رواية مريض بحب نور البارت الثامن 8 بقلم دهب مبروك
رواية مريض بحب نور الفصل الثامن 8
اسر... طلع فونوه وقال هي مش عايشه لوحدها تيجي بكراا الصبح بدري وتجبهالي وانت جاي
الشخص... تمام يباشا
اسر... ابتسم بشر
________________________
_____________*
يوم جديد..... "
الساعه حوالي ٥ المغرب..... "
فون نور يرن باسم تميم، وردت
نور... هتصدعنا بقاا خير
تميم... صباح الخير
نور... لا والله ده انا صحيت وكلت ولبست ونزلت ، قال صباح الخير قال
تميم....طب بقولك متعدي عليا انا في الشغل
نور... لا طبعاً
تميم... تعالي وهخرجك اها اول نا نتخلص المهمه ونورين ترجع البيت هاجي واتقدملك
نور بفرحه... اشطاا، اها هجيلك يسطا
تميم...يسطا!! اي الفاظك دي
نور... مش هجبك يلا ولا اي
تميم.. انا اتكلمت اقفلي وتعالي
نور... تمام
نور غيرت طريقها للقسم اللي بيشتغل في تميم...
الشخص اللي اسر بعتوه يرقبها ماشي وراها خطوه خطوه.... "
بعد شويه نور وصلت وجت تخبط بي وقفها صوت
تالين... بس انا بحبك يتميم
تميم... انا مش بحبك يتالين انا بحبك نور وهخطبها وعمري مهبعد عنها خطوبتنا هتتحدد وهبقا اعزمك
تالين... طب وانا
تميم بعصبيه... انتي بنت خطبتها علشان ماما مش اكتر وسيبتك لما حبيت نور واتاكد اني بحبها فا ابعدي احسن لاني مش بحبك انتي بحب واحده شايفه اجمل بنت في العالم ماليه عيني وقلبي وكل حياتي
تالين بدموع....ربنا يسعدكم يارب وخرجت
بعدها نور دخلت بسرعه...
تميم وهو رافع حجبه....انتي هنا من امتا
من بدري من ساعه ما بس انا بحبك يتميم
تميم بغمز... عجبتك صح
نور وهي بتعد....جدا جداا يقره عيني
تميم.....ههههههه طب بحبك
نور قعد ما تميم حوالي ساعه ونص بعدها خرجوا يتفسحوا سوا....."
________________________
__________*
نور... احم احم نروح ملاهي
تميم... اشطا
نور... اي وافقت بسرعه يعني
تميم... نور اوعي تبعدي عني
نور... مش هيحصل الا بموتي
تميم...بعد الشر عنك
نور... ها مش يلا
واتحركوا علي الملاهي....
وفضلوا يلاعبوا العاب كتير جداا وانبسطوا جامد،واليوم كان جامد اوووي......"
وبعد كداا رحوا علي مطعم مطعم يكلووو....."
نور... تميم انا مبسوطه اوووي بجد اول مره اكون كداا حاسه اني في حاجه هتحصل بعدين
تميم مسك ايديها بحب....طول ماانا جمب خلاي الضحكه متبرقش وشك وخليكي مبسوطه دايما
نور ابتسمت له بحب.... "
وخلص اليوم ونور جواها خوف من حاجه ومش عارفه هي اما تميم فا فرحان من قلبوا بجد....."
_________________________
___________*
الساعه ٥ الصبح تطلع رجاله كتير علي بيت نور ويدخلوا البيت بهدوء....
نور... بتتقلب علي السرير ولحظت وجودهم وعملت نفسها نايمه ومسكه دموعها بالعافيه
شخص قرب منها نور... انتوا مين تميممم تميمممم
الشخص....رش حاجه علي نور واغمي عليها
الشخص... كلووو تمام يااسر باشا
اسر...ضحك بصوت عالي تجبوها وتيجيبوها
_______________________
___________*
في فيلا منصور...."
تمارا....خبطت ونورين فتحت وبصتلها من فوق لتحت بضيق
تمارا... مين انتي
نورين بضيق... الداده
تمارا... بصتلها بضيق لانها احلي منها وزقتها ودخلت طلعت علي فوق علطول
نهال... دخلت وراها وبصت لنورين بابتسامه ودخلت
تمارا... طلعت وفتحت بابا الاوضه
مؤمن... اتخص ووقام واقف واتكلم بعصبيه ايه الهبل ده مش في بابا بيتخبط عليه يهانم
تمارا قربت منه وبدلع...بقاا كداا يؤمن
نورين...كانت طالعه في الوقت ده وجت تخبط لقت الباب مفتوح واتعصبت من وجود تمارا وفي نفسها وانا مالي بيه اصلاً....
نورين... مؤمن باشا
مؤمن...تمارا مش فضيلك دلوقتي وبطلي التلزيق ده مش نقصك وزقها جامد وطلع لنورين
مؤمن... مسك نورين من ايديها ودخلواا الاوضه قبل ما تمارا تلاحظ فضل مسكها وقفل الباب....
مؤمن... لازم تاخدي بالك تمارا مش سهله حاسبي علي خطواتك كويس
نورين بتوتر.... ماشي
مؤمن... قرب منها وبقاا قرب وسب ايديها وحط ايدوه علي الحيطه
نورين بتوتر...مؤ.. مؤمن ابعد
مؤمن... مردتش وكان بصص لها وهو مبتسم
نورين... جت تعد مسكها من ايديها الاتنين وقرب منها وبسها في خدها واتكلم عقابك انك حولتي تهربي مني وغمز...، خرج وهو مبتسم وراح علي اوضتوه...."
نورين... يخريبيتك ايه اللي انتا هببتوه ده يمؤمن وانا ازاي اسكت علي كداا وابتسمت وخرحت نزلت علي المطبخ..."
عند نور وصلت لفيله بتاعت اسر...."
نور بدموع .... موافقه اتجوزت يأسر!!
ومن هنا نقول النكد هيبدأ يجودعاااان
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية مريض بحب نور" اضغط على أسم الرواية