رواية احببت معاقا البارت السابع والأخير بقلم جنى عبدالنبي
رواية احببت معاقا الفصل السابع والأخير
محمود بصدمة: حازم
نرمينا وهي بتمثل العياط: شوفت يا محمود الوحش ابو قلب قاسي دة هو السبب هو اللي خطفني وعمال يتكلم انجليزي كدة وهو ولا باين علية اجنبي ولا حاجة ده باينلوا مولود تحت بير السلم
محمود وهو يكتم ضحكته بصعوبة ويتصنع الغضب: عملتلك اي هي عشان تخطفها
حازم بنبرة مليئة بالكرة: عشان انا بكرهك بعد مانتي سبت الشغل بتاعنا اللي دخلناه مع بعض وبرضاك بعد ما الباشا قطع ايدك انسحبت دورنا عليك في كل حتة عشان نجيبك بس انت هربت واطرينا احنا ندفع تمن غبائك يا متهور
محمود بصراخ: انتوا اللي دخلتوني عصب عني لما هددتوني انهم ممكن يقتلو اهلي وبعدين كنت عايزني اعمل اي لما ابويا يكتشف اني كنت تاجر مخدرات مكنتش مسافر اشتغل عايزني اعمل اي لما ارجعلهم وانا ايدي مقطوعة ويسئلوني وماعرفش ارد هه رد عليا
ليتدخل مايك في الحوار
مايك: انت جبان يا محمود بسبب غبائك لقد دمرتنا لقد قتلوا زوجتي وابنتي امام عيني اي قلب تمتلك انت انت حقير لدرجة انك لم تفكر في غيرك ايها الوغد لقد كنت تعلم الشروط من البداية ولكنك خالفتها ايها الغبي
محمود بصراخ: اذن وما ذنب زوجتي اذن لماذا اخذتوها ما ذنبها
حازم بكره: لقد قتلوا والداي وعذبوهم بأشد الطرق حتي ماتوا اعلمت لماذا
نرمينا ببرود: خلصتوا الفيلم الاجنبي دة يلا يا محمود عشان انا جعانة
مايك بغير استعاب: ماذا الستي خائفة
نرمينا: كلا انا لا اخاف ايها الحقير ويلا يا محمود عشان جعاااااانة وماتخافش الظابط الجامد ده سجل اعترافاتهم وهيعفنوا في السجن يلا بينا
حازم بصراخ والعسكري بيحط الكلبش في ايدوا: هتندم صدقني هتدفع تمن كل اللي حصلنا بسببك
نرمينا ببرود: ابقي سلملنا علي اخواتنا في السجن قولهم نرمينا بعتالكوا السلام بااااي
بعد ما مشيوا
محمود: نرمينا انا..
قاطعته نرمينا قائلة بدموع: لية كدبت عليا لية ده انا حبيتك لية خدعتني انا ماستهلش منك كل دة دة انا اتجوزتك غصب عني وحاولت بكل الطرق اني اتعود عليك لحد مانجحت وثقت فيك بشكل مبالغ فية ودي كانت اخرت ثقتي فيك طلعت كداب مخادع
قاطعها محمود قائلا: نرمينا واللهِ ما كنت حابب افتح القديم انا كنت بتوجع كل ماشوف ايدي كدة وابص عليكي واشوفك فرحانه ومبسوطة اقول في نفسي لية ماتجوزتيش واحد حلو شبهك كنت كل ما بفتكر اللي حصلل زمان اتوجع اكتر واكتر لما اتخيل اي ردة فعلك لما تعرفي اللي انا عملتوا زماان صدقيني انا كنت بمووت في اليوم الف مرة لما اتخيل ردة فعلك نرمينا صدقيني انا اتعلقت بيكي جدا انا ادمنتك وجثي علي ركبتية قائلا بدموع: صدقيني ماقدرش ابعد عنك انا بحبك
ركضت الية نرمينا قائلة وهي تضمة: ماتقولشي كدة انا مش هسيبك انا بحبك صدقني بحبك اووووي
انتهت♥
الخاتمة
بعد مرور 10سنوات
نرمينا: محمود يلا اتأخرنا عاوزين نلحق اليوم من اولو ملك تالين مالك يلي يا ولاد اتأخرنا
تالين التي تبلغ من العمر 4سنوات: مامي ثوفتي الفستان بتاعي احلي من بتاع ملك ثح
ملك التي تبلغ من العمر 6سنوات ونص: لا يا مامي بتاعي احلي هي فستانها وحش خالث
تالين:لا يا مامي انا احلي منها انا ثعري اصفر وهي ثعرها بني
ملك بإعتراض:لا بث انا بيضة اكتر منها يا مامي ثح
نرمينا: وانت يا أستاذ مالك مش هتتكلم انت كمان
مالك الذي يبلغ من العمر 9سنوات: اتكلم اقول اي بقي وبعدين انا لبسي عاجبني هما البنات بس اللي منفسنين من بعضهم
نرمينا بصدمة: اي منفسنين دي يا ولا جبتها منين
مالك بلامبالاه: اي ياولدتي في اي ماكنتش كلمة يعني اي الاوفر ده
نرمينا بدراما: كنت ابغي اجول اني ما عرفت اربي غيرك استحي
محمود وهو ينزل الدرج: في اي ياولاد بتتخانقوا لية
نرمينا: مفيش حاجه خناقت كل خروجة عادي يعني
محمود: بس قوليلي اي القمر ده كلو
نرمينا: طول عمري قمرر هههه تبا لتواضعي
محمود: بحبك
نرمينا: وانا كمان
انتهت♥
النهاية.. اقرا ايضا رواية عشق الواسم كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببت معاقا" اضغط على أسم الرواية