Ads by Google X

رواية ارهقتني مجنونه الفصل السابع 7 بقلم ميرولا ممدوح

الصفحة الرئيسية

     رواية ارهقتني مجنونه الفصل السابع بقلم ميرولا ممدوح



رواية ارهقتني مجنونه الفصل السابع 

سميحه بأسي وخوف _ نردين رجعت تبعت رسائل تاني وشكلها المره دي مش ناويه علي خير....

رامي اتصدم لما سمع اللي مامته قالته وفضل واقف مكانه علي م استوعب اللي سمعه.....

رامي لنفسه بصدمه = ازاي، هي المفروض ماتت، ازاي رجعت تاني

سميحه ببكاء _ انا خايفه اوي يا رامي، هي مش مكفيها اللي عملته ف ابوك، شوف حل يا رامي انت مش قولتلي انك عرفت تتصرف وانها مش هتدخل ف حياتنا تاني، ايه اللي حصل بقي

رامي كلم نفسه بصوت عالي ومخدش باله من سميحه = ازاي في حاجه غلط انا متأكد انها ماتت

سميحه بصدمه غير مستوعبه = يعني ايه ماتت، انت مش قولت انك هددتها ومشيت، ايه اللي حصل يا رامي انا عايزه اعرف كل اللي حصل........ ثم تابعت بعصبيه........ انت كداب، هي ممشيتش صح، كنت بتكدب عليا طول الوقت ده ومفهمني انها مشيت ومش هترجع تاني

رامي حاول يهديها _ اهدي يا ماما انا هتصرف والمره دي بجد مش هترجع تاني

سميحه ببكاء = لأ ملكش دعوه بيها، بلغ البوليس يا رامي وسيب ليهم الموضوع ده، انا مش مستغنيه عن حد تاني من عيلتي، انا مش هضحي بيك يا رامي

رامي _ ماما لو البوليس هيعرف يتصرف كان اتصرف من اول، بس هو مبيعملش حاجه ولا عرف طريقها المره اللي فاتت، لو عايزين نعمل حاجه لازم نعملها بإيدينا

سميحة بخوف = طب تعالي نسافر ونسيب كل حاجه هنا ونبدأ من اول وجديد

_ ماما الكلام سهل بس التنفيذ صعب وخصوصا ان كله عارفني واسمي معروف بره بسبب الصفقات اللي بعملها، يعني مش هنعرف نختفي عن نظرها، وبعدين بت مين دي اللي نخاف ونهرب منها، ده انا الكنج اللي مفيش حاجه بتقف قدامي وقريب هعرف اجيبها وهحاسبها ع اللي عملته فينا وف ابويا وحسابها كده تقل اوي

سميحه ببكاء = يابني انا خايفه عليك دي مش انسانه اصلا

_ وانا هقدر اوقعها متخافيش، نفدت من ايدي مره بس المره دي مش هتعرف تهرب مني

___________________

ساندي راحت المكان اللي كان مكتوب ف الرساله عن طريق ال GPS ولقيت واحد لابس نظاره ومعطي راسه بظعبوط التيشيرت وموطي راسه شويه راح وإداها ورقة مكتوب فيها ( كويس انك جيتي وسمعتي الكلام
دلوقتي بقي تعالي ع المكان ده****** ومتقوليش لحد علشان ماما تبقي كويسه )

ساندي بتذمر وعصبيه طفوليه وهي بتضرب رجلها ف الارض بصوت عالي = ماشي يا اللي مفكر نفسك هوكموث انا هوريك عاملي فيها الشبح وبتاع حركات بس لما نشوف اخرك ايه ولو انت هوكموث انا ابقي الدعسوقه اللي هتخلص البشريه منك ومن شرك

ثم تابعت مازحه _ فينك يا قطي الاسود مش كان زمانك بتساعدني دلوقتي بدال م انا شغاله لوحدي كده

((( ملحوظه : هوكموث ده شخصيه شريره ف فيلم كارتون ميراكولوس الدعسوقه والقط الاسود، اصلها بعيد عنكوا لسه بتتفرج علي كارتون لحد دلوقتي 🙂😂😂😂 )))

كان في حد بيراقبها من بعيد وشايفها وعمال يضحك _ يخربيتك لسه طفله زي م انتي بس قمر يخربيت حلاوة امك، يااااااه يا ساندي لو توافقي عليا ابقي اسعد انسان ف الدنيا،
وبعدين قعد يبصلها تاني ويضحك

مريم كانت قلقانه علي ساندي اوي ف قررت انها تروح وتشوفها وهي كانت عارفه اصلا انها هتشغل ال GPS ف عرفت مكانها عن طريقه وبدأت تروحلها

_________________

مجهول 1 _ انا مش مصدق اننا خلاص بننفذ

مجهول 2 = بننفذ ايه انت عبيط

_ اومال ايه

مجهول 2 بإبتسامه = احنا هنعلم عليه بحاجه بسيطه بس علشان يخاف ويكش وبعد كده ندخل ف التقيل

_ بس انا مش فاهم برضو م تيجي نقتلها بالمره ونخلص، او نخطفها ونشغلها خدامه وكده عينه تتكسر

= انت غبي يالا، م قولتلك عايزين نقرصه قرصه صغيره بس مش اكتر علشان ينخ ويخضع لينا ويبقي عارف احنا ممكن نعمل فيه ايه

_ طب وبعدين هنعمل ايه

مجهول 2 بإبتسلمه = هتعرف قريب بس الصبر

___________________

مريم بعد م عرفت توصل اخيرا للمكان اللي فيه ساندي وشافتها من بعيد لسه بتقربلها علشان تروحلها وفي حد جه من وراها وقفل بوؤها ب ايده ورفع علي راسها مسدس وكلمها بصوت مرعب

_ انتي مين وبتعملي ايه هنا، انطقي يا إما هتلقي طلقه رشقت ف راسك دلوقتي...

يتبع الفصل الثامن اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent