رواية عشقت تلميذتي الفصل السابع بقلم نوفيلا
رواية عشقت تلميذتي الفصل السابع
محمد:دي يارا اللي بترن
ندي:طب رد
محمد:ما انا هرد
الووو
يارا:اي ي حبيبي كنت فين كل ده
محمد:انا وندي سهرانين مع بعض
يارا:طب انا عايزه اكلمها
محمد:طب ثانيه ندي يارا عاوزه تكلمك
ندي:هاتها انا كمان عاوزه اتكلم معاها
الوو
يارا:ازايك ي ندي
ندي:الحمدلله انتي عامله ايه
اوعي يكون الواد ده يكون مزعلك
يارا:انا الحمدلله
لا ميقدرش اصلا يزعلني
ندي:ي واد ي واثق انت
اي اخبارك انتي ومامتك وباباكي عاملين اي
يارا:الحمدلله والله انا عايزه اشوفك
ندي:يدوم الحمد ي حبيبتي كنت بقول لمحمد والله بعد الكليه يجي ياخذني وبعدين نعدي عليكي ونخدك وكمان اسلم ع مامتك وباباكي
يارا:تشرفيني طبعا
ندي:دا من ذوقك ي حبيبتي
خدي محمد الا هيضربني عشان مش عارف يتكلم معاكي
يارا:طب ياحبيبتي
محمد:الووو اي ي حبيبتي عامله ايه
يارا: الحمدلله
اي اخبارك انت
محمد:الحمدلله ي حبيبي
بقولك بكره هعدي عليكي بعد الكليه عشان اخدك انا وانتي وندي نتغدا مع بعض
يارا:تمام هستئذن بابا وبقولك ابقي طلع ندي بكره تسلم عليهم
محمد:حاضر ي حبيبتي
هسيبك بقي تنامي عشان كليتك
يارا:تمام تصبح ع جنه
ندي:محمد هي يارا ف كلية ايه
محمد:ف كلية طب زيك
ندي:طب هي مش ف الكليه معايا ليه
محمد:عشان هي كانت ف اسكندريه ف كليتها هناك
ندي:دا مشوار
محمد:ماهي كانت عاوزه تحول اوراقها ع هنا بس هي ماتعرفش حد
ندي:انت غبي يالا
محمد:ليه ي ختي
ندي:هو انا ف كلية ايه
محمد:انتي مش عارفه يعني
ندي:هي ف كلية طب وانا ف كلية طب يبقي اي
محمد:تصدقي ما جاتش ف بالي خالص إن هي تحول وراقها ف الكليه اللي انتي فيها
ندي:ما هو عشان تعرف انك غبي
محمد:ماتلمي نفسك ولا عايزه تضربي ع الليل كده
ندي:ولا تقدر
محمد:اقوملك يعني
ندي:لا ي عم الطيب احسن
عايز حاجه انا هدخل انام عشان الجامعه الصبح ماتنساش تقولها تحول وراقها ف الكليه هنا
محمد:ماشي ي حبي
تصبحي ع خير
ندي: وانت من اهل الخير
ف الصباح
عند كريم قام من النوم عمل روتينه الصباحي واتوضأ وصلي وقلع تيشرته وعمل ضغط
لبس عشان الجامعه وراح عشان يشوف مروان
كريم:انت ي واطي لسه نايم لحد دلوقت قوم يالا
مروان:بقولك ي بيبي اقفل النور وغور بره
كريم:بقي كده طيب
وراح جايب الميه اللي جانبه وجيه كبابها فوق راسه
مروان:الحقوني بغرق يلعووووي
كريم:بس اسكت يخربيتك دا انت مسخره
قوم يالا عشان نفطره عشان امشي
مروان:دا انت بارد
اووووف الواحد ميعرفش ينام منك ابدا
كريم:معلش ي خويا اتحرك يالا
مروان:ماشي
كريم:انا هستناك تحت بقولك عايزين نقول لبابا اننا ننزل ساعه او اتنين ف المستشفى بتاعته نشتغل لانها محتاجه دكاتره
مروان:تمام
عند ندي
قامت من النوم عملت روتينها الصباحي وأتوضت وصلت ولبست وحضرت حاجتها عشان الجامعه وخرجت عشان تفطر مع عائلتها
ندي:صباح الخير ي حمو
اي دا امال ماما وبابا فين
محمد:نايمين ي بنتي فضلوا سهرانين طول الليل نتي ناستي ولا ايه
ندي:دا انت بقيت قليل الادب
ربنا يكون في عونك ياللي فبالي بتحبي واحد قليل الادب محمد:هي تطول دا هتتجوز ثكره
ندي:من ناحية ثكره فانت ثكره
محمد:حبيبتي هما مش هيصحوا بقي عايزين نفطر عشان انزل وانتي تروحي كليتك
ندي:مش عارفه
تعالا نجيب سندوتشات واحنا ماشيين
محمد:يالا
لو عرفوا هيشعلقونا
ندي:مين هيقولهم يعني
لو سالونا نقولوا جبنا عصير وبسكوت
محمد:ماشي يالا
بعدين نزلوا مع بعض محمد اخد عربية باباه
محمد:بقولك اوصلك الجامعه النهارده
ندي:بجد
محمد:ايوه بجد
ندي:يالا يباشا
جابوا السندوتشات واكلوا
عند كريم
مروان نزل وقعدوا كلهم ع السفره يفطروا
كريم:بابا كنا عاوزين نقولك انا ومروان إن احنا هننزل ساعه او ساعتين نشتغل ف مستشفة حضرتك
حسن:طبعا روحوا وبعدين هي محتاجه دكاتره فكنت عاوز اقولكم
كريم ومروان تمام هتنزل من بكره انا هظبط مواعيدي ف الكليه وبعدين انا ومروان نظبط امورنا ف الشركه
حسن:ع راحتكوا ي حبايبي
مروان وكريم عاوزين حاجه
حسن ونونا عاوزين سلامتكوا خليبالكم ع نفسكم
كريم ومروان خرجوا مع بعض اتجهوا كل واحد ناحية عربيته وودعوا بعض ومشوا مريم اتجه للجامعه ومروان للشركه
كريم وصل الجامعه واتصدم لما شاف
يتبع الفصل الثامن اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية عشقت تلميذتي" اضغط على اسم الرواية