رواية روح الفهد الفصل الخامس 5 - بقلم شهد حربي
رواية روح الفهد الفصل الخامس 5 - بقلم شهد حربي
فهد. دخل اوضه العمليات و روح راحت اوضه عاديه
عاده فتره روح لسهه مفقتش و فهد لسهه ف اوضه العمليات
الدكتوره طلعت
زياد جره عليها دكتوره دكتوره طمنيني فهد كويس
الحمدلله عدينا مرحلت الخطر وطلعنا الرصاصه بس هو دخل غيبوبه
غيبوبه لا مستحيل
ادعيلو انت بس انشاءالله هيبقا كويس
انشاءالله بس هو هيفوق امتهه
مش عارفه ادعيلو طب وروح كويسه
دقيقه ادخل اشوفها
ها ي دكتوره كويسه
اهه هي كويسه بس هي اتخطت وكمان بقلها يومين مبتكلش ولا بتشرب ف اغم عليها ادعلهم انت بس..........
ربنا يقومهم بسلامه شكرا ي دكتوره ع تعبك معانا
ولا تعب ولا حاجه دهه شغلي
زياد طلع من المستشفى
مسكتو
ايوا ي زياد بيه هو جوه اهو
عايز اشوفو
حاضر يباشا
زين جاه
منور ي زين منور وحيات صحبي لي بين الحياه والموت لا هتقول ارحمني ي زياد هتشوف مني ايام سوده اعملو معاه الواجب وماشه
زياد استنا استنا ي زياد متسبنيش هنا ي زيادددددد هتموت زي صحبك هتمووت
زياد... هههههه لو طلعت من هنا اصلا سلام
زين.... هندمكم هندمكم كلكم
تاني يوم..
ففهد.......
دكتوره دكتوره المريضه لي ف اوضه 7فاقت
قولي لي كان معاهم بسرعه انهاا فاقت
حاضر ي دكتورهه
انتي كويسه دلوقتي
فهد فين
استريحي
انا كويسه فهد فين
فهد ف غيبوبه
غيبوبه لا مستحيل
وطلعت تجري ودور ع اوضه فهد فين الاوضه فينن
ي مدام انتي تعبانه استريحي
اسكتييي فين الاوضه
زياد جاه
روح روح اهدي مفيش حاجه
بعيط... فهد ف غيبوبه ي زياد ف غيبوبه عايزه ادخلو ونبي مش لقيه الاوضهه
تعالي ي روح
روح.. بتمشي واحده واحده عشان الضرب كان مقصر عليها
روح دخلت الاوضه سبني مع فهد لي واحدي ي زياد
حاااضر وطلع
بعيط..قاعده جنبو و مسكت ايدو فهد انت قولتلي مش هتسبني ليهه دلوقتي سبتني فوق ي فهد طب تعرف اني دلوقتي اخد عليك اخد ع رخمتك واهتمامك وحبك لي ع طول ليا طب عارف السلسل كان هيقعوها بس انا مخلتهمش يلمسوها عشان اسمك فيها طب تعرف اني حبيتك اهو والله حبيتك وبعد م خلصت نامت جنبو
عدا اسبوع وفهد مفاقش
زياد شايف روح تعبت ع تعب فهد تحسو انها هي لي ف غيبوبه مش هو
دكتور هو فين ايي حال عشان فهد يفوق
ف حال واحد بس مش عارف هتوفق ولا لا
قول ي دكتور بسرعه
الدكتور الحال هو..........
تمم ي دكتور موفق طبعا
فهد فوق يلا وحشت روح اوي ي فهد يلا قوم بعيط فهد انت سمعني صح اكيد سمعني فهد صدقني لو مقومتش هتلقيني ميته دلوقتي ونايمه زيك بس انا ابقا لي ابد مش هتقوم وراحت مسكت سكينه بس عايزك تعرف اني بحبك اوي ولم تفوق متنسنيش وجايه تضرب نفسها بي السكينه فهد بيتنفس🤎 مش لزم اشرح اكيد عرفين 😹🤎
روح بي فرح... دكتور دكتور فهد فاق دكتورر
الدكتور وزياد دخلو ولقو فهد بيفوق
زيااد بفرح.. الحمدلله الحمدلله
دكتور طمني هو كويس
ايوا كويس بس هو شويه وهيفوق
شكرا ي دكتور شكرا
انتي لي عملتي كل دهه مش انا صدقيني هو بيحبك عشان كدهه فاق وطلع
زياد وروح وقفين مستنين فهد يقوم
فهد.... ررروح كويسه
روح بفرحه.... فهد انت كويس وجريت عليه حضنتو
فهد بالم... اهه
روح بدموع... انا انا اسفه مش قصدي والله
فهد.. بتعيطي ليهه دلوقتي
روح بدموع... عشان خليتك تتالم
فهد.. يروحي متخفيش عليا انا كويسه بس انتي جريتي عليا جامد شويه وضحك
روح... ضحكت وحضتنو بس بعيد عن الجرح
زياد... خلاص ي محن انت وهي انا وقف
فهد.. نسيت انك وقف معلش
زياد... م انا منسي ع طول
😹بيفكرني بي امي زياد دهه😹
نرجع تاني
مقدرش انسك ي ابو الصحاب وقالو تعال
وزياد جرا عليا حضنو
فهد... اهه لا انا هرجع لي الغيبوبه تاني انتو هتموتوني
روح وزياد ضحكم
بعد الشر عليك ي روحي
زياد.. بعد الشر عليك ي صحبي
...
طب انا عايز اطلع من ام المستشفى ديي
بس انت لسهه تعبان
لا فهد مبيحبش يقاعد ف المستشفى هنطلع انهارده ي ابو الصحاب
ف البيت
همشي انا وجيلك بكرهه
متقعد شويه
لا يوم تاني عايز حاجه
سلامتك
وماشه زياد ف العربيه زياد كان بيسوق والفون رن وانت مامتو بيرد وكان هيخبط ف واحدهه بس وقف ع طول
مش تحسب ي غبي انت
انتي اصلا ماشيه ف نص الطريق وبتشتمي كمان
هو انا لي بسوق مش مفروض تقف لحد م الناس تعدي
اجري يبت من هنا بلا قرف
قرف لم يقرفك
مرادش عليها وماشه
حرقت دمي ربنا يحرقك ومشيت
عند روح وفهد
روح عملت اكل عشان فهد ياكل
فهد دقيقه هجبلك الاكل هنا
مش عايز ي روح مليش نفس
لا عشان العلاج
مش عايز دلوقتي
عشان خاطري
حاااااااضررر
حبيبي ي فهودي
قولتي ايي
لا مقولتش وطلعت تجري
وفهد ضحك.. مجنونهه
وجبت الاكل.. يلا قول بسم الله
انتي بتكلي ابنك ولا ايي
ومالو ي فهودي
يالهوي ع كلمت فهودي
متكل ي فهد اخلص شيله المرارة أنا
فصيله اوي
عارفه😹
وبتاكلو وجبتلو العلاج
روح تعالي اقعدي عايزك
قعد اهو قول ي سيدي
هو انتي قولتي ف المستشفى انك بتحبيني صح
فسرها .. ايي دهه وعرف ازاي
مش عارف
انت سمعت
صوتك عالي اصلا
ايي دهه بجد
اخلصي ي روح قولتي كدهه صح
احم يعني انا يعني
متقولي ي روح
حطيت ايدها ع وشها.... اهه قولت اني بحبكك
فهد......
فهد روحت فين فهد
فهد طب متشيلي ايدك دي عشان تشوفيني
نينيننيني
بحبك اوي ي روح اوعي تسبيني
عمري م هسيبك
انا اسف ي روح
علي ايي
اتخطفتي بي سببي
واستحملتي الضرب
متفكرنيش ونبي ايدو كانت تقيله ابن العجله
يبنتي بقاا 😹😹
ضحكت وهو ضحك
عدا شهر ع الموضوع دهه
وفهد بقا احسن عن الاول وبيقربو من بعض اكتر........
يتبع الفصل السادس اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية روح الفهد"اضغط على اسم الرواية