رواية طفلة الفهد البارت التاسع بقلم بسملة بدوي
رواية طفلة الفهد الفصل التاسع
فهد مسكها من شعرها ......ناااااااعم ابن مين ي ****** لا وجايه بكل وقاحه ليكي عين ي *******
شهد لسا راحه تمسك وشه باديها راح زقهها ووقعت على الأرض
فهد طلع فونه
فهد ببرود....... اطلعولي
البودي جاردات طلعوا
فهد ببرود......شيلوا بينت ****** الاشكال ******متدخلش شركتي براااااااا
منهههههه
منه السكرتيره دخلت بخوف ......نعم يفهد بيه
فهد ببرود......... الغلط الي حصل من شويه ده لو حصل تاني هزعلك
منه بخوف .......يفهد بيه والله هي الي قالتلي أن ليها في الشركات وانها أنها يعني مراتك وانا خفت
فهد بغضب جحيمي ورمى كل الي على المكتب ........منننه متعصبنيش انا لولا أني عارفك وعارف ظروفك وانك محترمه كنت رفدك ومش اي حد يجي يقولك انا ليا في الشركه انا مراته أنا الجن الازرق تصدقيه ويالا بره ومش هسمح باي خطأ تاني
منه بخوف شديد........ انا اسفه ي فهد يبه اوعدك هيكون اخر مره
فهد اكتفي برفع أيده وهي خرجت جري وهي هتموت من الخوف
فهد راح قعد على الكرسي وحط راسه بين أيده وافتكر الي حصله
فلاش باااك
انسه شهد
شهد بهدوء وخبث شديد.......نعم ي مستر فهد
فهد بطيبه ....... لا خليها فهد بس
شهد باحترام وكذب......لا حضرتك اكبر مني ولازم احترمك
فهد بضحك .....هههه دول سنتين
شهد بضحك......بردو اكبر مني ولازم احترمك وبعد ازنك لازم امشي عشان الساعه عدت 5وانا قايله لبابي مش هتاخر مع السلامه
فهد بإعجاب.......مع السلامه
شهد ابتسمت بخبث ومشت
بليل عند فهد
فهد كان قاعد هو ورعد صاحبه
فهد بطيبه ...... معرفش ي رعد بس من كلامها معايا حستها محترمه ومؤدبه
رعد بخبث....... ايوه جدا
فهد بهدوء......... بس عايز ارتبط بيها بس خايف لأكون اتسرعت
رعد بسرعه وخبث...... اتسرعت اي بس بقوله ده طيبه اوي ومحترمه هتلاقي زيها فين بس
والحقها قبل ما حد ياخدها منك
فهد بتوتر......تفتكر
رعد بخبث......جدا واحده زيها جميله ومحترمه وطيبه وغنيه اكيد مليون واحد يتمناها
فهد بطيبه ......يبقي على خيره الله
رعد بخبث.....مبروك ي صحبي
فهد بحسن نيه وطيبه...... الله يبارك فيك ي رعد والله انت ونعم الصديق مش عارف من غيرك كنت هبقي عامل ازاي
رعد بخبث....... عيب عليك احنا اخوات ولا انت اي رايك
فهد بطيبه ...... اجدع اخ وحضنه
وفهد خطب شهد بس حاسس بقلق وعدم راحه بس عقله بيقوله أن ده الي صح وقلبه بيقول مش دي الي عايزها مش دي شريكه حياتك بس عقله فاز على قلبه
وعدى 5شهور وكانوا عاديين خالص وعملوا فرح وفهد بدأ يلاحظ حاجات غربيه في شهد بس مهتمش وفي يوم اتخاقوا وشهد سابت البيت وهي متاكده أن فهد هيرجعها وفعلا فهد رجعها
لحد ما جه اليوم الي حول فهد من انسان طيب لانسان شيطان أو ممكن الشيطان ارحم
فهد كان ليه صاحب عمره اسمه جاسر بس عايش بره مصر (هنعرفه بعدين ) المعروف عن جاسر أنه زير نساء بس طيب وجدع ومرح جدا جداوقد فهد في السن 27 ووسيم بس برده مش زي فهد
Basmala badwy
فهد كان قاعد في شركته بيشتغل على أوراق مهمه قاطعه الفون
فهد بهدوء.....الو
جاسر بمرح........ وحشني يسطا
فهد باستغراب .....مين
جاسر بصوت أنثوي ..... اخص عليك ي قاسي نسيتي خلاص طلقني طلقنيييي
فهد بعد الفون عن ودانه وقعد يضحك وقال هو انت ي أهبل
جاسر بمرح .....اهبل يبقي عرفتني يسطاااا
فهد بحب اخوي وطيبه......ايوه عرفتك هو في حد بيتكلم زيك كده واهبل
جاسر بمرح..... تشكرات تشكرات
بقولك اي يسطااا انا جيت من امريكا وانا في الفندق وعايز اخرج ومفيش غيرك هيجي معايا
فهد بغضب مصطنع....... ولزمتها اي بقا ينفع كده يجاسر تيجي ومتقوليش حتي والله
جاسر بمرح........ قلبك ابيض يسطاااا ها هستناك على 9بليل معتش فيه إلا ساعتين الحق اجهز نفسي بقا عشان البنات تجري ورايا
فهد بضحك شديد......هههه لسا زي ما انت تافه لسا برده ورا الستات
Basmala badwy
جاسر بمرح....... تافه تشكر وبعدين هو في احسن من الستات
فهد بغضب مصطنع.....اقفل اقفل وقفل السكه في وشه
لبس بنطلون جينز اسود وتيشرت اسود وكوتش اسود وسرح شعره بطريقه خرافه وشبابيه لورا ورش برفانه ولبس ساعته وكان وسيم جدا جدا وقعد ينادي على شهد بس لفت نظره ورقه على الطريبظه فهد حبيبي انا مع صحبتي تعبانه ومحتجاني جنبها ،
فهد بطيبه ....... شكلي كنت ظالمها دي طيبه وبتحب الكل وجدعه
وجاسر جه وركب معاه العربيه ووقفوا عند نايت كلاب
فهد بغضب وصدمه ....اي ده يجاسر نايت كلاب
جاسر بمرح......انت شايف اي يالا ياخي فكك انزل بس
فهد بغضب......انا غلطان اني خرجت معاك
جاسر بمرح......أنزل بس عشان خاطري المره دي بس
وفعلا فهد نزل معاه
ودخلوا وفهد بيبص علي المكان بشمأزاز وراحه قعد على طربيظه فخمه وجاسر معاه فهد لفت نظره واحده وقاعده تضحك جامد بمياعه وقالت...... ي رعد بجد انت ملكش حل بجد
Basmala badwy
رعد بخبث...... عارف ده انا اعجبك اوي
بس نخلص من الاهطل الي معاكي ده بس وانا هبسطك على الاخر
شهد بسكر....... والله ما انا عارفه انتوا الاتنين صحاب ازاي
رعد بشر وكره....... عشان الفلوس ي شوشو
احنا بس نمضيه على الورق وانا هبسطك على الاخر وبعدين تعالي هنا عايزك في كلمه سر
شهد فهمت قصده وقال نو بيبي نو
رعد بخبث..... لي بس ما احنا لبعض في الاخر
شهد بسكر .....انت شايف كده
رعد بخبث.....وأبو كده كمان
وقاموا كل ده كان تحت انظار فهد الي كان واقف زي الصنم مصدوم في الغش والخداع صاحبه وخطيبته وراح وراهم ،رعد لسا هيقفل باب الغرفه ،فهد حط رجله
جاسر برعب .....فهد
شهد بمياعه.........رعودي يالا اتأخرت لي
فهد ضرب رعد في وشه بالبوكس
ودخل جوه الغرفه لاقا شهد لابسه قميص أو بقول بمعني صح قماشه ومعاها كاسين واول ما شفته صرخت والكاسيين وقعوا
شهد برعب.... فهههد انت فاهم غلط استني بس هفهمك
فهد بدموع ......لي ليييييه كده حرام عليكوا ده انا مش ناقص وجع قلب وانت يصاحب عمري انت يرعد طب ودي لسا عارفها مكملتش سنه لي يرعد ،ده انا كنت بعتبرك اكتر من اخويا لييييه ،ده انت عارف الي حصلي مصعبتش عليك لي بس عايز فلوس قولي لييييه ،ده انا حاكيليك الي حصلي ،وانتي يشهد انا اه محبتكيش بس كنت براعي ربنا فيكي لي كده بس حرااااام وربنا انتي وامي كرهتوني في صنف النسوان لي ،امي خانت ابويا وخطيبتي خانتني مع صاحب عمري لييييه ياااااراب بيحصل ليا كده
جاسر قاطعه ...... خلاص يفهد متتعبش نفسك ولا تزعل نفسك على شويه ****زي دول
فهد بدموع ........لي يرعد
رعد بخوف......... انت فاهم غلط اسمع
فهد بغضب جحيمي......... انا فاهم صح انا اهطل وربنا من النهارده لهنتقم منكم
وتف عليهم ومشا وبقا انسان قاسي جدا مستبد بيتللذذ برؤيه الدماء
فهد فاق من ذكرياته على الفون
الحارس .....فهد بيه الانسه لارا واقفه مع شاب وبعت ليه صوره لارا حضنه الشاب ده
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت وغيره عمياء....... لاراااااااااااااااا
كلكم صنف *******
ومسك جاكيته وخرج من الشركه بسرعه وركب عربيته وووووووو
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية طفلة الفهد" اضغط على أسم الرواية