رواية احببت مصارع البارت السادس 6 بقلم يوستينا سامي
رواية احببت مصارع الفصل السادس 6
نور :اصلك مش فاهم المدرب بتاعي صعب ازااي
يوسف: اكيد مافي ناس محتاجة تربية
نور بحدة :تقصد ايه تقصد أن انا قليلة الادب ومش متربية
يوسف ببرود :أو يمكن اقصد أن اهلك ربوكي بس انت مطمرش فيكي التربية
نور: بقي انا مطمرش فيا يا بواقي رجالة جمعوها وبقت راجل يا بارد
يوسف مسك ايديها: برضووو انت مش بتحرمي يا بت هضربك ولله
نور :اوعي ايديك دي بدل ما ازعلك عليها وسابته ومشيت شوية بس حصلت مشكلة ....نور خبطت في واحد
نور بعصبية: مش تح...... انت
سامر: ايه الي جابك النادي تاني مش ابويا حظرك انك لو جيتي هنا تاني هقطع رجلك يا حلوة
نور: بقولك ايه احترم نفسك واظبط كدة بدل ماتزعل تاني
سامر بعصبية ؛مين ده الي يزعل ولسه هيرفع أيده
بس حد مسك أيده ..
سامر بعصبية :اوعي كدة ... انت مين
يوسف: انت الي مين وازاي تتجرأ وترفع ايديك وتفكر انك تمد ايديك عليهااا
سامر :مالكش فيه ..برا عنك واتفضل بقي من هناا ..ده حساب بنصفيه
يوسف: نور تعالي هنااا
وفعلا نور سمعت كلامه وراحت جمبه.. يوسف كان من جواه مندهش من طاعتها افتكر انها ممكن ترفض علشان تضايقه
يوسف: بص بقي البنت دي ملكش دعوة بيها نهائي فاهم ولا لااااء
سامر بيبص لنور بتحدي :ايه يا نور للدرجة دي خايفة مني فرايحة تجيبي بودي جارد
يوسف :انا مش بودي زفت انا الرائد يوسف المنشاوي
نور وسامر 😲😳😳
سامر :انت ظابط ...وانا ايه ياكدلي
يوسف طلع البطاقة بتاعته وورهالووووو
هاااا اتاكدت يا استاذ اتفضل بقي امشي من هناا ويكون في علمك نور هتيجي هنا النادي براحتها ومش انت الي هتمنعهااا
سامر بعصبية :لاااا ده كان شرط علشان أتنازل ومحبسهاااش انها متجيش النادي تاني
يوسف؛ لا وانا بقولك اهووو المحضر بله واشرب مايته انت مش صاحب النادي يلااا ..نور تيجي براحتهااا وإحسنلك ابعد عن الشر يا ابني ..يلا يا نوور ومسك ايديها ومشي ودخلوا التدريب ونور جواها مليون سؤال وسؤال
_____________________________
في بلكونة
ادهم :ههههه طلع دمك خفيف اوي يا هنا مش شبه اختك خالص
هنا :ولله ابدا دي نور عسسل
ادهم لاحظ أن عمر مارحش النادي وقاعد سرحان
مع نفسه ومع موبيله؛ هو مالوا عمر مش مظبوط كدة
هنا ؛بيحب يا سيدي
ادهم اول ماسمع الكلمة دي حس أن قلبه دق: وبرضوا ايه الي مخليه مسهم كدة
هنا :بص معرفش بس هو مش عارف هي بتحبه ولا لاء
ادهم :وده كلام ازاي يعني. ..تعالي نروح نشوفه
هنا ؛اوك يلااااا
ادهم: عموري مالك يا عم مضايق ليه كدة
عمر :لا ابدا مافيش حاجة
ادهم :يا ولد كلام يعني قديم اوي من ايام الابيض واسود ..اخلص مالك
عمر: مضايق ومش عارف احكي يا ادهم ولله بعد اذنكوا
هنا: مش قولتلك
ادهم :اممم طب تعالي يا صغير انت واحكيلي ايه الموضوع من أوله وآخره
هنا: اولا انا مش صغير ماشي
ادهم :هههه ماشي يا اوزعة حلو كدة
هنا؛ افففف انا ماشية
ادهم مسكها من ايديها :خلاص بقي حقك عليا يا قمر انت احكي بقي
هنا :كداب بس قشطة اسمع يا سيدي
عمر اتعرف علي بنت في الجامعة الي هي اسمها فريدة ومعاه في نفس السنة بس بقي أعجب بيها اووي وهو كان فاكر انها كمان معجبة بيه لحد امبارح
ادهم: ايه الي حصل امبارح
هنا بغضب طفالي: مش انا بحكي بتقاطعني ليه اصبر
ادهم: امم اسف يا فندم اتفضلي
هنا: الي حصل أنه شافها في الجامعة من كام يوم مع شاب ولما سألها قالت زميل وامبارح لقاها منزله صور معاه معني كدة انها معاه فهمت بقي علشان كدة هو مكتئب وخصوصا أنه كان واثق انها بتحبه
ادهم: طب هو معلش اي حاجة تضايقها منه مثلا
هنا :لا طبعا معرفش .. أصله كاتوم
ادهم بضحك : بقي كل ده وكتوم
هنا: ايه ده انت فاكر أن هو حكالي كل ده لا طبعا انا بتصنت
ادهم :اه. ..ايه بتتصنتي مش كبرتي يا ماما
هنا :ملكش دعوة بيا يا عم وبعدين طز فيك أنا رايحة اساعد ماما ومشيت
ادهم سرح: عسسل ...احم اجمد كدة يا ادهم دي صغيرة أولي عليك يا بشمهندس دي ١٩ سنة وأنا ٢٨ الفرق كبير اووي فووق كدة اما اروح لعمر
________________________&&
طق طق
عمر بخنقة: ادخل
ادهم :طب ما انا كدة كدة هدخل .ولا عندك اعتراض مثلاااا
عمر ابتسم. اتفضل يا ادهم
ادهم :ماشي يا عم ..مالك بقي ..بص بصراحة أنا عرفت تقريبا ٩٠ في المية من الموضوع من التسجيل المتنقل الي عايش معاكوا
عمر ضحك؛ هنا بجد فظيعة
ادهم بضحك مع فرحة من قلبه مش فاهم ايه سببهاا: اووي المهم مالك بقي يا عم أو يعني نلخص المسافات .. لما شوفت الصورة بعتلهااا
عمر بوجع: كنت هبعت بس ..مقدرتش يا ادهم
ادهم: حلو اوي ..انت متاكد انك بتحبها يا عمر
عمر: اوي يا ادهم اووي ..انا لسه متخرجتش اه بس انا مش قادر استني لحد متخرج اصلا
ادهم: طب ركز معايا في كام حاجة هنعملها بقي علشان نعرف هي فعلا بتحبك ولا لااااء
عمر: ايه يا ادهم قول
ادهم :اولا تتعامل بتجاهل خالص .. والصورة اعمل نفسك مشفتهاش ولا اقولك اعملها لايك عليها
عمر: انت بتقول ايه بس يا عمر كدة هتروحله
ادهم: افهم يا عمر لو بتحبك مستحيل تسيبك وهي لو عاملة الموضوع ده حجة علشان تخليك تغير هيبان لكن لو لا فعلا. وهي بتحبه تبقي ماهنتش نفسك يا عمر
(تفتكروا كلامه صح ولا غلط 😉)
عمر :ماشي يا ادهم ..بس
ادهم: ايه خايف احسن ماتهتمش
عمر بوجع : اه خايف اكون كنت عايش في الوهم لوحدي
ادهم :لو ليك نصيب هتكون ليك يا عمر وانا معاك ولله
عمر بفرحة: كان نفسي يكون ليا اخ
ادهم: وانا كمااان اووي
عمر: ازاي بقي علي الاقل يوسف وفهد اخواتك
ادهم :يسلام لو يزيدوا واحد وتبقي معاهم
عمر قام حضن ادهم
ادهم :من هنا ورايح انا اخوك الكبير سامع
الباب خبط 👊👊👊
ادهم: ادخل ..
فهد: ايه اتاخرتوا بقالي شوية مستنيكوا برااا
عمر :ومدخلتش ليه تعالي ...
ادهم :يجي فين انا زهقان اوي ماتيجوا نخرج نتفسح برااا كدة ونروش
عمر: ياريت ولله بس يوسف ونور
فهد: انت سبتهم لوحدهم ..تلاقيهم ولعوا في بعض
ادهم: بالعكس بقي اقولكم حاجة بس منغير زعل
انا بحس أن يوسف هو الي بيعرف يشكمها كدة
عمر :عندك حق المهم يلا انا هغير وتنزل نتمشي شوية
_______________________________$$
في النادي ..
المدرب: وحش اوي يا نور ...ايه الي حصلك هااا جاية في الاواخر تخيبي ...ازاي يعني
نور :انا اسفة اوي يا كابتن
المدرب: لا يا نور انت مكنتيش كدة وبقالك يومين مش بتيجي التمرين ليه
نور :اسفة يا كابتن
المدرب: روحي دلوقتي يا نور بس اعملي حسابك لو فضلتي علي الطريقة دي انا هضطر اشيلك من التشكيل
نور بوجع وحزن :اوكي بعد اذنك ..وراحت غيرت هدومها وللاسف يوسف كان بيتدرب بعيد عنها بس سامع كل حاجة وشايف كمان وكانت صعبانة اوي عليه ونفسه ياخدها في حضنه
نور بعد ما غيرت :انا خلصت يلا نمشي
يوسف يلااااا ...احم نور
نور بوجع :نعم
يوسف :هو خايف عليكي. متزعليش
نور :وانا من أمتي حد بيخاف علياا.. يلا نروح
يوسف برخامة :بس انا ماليش مزاج ..انا حر
نور بتبصله بدهشة: بس انا عايزة اروح ..لو سمحت
يوسف :لاااا مش قبل مانروح مكان هيعجبك اوي
دائما بروحه لما بجي هنااا...مش انا اسكندراني
نور: بجد
يوسف: يلا بينا ..
وفعلا وداها مكان زي الجيم بس في شقة
نوره: بيتك
يوسف: اممم ولعلمك انت الوحيدة الي تعرفيه
نور :واشمعنا بقي
يوسف :اشمعنا.....علشان انت شبهي اوي يا نور اوووي وكنت عايز اساعدك
نور بصدمة :تساعدني ليه ومن ايه اصلااا
يوسف غير كلامه: اقصد اساعدك تنجحي وتدخلي تلعبي ده أقصده
نور بتحدي: لاااا انت متقصدش كدة ..انت مين هاه مين وعايز مني ايه ...انت فعلا ضابط طب ازاي وجاي عندنا ليه
يوسف :نور انااا ...
نوربعياط: انت... السبب في الي ...انا ...وصلتله
وسابته وطلعت تجري
يوسف واقف مصدوم وحاول يلحقهااا بس معرفش
يوسف في سره: انا السبب في ايه ... ليه يا نور
استوووب ياترااااا ليه يوسف السبب !!؟؟
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببت مصارع" اضغط على أسم الرواية