Ads by Google X

رواية أحببت صعيديآ الفصل التاسع 9 بقلم ملك أسامة

الصفحة الرئيسية

   رواية أحببت صعيديآ  الفصل التاسع بقلم ملك أسامة


رواية أحببت صعيديآ  الفصل التاسع 


ملك حاولت تقوم بس طارق شدها من رجلها و شالها حدفها علي السرير و قلع قميصه و رماه 
طارق: لو مش هتكوني  ليااا مش هتكوني  لغيري  
ملك حاولت تقوم من علي السرير  و زقت  طارق  برجلها كانت لسه هتجيب الموبايل بس طارق شدها تاني 
ملك بصراخ:أدهمممممممممم 
ملك بدأت تعيط و تزق طارق مسكت الموبايل و اتصلت علي أدهم طارق شدها و هي بتزقه 
أدهم:الو ملك الو 
ملك بعياط:أدهممممم الحقني 
أدهم سمع الكلام ده و جري من اوضته علي أوضة ملك و حاول يكسر الباب و اتكسر دخل و كان طارق لسه بيحاول يتعدي علي ملك أدهم قرب منه و بدأ يضربه ملك قعدت في ركن و بدأت تعيط طارق فقد الوعي أدهم سابه و قرب من ملك و اخدها في حضنه 
أدهم:هششش خلاص مفيش حاجه صدقيني خلاص 
ملك بعياط:كان كان 
أدهم:خلاص انسي خلاص 
ملك تعبت و نامت أدهم شالها و دخلها اوضته و قفل عليها رجع خبط علي أوضة سليم 
سليم بنوم:في إيه يا مصيبه 
أدهم:تعالي 
سليم مشي وراه بأستغراب وصلوا أوضة ملك و سليم اتصدم من منظر الأوضة و من طارق اللي شبه ميت 
سليم:ده ميت ده ولا إيه؟؟؟؟
أدهم بغضب:كان بيحاول يتعدي عليها شيله و تتصل بالرجاله تيجي تأخده المخزن مع الكلب التاني 
و خرج راح اوضته سليم اتصل بالرجاله و الرجاله جت أخدت طارق المخزن 
«        »         «                »
تاني يوم الصبح 
ملك صحيت و اتفاجئت بأدهم اللي نايم علي الأرض و ماسك إيدها 
ملك شالت إيده و قامت كانت هتدخل الحمام لكن اتفاجئت بنفسها في المرايا كان شعرها مفروض و لابسه بيجامه نوم 
ملك بصراخ:يا حيواااان 
أدهم:إيه في إيه أبوكي طلق أمك ولا إيه 
ملك:إزاي تشوفني كده هااا إزاي 
أدهم برفعه حاجب:ده علي أساس إنك مكنتيش في حضني امبارح؟؟؟؟
ملك عضت علي شفتها بأحراج 
أدهم:خلاص خلاص مش محتاجه تتكسفي أنا طالع كده كده آه تقدري ترجعي اوضتك لو عاوزة و طارق مبقاش موجود 
ملك:يعني؟؟
أدهم:يعني بصي في ايدك 
ملك بصت في إيدها و كانت الدبله مش موجوده 
أدهم و هو خارج:دبله حد غيري متتلبسش 
و طلع ملك ابتسمت و دخلت أخدت دش و طلعت كان أدهم جبلها هدوم سرحت شعرها و لبست و نزلت كان سليم و أدهم واقفين تحت بالشنط 
ملك:إيه الشنط دي؟؟؟
أدهم:جدو تعبان و عايزنا ضروري 
ملك بخوف:إيه جدو يلاا طيب
ركبوا العربية و بدأوا طريقهم للصعيد 
«            »          «              »
بعد مده 
وصلوا الصعيد و ملك نزلت تجري كانت مامتها و باباها و الكل موجود 
ملك:في إيه؟؟؟
إبراهيم:منعرفش جدك تعبان و جمعنا كلنا هنا 
ملك:طيب هو فين؟؟؟
إبراهيم:فوق 
ملك طلعت و أدهم و سليم وراها الدكتور طلع و قال:انسه ملك؟؟؟
ملك:آه آه أنا 
الدكتور:أستاذ أدهم فين؟؟؟؟
أدهم:أنا 
الدكتور:الحاج عايزكوا 
ملك و أدهم دخلوا للجد و قعدوا مده طويلة 
ملك و هي بتحضن جدها:أنا أهو عملت اللي طلبته ممكن بقي تخف بسرعه ممكن؟؟؟
الجد و هو بيبتسم:حاضر يا قلب جدك و صدقيني اللي عملتيه ده هيكون في مصلحتك بعد كده 
ملك حضنت جدها أكتر و هي بتعيط 
الجد:خلاص بقي أطلعي عشان عايز أدهم لوحده 
ملك بصتله بصه اخيرة و طلعت 
«          »        «            »
بعد مده 
أدهم طلع و نزل ليهم تحت 
أدهم:سليم هدير جدو عايزكوا 
سليم و هدير طلعوا للجد و طلب منهم نفس اللي طلبه من أدهم و ملك و نفذوه و قعدوا شوية و نزلوا 
هدير:جدو عايزكوا كلكوا معادا إحنا الأربعة 
الكل طلع معادا ملك و أدهم و سليم كانوا الأربعة قاعدين و خايفين 
ملك بعياط:ممكن جدو يحصله حاجه؟؟؟
هدير و هي بتحضنها:لا أكيد لاا 
فجأة سمعوا صوت مكانوش يحبوا يسمعوه 
هدي و امنيه في صوت واحد:لااااا بابا لااااا 
الدكتور بيجري لتحت و بيقول:للأسف الحاج مات

يتبع الفصل العاشر اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent