Ads by Google X

رواية عرق صعيدي الفصل السادس 6 والأخير - بقلم مريم فهمي

الصفحة الرئيسية

رواية عرق صعيدي البارت السادس 6 والأخير بقلم مريم فهمي

رواية عرق صعيدي كاملة

رواية عرق صعيدي الفصل السادس 6 والأخير

يزن : الهام!
نور اتصدمت
الهام : انا عند وعدي يا يزن اني اجي الصعيد لان قصة حبنا مينفعش تنتهي كده يا يزن انت وحشتني جدا متعرفش انا واجهت اي هنا عشان اتعين في الصعيد واجيلك هي مين دي!؟؟
نور وهي يتمدلها ايديها- انا بنت عم يزن
الهام بغيرة - وواقفين هنا لوحدكم ليه بقي ان شاء الله
يزن اتصدم من رد نور ومتوقعش منها كده نهائي
يزن : يلا يا نور معلش يا الهام انا لازم امشي عشان اوصل نور لاني مسافر بكرة الصعيد وكنت جاي هنا بطمن علي عمي لانه كان تعبان
الهام : هكلمك يا يزن!
يزن : ان شاء الله،ان شاء الله
شد نور من ايديها ومشيوا
يزن : نور!!
نور : ......
يزن : نور ردي عليا ارجوكي ده مش بايدي والله انا فعلا كنت خلاص بنساها
نور بزعيق : يزن انا مبحبكش ومش عارفه احبك،انت شخص كويس بس مش ليا انا مش شايفاك شبهي وانا مش هقدر احبك مش عارفه ليه مش قادرة احبك كمان كل شيء جه بسرعه بعد يومين من معرفتك بيقيت مراتك بعد يوم من جوازنا سافرنا انا معرفش انت مين معرفكش ومتطلبش مني اني احبك في ٣ ايام ارجوك انا مش هقدر اكمل ياريت نرجع الصعيد وانا معنديش مانع انك تتجوز حب عمرك "الهام" اتجوزها هي هتقدر تحبك اما انا لاء 
يزن مردش عليها ودخل اوضته وهي كمان دخلت اوضتها 
`~~~~~نور~~~~~~
 هو انا ليه حسه اني جرحته (هي حسه بس مجرد احساس يا جماعه😂😂)  بس انا مش حسه باي شعور ناحيته وفي نفس الوقت مش عاوزة اخسره انا مش عارفه اعمل اي او اتصرف ازاي،هو يتجوز الهام، بس يا تري انا هستحمل يكون ليه زوجه غيري، انا مش قادرة افكر وخايفه اخد قرار اندم عليه بعد كده،منكرش اني معاه كنت حسه بالامان ومعاه كنت مبسوطه بس انا معرفش انا ....انا مش فاهمه حاجه انا معرفش حاجه عنه خالص بس شكله نرفوز اووي 
"****"****"****"****"
""""""" يزن"""""""
انا هعرفك يا نور ازاي تتكلمي معايا بالشكل ده،انا هخليكِ تندمي علي كل كلمه قولتيها وانتوا يا ستات اكتر حاجه بتخليكوا تولعوا الغيرة لما تحسي اني بضيع منك هتجيلي جري.. 
************
صحيوا الصبح
نور صحيت جهزت الفطار وهي مضايقه وكانت عاوزة تعتذرله وانها تبدا معاه صفحه جديده خدت الاكل وحطت ورده فيه وورقة من النوت بتاعها وكتبت"sorry" وكانت مبسوطه بس وهي داخله سمعت:
-الو ايوة يا حببتي ...وانتي كمان وحشتيني اووي...فين؟...مكانا القديم الي بنتقابل فيه ...الساعه كام؟....٥....طيب ...لاء نور اي نور مجرد شخص عادي في حياتي مش اكتر انتي عارفه اني مفيش حد يقدر ياخد مكانك في قلبي مهما كان 
ساعتها الاكل وقع علي الارض 
يزن اتخض وقام
-في اي اي الدربكه الي علي الصبح دي ؟
نور بعياط وبتحاول تخبي دموعها- اسفه بس ايدي اتهزت
يزن : اسفه علي اي ولا اي ؟
نور:........
نور كانت بتلم الاطباق الي اتكسرت وكان قطع من الاطباق دخلت في ايديها وايديها اتعورت جامد 
يزن : ينهر ابيض ايدك اتفتحت جامد وريني كده
نور بتشد ايديها- لاء لاء انا كويسه
يزن بقلق-كويسه اي وريني اطهرها بس 
جاب بيتادين وبدا يطهرلها الجرح 
نور وهي بصاله وبتتكلم في نفسها- معقوله لسه بتحبها وانا فعلا ولا حاجه بالنسبالك ؟ اتجوزتني ليه؟ عاوز تجرحني ليه ؟ ليه بتعشمني فيك زياده ؟ هو انا ممكن اكون حبيتك بجد ؟ 
يزن : نور نور
نور : نعم
يزن : انتِ توهتي ولا اي
نور : لاء
يزن بجفاوة : طب عن اذنك عشان ورايا مشوار
قام وكان ماشي بس صوتها الي مليان عياط وقفه
نور بعياط - رايحلها
يزن : هي مين
نور : حبيبتك!
يزن : عرفتي منين اني رايح لالهام
نور : سمعتك 
يزن بحده- انتي بتتجسسي عليا
نور : ابدا والله بس انا سمعت غصب عني، يزن لو انا اتفرضت عليك من جدي انا معنديش مانع اني احنا نسيب بعض وتتجوز حبيبتك!! انت محبتنيش يا يزن انت بتنسي الهام بيا لانها سببتلك جرح لانك متجوزتهاش وانا شايفاها احلي مني كمان وقمورة وعارفاك وهتبقي انت اكبر انتصارتها اتجوزها يا يزن انا مش هقدر اكون عائق بينكم .. 
وفضلت تعيط ومشيت بي هو مسك ايديها
يزن : انا قطعت علاقتي بالهام من زمان اووي لما عرفت انها بتحب صاحبي في الكليه انا محبتهاش ولا هي عمرها حبتني هي كانت مجرد فترة في حياتي وانتهت وخلعت منها بحوار اني مش هتجوز من برا الصعيد وانها لازم تيجي الصعيد وانا عارف اني ده مستحيل وعلفكرة انا مكلمتهاش انا كنت عامل كده قصادم عشان اشوف رد فعلك هيكون اي هو ده الموضوع...
نور وعنيها بتبرق كده - يعني انت بتحبني
يزن : من زمان فعلا
 كنت ديما بدافع عنك واحنا صغيرين كنت ديما شايفك ليا بس لما حسيت انك مبتحبنيش واني فعلا ولا حاجه بالنسبه ليكي حسيت انك بتروحي من ايدي فا عملت الفيلم ده
نور : تخيل اني مكنتش متخيله اني بحبك اصلا انت اسرع حاجه حصلتلي في حياتي بس كانت حلوة دلوقتي بس اقدر اقلك اني حبيتك ...
يزن : يا فرج الله اخيرًا 
نور : اه شوفت بقي انا معرفش ازاي حبيتك او امته بس في شعور جميل من جوايا ناحيتك واظن اني ده حب يا يزن...!!
يزن : بحبك يا نوري
نور : ايوة نعم يعني
يزن : علفكرة انتوا ضحكتوا عليا
نور : ليه بقي ان شاء الله
يزن : عشان في كتب الكتاب بيبقي في حضن كده في الاخر وانا مخدتوش 
نور : مهو كله جه بسرعه بقي فا بنكروت
يزن : بس انا مش هكروت في ده بالذات ومش هسيب حقي تعالي هنا .....
انتهت رواية عرق صعيدي ♥️
*كانت قصتنا اسرع قصه علي مدار حياتي، ولكن لم اكت اعلم اني قد أحبك الي تلك الدرجه، فانا احببتك وكل قطعه من قلبي تناديك ...♥️
النهاية.. اقرا ايضا رواية قلبي كاملة بقلم مريم حسن عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
google-playkhamsatmostaqltradent