رواية ارهقتني مجنونه الفصل الرابع بقلم ميرولا ممدوح
رواية ارهقتني مجنونه الفصل الرابع
ساندي ضاحكه = ابقي عيد حساباتك يا ريس علشان ناتج المسألة طلع معاك غلط هههههههه
رامي اتعصب اوي وكان علي اخره، وقف وكلم ساندي بعصبيه وتحدي
_ شكلك متعرفيش ورطتي نفسك مع مين، وصدقيني هتندمي علي كل كلمة قولتيها وهندمك ع اليوم اللي اتولدتي فيه، ف الافضل ليكي انك تعتذري دلوقتي وتمشي ووقتها هبقي افكر اسامحك
ساندي ببرود = هه شكلك انت اللي لسه متعرفش انا مين، بس يله بقي مش مشكله اديني اديتك دلوقتي نبذه عني، سلام بقي، واه ابقي خد الكيس ف ايدك وانت ماشي هههههههه
_ تعرفي حاجه عن شركات الكنج
ساندي بإستخفاف = هه ومين ميعرفش عنها، دي اكبر شركات مصر واكتر اسم ليه هيبه ف السوق
ثم تابعت بإستخفاف اكثر = شكلك كده عايز تتعامل مع صاحب الشركات دي وتتعلم منه الرجوله شويه
رامي بمكر _ شكلك كده تعرفي الشركات دي اسم بس ومتعرفيش صاحبها
= مش مهم مش هيفيدني بحاجه، ........ثم تابعت لمريم....... يله بقي يا مريم ضيعنا وقت كتير هنا مع ناس ملهاش لزمه
مريم في نفسها _ انا اللي غلطانه مكنش لازم اسمع كلامها اديكي اتورطتي معاها يا مريم الله يخربيتك
ساندي = انتي يا بت، مالك في ايه عماله اقولك يله يله وانتي ولا هنا
ساندي مسكت ايد مريم وطلعت تمشي علشان يروحوا يجيبوا البادي ومن ساعتها ورامي ف دماغه حاجه عايز يعملها
رامي لنفسه بخبث _ بقي كده، انا هعرفك كويس انا مين........ بس بطريقتي ويا ويل اللي يقع ف ايد الكنج
بينما كان في حد تاني خالص كان بيراقبهم وقرب يكمل اساسيات خطته.......
~~~~~~~~~
ساندي ومريم روحوا البيت وهما ميتين علي نفسهم من الضحك وكل شويه يفتكروا المقلب اللي عملوه فيه ويضحكوا
سامح مازحا = اوعااااا مصيبة تاني من مصايبكوا ههههه
مريم _ متجمعش لو سمحت دي ساندي هي اللي بتوقعني ف المشاكل علطول انا مليش دعوه ههههه
ساندي = لحقت تبيعني يا سيد، ده انا لسه واقف قدامك ماتحركتش هههههه
مريم _ ده انا ابيعكوا كلكوا علي بعض انا مش مستغنيه عن روحي هههههه
سامح = لأ لأ لأ دي مش مريم اللي انا اعرفها، عملتي فيها ايه يا سوسو هههههه
ساندي _ ولا حاجه يا باشا دي حتي عملت معايا حتة مقلب صغنن قد كدهو هههههه
سامح = مقلب ايه ده
مريم _ لو قولتيله هقوله ع المسدس
سامح = مسدس ايه
ساندي _ لو قولتيله ع المسدس هقوله ع الجزمه
سامح = جزمة ايه دي كمان
مريم _ لو قولتيله هقوله ع الشوكولاته
ساندي = لو قولتيله هقوله ع ال...... ايه ده استني كده........ م كده كده مصر كلها عارفه اني حطيت الشوكولاته سايحة ف شنطة المس وأصلا كنت صغيره يعني محدش يقدر يكلمني
سامي مازحا _ ياجدعااااان حد يفهمنيييييي انتوا بتقولووووووا اييييييه
مش عايز احس اني عامل زي الاطرش ف الزفه هههههه
ساندي = هنبقي نحكيلك بعدين، المهم بس دلوقتي فين الحجه.....ااااا...... قصدي فين امي
سامح _ خالتو راحت السوق وقالت هتجيب كام حاجه كده وتيجي بسرعه
= خلاص تمام، يله يا مريم نروح نذاكر شويه علشان بليل نروح الملاهي
_ ملاهي ايه بس هههههه انتي لسه بتروحي يا طفله ههههههه
= لو سمحتي متقوليليش طفلة، وهروح الملاهي برضو عادي هههههه
~~~~~~~~~
مجهول 1 _ فلوسك هتكون عندك بس عايزك تنفذ كل اللي بقوله بالملي، وورحمة امي لو عملت حاجه غلط مش هيصبح عليك صبح......
الرجل بخوف = ح....حاضر يا بيه اوعدك ان كل حاجه هتبقي تمام
مجهول 1 بعد م قفل الخط _ انا مش قادر اصبر اكتر من كده، هننفز الكبيره امتي
مجهول 2 = متستعجلش، الصبر حلو، وخصوصا لو فريسه كبيره زي دي، كل م تتأخر كل م تكبر اكتر..........
وقعدوا يضحكوا مع بعض الضحكة الشريرة المشهوره
يتبع الفصل الخامس اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية ارهقتني مجنونه " اضغط على اسم الرواية