Ads by Google X

رواية منتقبة اثرت قلبي الفصل السابع 7 بقلم اسماء السيد

الصفحة الرئيسية

رواية منتقبة اثرت قلبي البارت السابع 7 بقلم بائعة الورد اسماء السيد

رواية منتقبة اثرت قلبي كاملة

رواية منتقبة اثرت قلبي الفصل السابع 7

فادى وصل اسماء واحلام وكان ماشي بس بابا اسماء شافو 
وقال: رايح فين يابنى
فادى: هروح ياعمى
بابا أسماء:لا يابنى الوقت متاخر مينفعش
فادى: ياعمي مينفعش
بابا أسماء: والله مهتمشي ريح نفسك
فادى بياس وتعب باين عليه: اللى تشوفو يابابا
أحمد اخد فادى وشادى معاه الاوضه احلام راحت بيتها اسماء دخلت اوضتها
الشباب من كتر التعب نامو 
وأسماء صلت ونامت
الصبح احمد صحي وبيصحي فادى بس فادى تعبان وحرارتو مرتفعه والمشكله إن شادى زيو برضو 
أحمد قال لباباه
بابا أسماء جبلهم الدكتور كشف عليهم واداهم دوا
وأسماء كانت هتموت على فادى وعايزه تشوفو بس شادى جوا 
استنت احمد يطلع وقالها ان شادى هروح المستشفي بس فادى لا 
بابا اسماء وأحمد اخدو شادى المستشفي أسماء ومامتها عند فادى فادى حررتو مرتفعه أسماء عايزه تعملو كمدات بس مينفعش مامتها بتعملو وحرارتو نزلت بس كان نايم 
مامتها طلعت تجيب ميه أسماء بتعيط: ربنا يشفيك ويعافيك يارب ياريت كنت انا بدالك وبعدين فادى فتح عيونو وقال:بعيد الشرعنك انا أفديكى بروحى
أسماء بتعيط وخايفه عليه بس مامتها جت وأسماء طلعت بره راحت اتوضت وفضلت تصلى وتدعلى ربنايشفيهم 
في المستشفي 
شادى كان عندو حما شديده الدكتور ادالو علاج وعلقلو محلول بابا اسماء واحمد معاه
احلام كانت في المستشفى عند واحده صحبتها 
وبالصدفه شفتهم وراحت عندهم:اذيك ياعمي في اى مالكو بتعملو اى هنا
بابا أسماء:شادى تعبان وجبناه هنا وكمان فادى بس في البيت 
أحلام بقلق:مالهم ياعمى عندهم اى
بابا اسماء:فادى سخنيه وشادى حما
أحلام:ربنا يشفيهم ويعافيهميارب
احلام استاذنت ومشيت الدكتور طلع من عند شادى وقال:الحمد للههو بقا كويس دالواتى ممكن يطلع انهارده 
كلهم دخلو اطمنو عليه 
ف البيت
فادى اتحسن وبقا كويس الحمد لله
أسماء ومامتها أهتمو بيه 
وبابا اسماء واحمد رجعو شادى على البيت
فادى وشادى كانو نايمين
فضلو نايمين فتره وبعدين فادى صحا وسالهم في اى وهما قلولو 
اطمن على شادى ونام تانى
بعد كام ساعه فاقو الاتنين وبقوا كويسيين
شويه وجهزو وكلو وقررو يرجعو بيوتهم
وهما ماشيين أسماء بتبص لفادى وعايزه تكلمو بس محرجه
وفادى عايز يكلمها بس مش عارف
وأحلام وصلت هى كمان وشادى هيموت ويكلمها وهى اطمنت لما شفتو كويس
رجعو الاتنين بيوتهم
عند أسماء مستنيه فادى يكلمها بس مكلمهاش
صلت القيام ونامت 
فادى لما روح نام من كتر التعب
عند شادى روح 
ودخل عند مامتو
شادى:ماما عايزك في موضوع
مامتو:قول يحبيبي
شادى:ماما انا عايز اتجوز
مامتو بستغراب:يسلام ومين بقا اللى خلتك تغير رايك بالسرعه دى
شادى حكلها كل حاجه
مامتو:الف مبروك ياحبيب ماما
ربنا يتمم بخير هكلم اخوك ونشوف هنروح امتا وخلى فادى يقول لاسماء تاخود معاد
شادى:حببتي يامامتي
وطلع يكلم فادى
رن عليه بس فادى مردش قرر يكلمو الصبح
عدا الليل 
الصبح فادى صحا 
الساعه7 صلي ولبس عشان شغلو
الساعه 8طلع على شغلو وهو في السكه رن على اسماء وردت
فادى:السلام عليكم
أسماء:وعليكم السلام
فادى:عامله اى معلش معرفتش اكلمك امبارح روحت تعبان ونمت على طول ويدوبك صحيت لبست عشان الشغل
أسماء:الف سلامه عليك ربنا يشفيك يارب ويعفيك ربنا يقويكك يارب 
فادى:يارب خدى بالك من نفسك
أسماء:حاضر وانت كمان وطمني عليك
فادى:حاضر ياماما
أسماء:يلا في امان الله وحفظو وقفلت
لما اسماء قفلت فادى فونو رن  وكان شادى
فادى:عايز اى ياخويا
شادى:بقولك يااض كلم أسماء وقولها تقول لاحلام إنى عايز اتقدملها وتحدد معاد
فادى:الله الله ياعريس
شادى:اخلص يابارد مستنيك
فادى:حاضر ياخويا
قفل ورن على أسماء تانى وأسماء استغربت
أسماء:السلام عليكم اى ف حاجه
فادي بضحك:وعليكم السلام اى زهقتي
اسماء:بالعكس والله
فادى:ماشي ياستي بقولك بقا شادى عايز يخطب أحلام وبيقولك قوليلها وخليها تاخود معاد من اهلها
أسماء بفرحه لصحبه عمرها:عاااا بجد االله انا مبسوطه جدااا جداا حاضر هكلمها 
فادى:بس ياهبله 😹
اسماء:ماشي هكلمها سلام بقا  وقفلت
ورنت على أحلام
أسماء:السلام عليكم يابطختي
أحلام بغيظ:وعليكم السلام يانخلتي
أسماء:اى ياعروسه مالك😹
أحلام:عرسه اما تكلكك يابتت
أسماء:بقولك هتيجي معايا 
احلام:فين 
أسماء:خطوبه شادى صاحب فادى
أحلام سكتت ومتكلمتش 
أسماء بتكتم ضحكتها ومش قادره:في اى يابتت مالك
أحلام:مفيش معلش يأسماء مش هقدر اروح
اسماء:ازاى بس مينفعش
احلام:ليه يعني مش لازم اروح 
أسماء:عادى عشان نشوف البنات
احلام:لا مش عايزه
أسماء:طب اقولو يجي امتا
احلام:هو مين ويجي فين
أسماء بضحك:شادى يامجنونه عايز يجي يخطبكك 
أحلام:ها يخطب مين ها انتى بتتكلمى على مين
أسماء:اصحي ياماما انتى في اى
أحلام:ونبي جد ولا بتهزرى
أسماء:بت والله مش بهزر حددى معاد عشان اقولو يجي 
أحلام بفرحه:هقول لماما تكلم بابا حاضر وقفلت وفضلت تطنطط مكانها 
دخلت عليها مامتها:في اى ياهبله مالك 
احلام:ماما في عريس جاى وعايز معاد وحكتلها اللى حصل
مامتها:اخير البطيخه بتعتنا هتتجوز على راي اسماء
احلام بغيظ:تانى ياماما تانى
مامتها:اه تانى وتالت ياهبله😹
احلام:ماشي ياماما بس هتكلمى بابا امتا 
مامتها:هروح أكلمو حاضر  ومشيت و...
google-playkhamsatmostaqltradent