رواية ورطة مع زوجي البارت السادس 6 بقلم اسماء الكاشف
رواية ورطة مع زوجي الفصل السادس 6
شديت مصطفى من ايده من غير ما أسمع رأيه
*يله نرقص يا مصطفى
محمد واقف شايط وبيطلع نار من عينه وشكله ناوى على شر
_شكلك حلو يا مسك طالعه قمر فى فستان الفرح
*شكرا قولتها بخجل مصطنع وراسمة الكسوف بس من جوه فرحانه اووى علشان متأكده ان محمد سامع وهو بيرقص لسه مع البنت اللزقة يستاهل هو إلى بدء اتوعدله
*فرحت اووى انك جيت فرحي خوفت تكسفنى وما تجيش
بلطف زياده عن اللزوم ودلع ماعرفهوش اصلا طلع من لساني اول مره
بقلمي أسماء الكاشف
_ هو انا اقدر ارفض ليكي طلب سيبت اشغالى كلها وجيتلك
قالها بهيمان
*ميرسى اووى يا مصطفى انت احسن واحد قابلته
عليت صوتي لما قرب محمد مننا وبيوشوش البنت إلى معاه فنفخت بغيظ منه
اتحولت الفقرة لرومانسية أكثر وكل واحد بدء يقرب من شريكة فى الرقص أكثر ولسه مصطفى هيمد ايده ويشدنى ليه أكثر لقى ايده بتلمس الهوا وانا ببعد عنه شويه وأستاذ محمد إلى عينه بتطلع تار قافشنى من قفايا بغيظ وشدنى بعيد كأني حرامي غسيل
- معلش هأخذ مراتي شويه
وضغط اوى على كلمة مراتي عايز يثبت ليه انه خلاص خسرني ما نكرش ان الكلمة فرحتنى ماستناش رد مصطفى وشد ذراعى جامد وجعنى بس انا ما بينتش
لف ايده حوالين جسمى وقرب وشه من وشى وبغيظ
*انت ازاى تشدنى كده وتحرجنى قدام الناس
- بقى هو احسن واحد قابلتيه يامدام
قالها بهدوء مخبى وراها عصبيته وغضبه
*اه ومحترم كمان قولتها بملل فشدنى أكثر ليه وايده بتتغرص فى لحمى
- انتى ليلة اهلك سوده معايا يا مدام مسك قالها بعصبية صراحة خوفت بس طبعا لسانى يسكت لاء
* ليه ان شاء الله عملتلك ايه انا علشان تهددنى
-كل ده ماتعرفيش عملتى ايه بترقصى مع راجل غريب وحضناه بقلة حيا ولا كأنك متجوزه
*صورى جوازنا صورى متنساش يعنى ما يحقلكش تتحكم فيه وتهددنى فى الرايحه والجاية وكمان ماانت راجل متجوز ذى ما بتقول ورايح تحضن المايصه إلى رقصت معاها قولتها بغيره واضحه جعلته يبتسم
- حتى لو صورى انا راجل وما سمحش اشوف إلى اسمها على اسمى مع راجل غيرى
وبعدين تعالى هنا انتى بتغيرى ولا ايه ياحلوه قالها بسخرية
بقلمى أسماء الكاشف
*ضحكتنى لاء طبعا قال احبك قال
حسيت بعينه انطفت شويه وكأنه مستني منى حاجه مختلفة او كسرته مثلا خلصت الرقصه وسيبته ورجعت الكوشة من ثاني شويه وجيه قعد جنبى بس المره دى شكله متغير
- دى بنت عمى و اختى فى الرضاعه
بصيتله بصدمه وحسيت براحه كبيرة ماعرفش ليه فرحت يمكن علشان قلبى بدء يتعلق بيه حتى لو ما حبنيش بنجذب ليه
* بتقولى ليه
_ يمكن علشان مهتم بيكي شويه قالها بسخرية بس للحظة حسيته بيقول إلى فى قلبه وبيستخدم أسلوب السخرية علشان ما يبينش مشاعره ضحكت على غبائى
*مش محتاج تبرر ليه حاجه ذى ما قولت جوازنا صورى تقدر تعمل إلى عايزه ما يهمنيش قولتها بجفاء
_ بس انا يهمنى
بصيتله بصدمه وعدم فهم
_ انا يهمنى كل حاجه تخصك علشانك مراتي حتى لو صورى ولفتره قصيرة سمعتك من سمعتى وقربك من مصطفى غلط كبير وانا مقبلش بده ماردتش اعمل مشاكل علشان يوم فرحنا المفروض احسن يوم لينا ماحبتش اقلبه على نكد
*انت بتقول ايه لاء طبعا مقبلش كده كلامك على نفسك يابابا وملكش علاقة بيه
قولتها بعصبيه مسك ذراعى بقوه وصرخ
- هتقبلى غصب عنك وعلشان هكسر دماغك لو لقيتك بتعملى تصرفاتك الصبيانية دى
* سيب ايدى انت بتوجعنى قولتها وانا هعيط من الوجع اتصدم لما شال ايده ولقى آثار غضبه عليه
- اسف اتعصبت عليكي
بصيتله بغيظ ووجع ولفيت وشى الناحية الثانية وهو زفر بغيظ
- مصطفى مشفهوش ثاني ناحيتك فاهمه
قالها مره ثانية بغيرة شديدة
أغمضت عينى وقولت
* مالكش دعوه
بغيظ باين فى صوتي
- ماشى يا مسك هحاسبك على قله السمعان دى بس فى البيت قالها بعصبيه ونبرة إجرامية خوفتنى وكالعادة تنتهى أيام السعاده بكابوس مزعج ودعنا اهلنا بعد يوم طويل ومحمد سحبنى من دراعى بنفس العصبية وركبنا العربية
وصلنا الشقة ودخلت جرى واستخبيت ورا كرسي السفره لما لقيته بيشمر كم قميصه وبيقول بوعيد
- تعاليلى بقى يا حلوه نتحاسب بقى
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية ورطة مع زوجي" اضغط على أسم الرواية