رواية ملاك الفارس البارت الخامس 5 بقلم رحمة أحمد
رواية ملاك الفارس الفصل الخامس 5
ملاك _ فارس هو احنا اتجوزنا ازاي وايه الي عمل فيا كده
فارس بصدمه _ احم انا وانتي كنا بنحب بعض و لمه تبقي كويسه هبقي احكيلك ي ملاك
ملاك بزهق _ي فارس انا كويسه احكيلي.
فارس _ لمه تبقي كويسه
ملاك _ طيب هنروح امته
فارس _ دلوقتي لو حبيتي..
ملاك _ طيب يلا
وكانت هتقوم لكن سبقها فارس وشالها.
ملاك بخجل _ لا ي فارس نزلني
فارس _ لا انتي تعبانه
استسلمت لكن كانت مكسوفه جداااا بصت لقيت الناس بتبص عليها خبت وشها في حضنه وهي ماسكه في التيشيرت بتاعه ضحك فارس علي رد فعلها واخدها وركبها العربيه و وصلوا القصر فتحلها باب العربيه وشالها وطلع بيها علي جناحه
ملاك بخجل _ انا عاوزه اشوف القصر ده عاوزه اتفرج
فارس _ بكره عشان انا مش قادر دلوقتي
وسابها ودخل يغير هدومه
ملاك _ انا كمان عاوزه اغير ومش عارفه فين حاجتي
وبعد دقائق كان خارج فارس وهي عاري الصدر وشعره ساقط علي وجهه ويرتدي بنطلون بلون الاسود..
ملاك بخجل وهي تخبي عينها بطريقه طفوليه _ البس البس بسرعه يخربيتك..
فارس بضحك _ مبعرفش انام الا كده
ملاك وهي مازالت علي وضعها _ معلش البس اي حاجه انهارده بس..
فارس _ حاضر
ولبس تيشيرت اسود ذاده واسامه
ملاك_ ممكن تقولي مكان هدومي فين
اخدها من ايديها و دخلها غرفه الملابس فهو احضر لها الكثير من الملابس
ملاك _ طيب شكرا
فارس _ علي اي ده واجبي افكرك بكل حاجه
وسابها وخرج واترمي علي السرير وفضل يفكر فيها هو ليه بيساعدها كده دي واحده جراحة رجولته الي مفيش راجل قدر يعمل كده
عند ملاك فضلت تدور علي اي حاجه بكم او طويله لكن ملقيتش حاجه فاحضرت بيجامه بالون الاسود حماله و بنطلونها يصل الي قبل ربتها (انه شورت ياساده) وسرحت شعرها وتركته فشعرها يصل الي اسفل ضهرها
وطلعت وهي مكسوفه جداااا
نظر لها فارس بدهشه لتلك الجمال
ملاك بخجل _ انا عاوزه انام
فارس وهو ينظر لها _ طب يلا
طلعت ملاك علي السرير وهي مكسووووفه جدا من نظرته ليها شدها فارس لحضنه وهو يهمس لها _ بعشق الفراوله
ملاك بخجل _ وانا مالي
فارس _ مالك ازاي ما انتي فراولتي ي ملاكي وطبع قبله رقيقه علي شفايفها
ملاك بخجل _ فارس عيب كده بقا
فارس بضحك _ هههههه ماشي ي ملاكي تصبحي علي جنه
ملاك_ وانت فيها.
وذهبوا في نوووم عميق
عند معتز وجابر
معتز بحزن _ طيب كده هنعمل اي ي بابا
جابر _ مش عارف يبني احنا لفينا الدنيا وهي ملهاش اثر يلا نروح ندور تاني في الاماكن الي هناك عند رغد
معتز _ يلا ي بابا
عند جميله
جميله بعياااط _ يااارب رجعلي بنتي ياااارب انت مبترجعش حد راح ليك وهو قلبه مكسور الا متكون جابر بخاطره اجبر بخاطري ي رب ورجعها انا مليش غيرهم ي رب احميهم يااارب من كل اذي وسوء
وفضلت تبكي لوقت طوويل...
عند جاسر
جاسر _ الو اذيك ي انسه رغد انا الدكتور جاسر
رغد بارهاق _ الحمدلله ي دكتور في حاجه
جاسر _ كنت بسال علي الانسه ملاك اصل برن عليها و تلفونها مقفول في حاجه ولا اي
رغد بعياط _ رغد مش لقينهاا
جاسر بصدمه _ اي ازاي ده ومن امته الكلام ده
رغد _ من امبارح الصبح
جاسر بعصبيه _ طيب طيب سلام
وصحيت ملاك وكان محاوطها فارس وفضلت تنظر لفارس وهو نايم وشعره ساقط علي عنيه فضلت تلعب في شعره برقه
فارس وهو مغمض عينه _ هو انا حلو كده عشان تفضلي بصالي ده انا كده اتغر بقا
ملاك بتوهان _ تؤتؤ هو انت حلو بعقل ده انت قمر..
فارس فتح عينه وظهرت عيونه الرامديه وهو يقول بهمس _ امه انا قمر تبقي فرولتي اي
ملاك بخجل _ انا عاوزه اقوم ياعم سيبني
فارس بضحك _ تؤتؤ مش هسيبك الا لمه تجيبي بوسه الاول
ملاك و وجهها اصبح كا الفراوله _ يفارس بطل غلاسه بقا
فارس _ انا قولت الي عندي
اقتربت منه بخجل وطبعة قبله علي خده وجريت علي الحمام وفارس فضل يضحك
طلع فارس التليفون
فارس _ الو
الدكتور _ ايوه ي فارس بيه
فارس _ مراتي حصلها فقدان ذاكره كامل
الدكتور _ لا ي باشا هي فاكره كل حاجه حصلت معها من قبل السنه دي بس طبعا الخبطه كانت شديده فا في حاجات من قبل كده ممكن تفتكرها وممكن لا بس الحاجات الي هتفتكرها لازم تشوفها عشان تراجع زكرايتها
فارس قفل بدون ما يقول سلام
وخرجت ملاك من الحمام وهي تلبس فستان بلون الاحمر وشعرها نازل علي وجهها بعشوئيه واقترب منها فارس وهو يزيح خصلات شعرها من علي وجهها وهو يقول بهمس _ في فراوله حلوه كده طيب
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية ملاك الفارس" اضغط على أسم الرواية