين"
-مريم بصريخ وخوف: قفلتي في وشه لي الله يخدك طب قسماا بالله احنا هنتحبس علي ايدك😹
-العسكري: يلا ي انسه هتتاخروا علي الجامعه
-مريم: يلا بيناا
-حنين: لا ثواني كدهه انت مال اهلك نتاخر نترفد نعيد السنه 25 انت مال الي جابك هااا قولي انت مالك😹😹
-مريم: يحنين يلا
-حنين: علياا الطلاق منا ماشيه غير لماا يقولي هو ماله😹😹
-العسكري بنفاذ صبر: خلاص ي انسه اتفضلي
-حنين: وربناا مماشيه غير لماا تقولي مال اهلك😹😹
-مريم بهمس: مهو هياخدك علي القسم وهيوريكي هو مال اهله هيشرحلك بالتفصيل😹😹
-العسكري وهو بيرفع المسدس: تعرفي اني هفجرة في دماغك😹😹
-حنين وهي بتجري: الي يحصلني يكسرني😹😹.... وهاتك يجري ومريم والعسكري وراهاا
-مريم وهي بتجري: يبت انا قد امك استني 😹😹
-العسكري: الله يخربيت الليله الي اشتغلت فيهاا عسكري😹
"قدام باب الكليه" وصلو الحمدلله😹
-مريم: مالك متخرشمه كده لي😹😹
-حنين: وقعت وانا بجري واحد ابن...... داس علي دماغي وهو ماشي😹😹
-مريم بضحك وخوف: هي دماغك الي كانت تحت رجلي دي نيهاهاهاها 😹😹
-حنين بغضب: اه يبت ال.... 😹😹
-مريم: تسلم يرجوله
-العسكري بغضب: اتفضلي منك ليهاا علي جوة بدل ما اتصل بفارس بااشاا 
-حنين: يمي يختي خوفت والنبي حصلناا الرعب والخضه😹😹
-مريم: تقلي فتورتك تاني😹يلا بينا....... ودخلو
-الحارس: انت مين ي استاذ
-العسكري: تبع فارس باشاا في حاجه 
-الحارس بخوف: لا لا ابدااا اتفضل
-حنين بهمس: هو ماله خاف كدهه لي هو فارس دة بيتحول بليل نيهاهاهاها 😹😹
-مريم بهمس:حنين احنااا من بعد المحاضرات مش صحاب ومنعرفش بعض
-حنين:ومالو يروحي مش عيب يلا بقااا😹😹.....ودخلووا الحمدلله
"في المحاضرة"طق طق طق
-الدكتور:ادخل
-حنين ومريم:احنااا اسفين والله علي التاخير
-الدكتور:انا قولت محدش يدخل بعدي خالص
-حنين بردح:جراا اي ياض هو انت عشانن قاعد علي كرسي لوحدك هتقرفنااا اي يعني دخلناا بعديك يعني دخلناا بعد وزير الداخليه مبلاش قرف بقااا ولا انت عشان حتت بتاع اتخرج قبلناا هتقرفنااا محسسني ان المدرج كان بيت ابوك...وكملت بتقليدة محدش يدخل بعدي خالص نينينينيني😹😹😹"حنين في ذمه الله"😹
-مريم:اغم عليهااا تقريبااا.....😹
-العسكري:بؤقه مفتوح لوحدة...😹😹
-الدكتور بصدمه:اي اي الي انتي قولتيه دة
-حنين:اممم كنت بقولك متزعلش اننا جيناا متاخر احم احم😹♥
-الدكتور:المحاضرة اتلغت....وانتم قدامي علي العميد
-حنين:عميد عميد ومالوا نيهاهاهاها😹😹
-مريم بصدمه:تقلي فتورتك تاني 😹
"عند العميد"
-الدكتور:البنت دي لازم تترفد فوراا😹
-حنين بحزن مصتنع:تقدر تفهمني انا عملت اي
-مريم:كل خير والله العظيم....واغم عليهاا تاني😹
-العميد:لي يدكتور
-الدكتور:حضرتك البنت دي قللت الأدبّ.....
-حنين بهمس:يولا يولا هنط عليك اكل ودانك زيه وبصت للعسكري وكملت...نيهاهاهاها😹😹
-مريم:مبسوطه يحبيبتي لساا مدخلتش دنياا هخرج منها علي ايدك😹
-العسكري:انا هقدم استقالتي من بكرة الحمدلله هقعد جنب امي😹😹
-الدكتور:وقلت ادبهاا علياا قدام المدرج كله.....وقالت"وحكاله كل حاجه"
-العميد بغضب:اي الكلام دة انتي ازاي تعملي كده
-حنين:هو ماله حكي بضمير كده ليه......احم احم بص انا هصارحك انت زي ابني بردو..اصدي يعني انا اه قولت كدهه بس انا كنت برد عليه الغلط كان في اسلوب الحوار من الاول😹😹
-الدكتور:اعتبري نفسك شايله مادتي السنه دي
-حنين:والنبي ي اخوياا انا بشيل شنطتي بالعافيه هي مش ناقصه مادتك شيلهاا انت نيهاهاهاها 😹😹
-مريم:اعمل اي فنفسي يختي....واغم عليهاا تاني😹😹
-العسكري:اعمل اي اقتلهاا واخلص
-العميد:انت هتهزري ولا اي.....اعتبري نفسك شايله المادة وانتي بذات ورقك هيتراجع لو غلطتي في سوال اعتبري انك شايله المادة كلهااا
-حنين:هي تقيله
-العميد:هي اي
-حنين:المادة نيهاهاهاها😹😹
-الدكتور:تصدقي انك عايزة تتربي....ولسه بيمسك اديهاااا وهوب😹
-حنين غطت وشهاا باديهاااا:اعاااااااا😹🌚وفجأة😹......

يتبع الفصل الخامس اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية احببتك صدفة يا مجنونة "اضغط على اسم الرواية


google-playkhamsatmostaqltradent