رواية ابن عمي البارت الثامن والثلاثون 38 بقلم اميرة محمود
رواية ابن عمي الفصل الثامن والثلاثون 38
محمد، جودي هي نور عامله ايه انهارده
نور، بقت كويسه الحمد لله السخنيه راحت طنط كارما طول الليل قاعده بيها
عز، مرات خالك المزه كانت هنا
كارما خرجت من الاوضه وسمعت عز، 😄😄لا لسه موجوده يازيزو
عز، بإحراج ، أنا آسف والله يا طنط بس انتي فعلا مزه
محمد، ماتلم نفسك ياعز عيب 🤧🤧كده خالك لو سمعك هيعلقك
عز، ملكش دعوه طنط كارما صحبتي ومبتزعلش مني صح يا طنط
كارما، أنا أقدر ازعل منك
محمد، طنط هي نور عامله ايه🤧🤧
كارما، بقت كويسه بس هي عندها دور برد جامد
محمد🤧🤧
كارما، علي فكره انت كمان تعبان خد من العلاج اللي جبتهولها عشان متزدش في التعب
عز، ولو في حقن عادي ياطنط اعطيله
محمد، تصدق انك رخم
كارما، لا مفيش حقن ياعز😄😄
جودي، مامي بترن عليه الوو
نور، ايوه يا جودي اخباركم ايه
جودي، كويسين والله يامامي.
(محمد عطس)
نور، هو مين اللي بيعطس ده
جودي، ده محمد اخد دور برد
نور، طب هاتيه ياحبيبتي اطمن عليه
جودي، خد مامي عايزاك
محمد، الو ايوه يا ماما
نور، مالك ياحبيبي
محمد، مفيش تعبان شويه بس طنط كارما جيبالي علاج هاخد منه
نور، سلامتك ياحبيبي البس تقيل واشرب حاجات سخنه
جودي ،نور هو انتي بتكلمي مين
نور، محمد ابني
جودي، طب هاتيه كده عشان ولادي مبيردوش
محمد ، الو ايوه يا عمتو🤧🤧
جودي، ازيك ياحبيبي عامل ايه شكلك عندك برد
محمد، اه تعبان شويه
جودي، سلامتك ياقلبي
محمد، الله يسلمك ياعمتو
جودي، هي نور جنبك انا عايزه اكلمها
محمد، ثواني هجبهالك
محمد راح خبط علي باب نور
نور واقفه قدام المرايه بتسرح شعرها ، ادخلي ياجودي🤧🤧
محمد دخل لقاها واقفه تسرح في شعرها فضل واقف سرحان في طوله وجماله
نور بتدور، في ايه يابنتي
محمد، اي عمتو عايزاكي🤧🤧
نور، هو انت تعبان 🤧🤧
محمد، ربنا يسامح المجنونه اللي كانت السبب😤🤧
نور، طب أنا مجنونه طاوعتني ليه
محمد، عشااان مش بحب ازعلك
نور، ليه
محمد، اه بالحق فكرتيني الكلام اللي كنتي بتقوليه🤧🤧 وانتي سخنه ده بجد
نور، أنا قولت ايه😧😧
محمد، قولتي انك ب مفيش خدي كلمي مامتك علي الخط
نور، يالهوي يعني سمعتنا وعرفت اني خرجت😣😣
محمد، كلمي مامتك علي الخط أنا عامل كتم للصوت
نور، طب الحمد لله كويس
محمد، أنا خارج وابقي هاتيلي تليفوني
نور، اوك الو ايوه مامي
جودي، مبترديش ليه وقافله تليفونك من الصبح
نور ،موبايلي فاصل شحن
جودي ،طب والزفت اخوكي
نور، هتلاقيه بيلعب مع عز بلايستيشن وسايب الموبايل
جودي، هو مال صوتك
نور، مفيش يامامي دور برد
جودي، طب اخدتي دوا
نور ،طنط كارما كانت هنا بتطمن علينا وجبتلي علاج
جودي، والله كتر خيرها ماشي خلي بالك علي اخوكي
نور، ماشي يامامي باي
جودي،باي وقفلت
نور مسكت الموبايل وقعدت تتفرج علي صور محمد
يخربيت طعامتك بجد والله أنا ليه حق اعشقك أما افتح الرسايل اشوف بتكلم مين واللا اقولك لا عشان حرام لا أنا هفتح سامحني يارب ايه ده يامحمد انت بتكلم بنات وانا اللي مفكراك بدأت تحبني هو اه بيحبني بيحبني زى جودي بس اما كان حضني كان بيحضني جامد حسيت أن عضمي هيتكسر ليكون مفكرني زى البنات دي أنا اللي غلطانه أنا لازم ابعد عنه بس أنا بحبه اعمل اي يارب
خرجت راحت لغرفته وخبطت
محمد،. مين🤧🤧
نور، أنا نور جيبالك الموبايل
محمد، ادخلي مش قادر أقوم🤧🤧
نور فتحت وهي خايفه منه بسبب الرسايل اللي علي الموبايل بتاعه ، محمد الموبايل اهو وبتبص عليه لقت وشه احمر من شده السخونيه
محمد، اندهيلي جودي عشان تعبان اوي
نور راحت حطت أيدها علي جبينه ، ده انت سخن نار أنا هكلم جودي تجيلك حالا
،،،،،،
نور، جودي سيبي الاكل وتعالي بسرعه
جودي، في ايه
نور، محمد سخن نار
جودي، طب هاتي العلاج اللي طنط كارما جبتهولك بسرعه عما اعمله كمادات
نور، ماشي وراحت جرى تجيب العلاج
،،،،،،
جودي، محمد انت لسه تعبان
محمد، انتي شايفه ايه
جودي، اه فعلا ده انت متدمر استني هحطلك الكمادات حالا والحراره هتنزل أن شاء الله
محمد، اااه عضمي بيتكسر
جودي، هو انت ونور عييتوا مع بعض ليه
محمد، المجنونه كان نفسها تجرى تحت الميا بتاعه الشتا
جودي، نور قالت إنها نفسها تعمل كده مع الانسان اللي هتحس أنها بتحبه بجد ويفضلوا يدوروا تحت المطره مع بعض معني كده انها
محمد، ما انهاش ماتكبريش الموضوع في دماغك نور معزتها في قلبي زيك بالظبط وهو قال كده عشان محدش ياخد باله أنه بيحبها
نور داخله بالعلاج وسمعت كلام محمد قالت لنفسها، مش قولت أنه بيحبني زى جودي
أنا جبت العلاج إخباره ايه ياجودي
جودى، لسه السخونيه منزلتش شكله لازم يقعد في البانيو زيك عشان الحراره تنزل
نور، هو انا قعدت في البانيو
جودي، اه محمد شالك وحطك في البانيو وانا غيرتلك هدومك أنا وطنط كارما لأنك كنتي بتخرفي جامد
نور بإحراج، كنت بقول ايه
جودي، أنا فاكره بصي هنزل أكلم طنط كارما تيجي تشوفه عشان ميحصلوش حاجه
نور، ماشي وانا هفضل جنبه بالكمادات
جودي، ماشي
نور فضلت سرحانه في محمد وجمال ملامحه فجأه افتكرت كلامه أنه كان قالها أنها كانت بتقول حاجه وهي بتخرف
نور، محمد
محمد،اي
نور، هو أنا كنت بقول ايه وانا سخنه
محمد، ليه ااااه عضمي
نور ، قول بقي والنبي كنت بقول ايه
محمد، كنتي بتقولي انك بتحبي حد
نور😧😧 قولت اسمه
محمد، متخافيش مش هقول لحد
نور، قول بس انا قولت اسمه
محمد، لا مقولتليش
نور، احلف
محمد، لا مش هحلف
نور، ليه
محمد، عشان أنا كمان بحبك
نور، 😧😧انت السخونيه مأثره جامد
جودي دخلت ،طنط كارما جايه حالا
نور،اممم طيب تعالي اقعدي وانا رايحه اوضتي
محمد مسك أيدها ،وهتسبيني
جودي،😄😄😄
نور اتحرجت ،لا بس سيب أيدي بس
جودي ، معلش اصلكوا زي اللي اخوات 🤣🤣 اللا عمرك مامسكت أيدي كده يابتاع اختي😉😉
نور باحراج، أنا رايحه اوضتي عن اذنكم
محمد، احرجتيها
جودي، أنا بردك واللا سيادتك
محمد، سكتي بقي عشان مش فايقلك
جودي، أنا نازله اشوف طنط كارما فاتها اجت
،،،،،،،،
في البلد
نور، بابا شكله مش عجبني يااحمد أنا خايفه عليه اوي
احمد، وانا بردك شكله تعبان اوي
نور، خايفه يسيبني اوي يااحمد😭😭
احمد، بصي تعالي ناخده معانا نطمن عليه عند دكتور كبير صحبي دكتور مسالك بوليه شاطر اكيد باذن الله هيبقي كويس
نور، يارب بس يرضي يجي معانا
احمد، خلاص المحامي كتب كل حاجه وبباكي رجع نصيب بابا ليه انا واختي اكيد معدش وراه حاجه ويرضي يجي معانا
نور، خلاص أنا هروح اعرض عليه لو وافق ناخده معانا واحنا مسافرين بكره
احمد، ماشي ياحبي روحي عما اخلص بس كام حاجه بعملها علي اللاب
نور،. ماشي ياحبيبي
،،،،،،،
نور، بابا حبيبي عامل ايه
محمود،. بخير والله يا بتي طول مانتي بخير
نور، أنا هطلب منك طلب بس والنبي ماترفض
محمود ،جولي يابتي
نور، احمد عارف دكتور كويس ممكن ياخدك ليه وهو يطمنا عليك ياحبيبي
محمود، خلاص ماشي يابتي هاجي معاكوا
نور، انا مكنتش مصدقه احمد أما قالي انك هتوافق احمد بقي بيفهمك اكتر مني
محمود، مش ولد اخوي
نور، ماشي ياحبيبي أنا محضر شنطتك عشان تيجي معانا بكره
،،،،،،،،
في القاهره
كارما، محمد لازم تاخد الحقنه دي ضرورى
عز، ايوه بقي صح كده مش أنا قولت لازم حقنه كان لازم كده من الاول
محمد لقوا بالمخده، اطلع بره ياحيوان
عز، يرضيكي كده يا طنط بقي عشان خايف عليه
كارما، 😄😄 اه يامحمد اخوك وخايف عليك ياللا بره بقي ياعز عشان اديله الحقنه
عز، لا أنا عايز تتفرج
محمد، اطلع بره ياحيوان
عز، ماشي ياكبير
كارما😄😄اخوك ده مشكله
محمد،. ربنا يهديه
،،،،،،
جودي، نور افتحي
نور، نعم ياجودي😭😭
جودي، بتعيطي ليه بس
نور، مفيش حاجه كنتي عايزه حاجه
جودي، مالك يانور قولي بس في ايه
نور، مفيش مامي وبابي وحشوني
جودي، هو انتي بتحبيه اوي كده
نور، هو مين
جودي، اللي بتعيطي عشانه
نور، أنا مش عارفه اصدقه عارفه كاتب لكام واحده أنه بيحبها في رسايل وكام واحده كتباله بحبك وحشتيني
جودي، وانتي عرفتي ازاي
نور، مفيش عرفت وخلاص
جودي، طب بصي سيبي الموضوع ده عليه وروقي ياللا تعالي نتعشي سوا في اوضتي
نور، لا مليش نفس
جودي، ده انا عامله اندومي
نور، ياللا بينا😉😉
جودي،والله انتي مسخره😄
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية ابن عمي" اضغط على أسم الرواية