Ads by Google X

رواية عشق النوح الفصل الخامس والأخير - بقلم بسملة بدوي

الصفحة الرئيسية

رواية عشق النوح البارت الخامس والأخير بقلم بسملة بدوي

رواية عشق النوح كاملة

رواية عشق النوح الفصل الخامس والأخير

نوح أو جاسر...انت بتعمل اي يبن ****وربنا مهرحمك وضربها جامد.
و أخد جودي الي كانت بتعييط وحضنه نفسها بخوف وبتترعش اشتالها وروح القصر.
وطلع على جناحه وحط جودي على السرير وغطاها كويس ونزل .
نوح بهدوء.....الحمدلله جودي كويسه متخافوش ،وانا بلغت عن عمر الزفت .
وبعدين قال بهدوء وبدون مقدمات .....انا هتجوز انا وجودي الاسبوع الجاي .
بعد اسبوع بالظبط .....جودي اتحسنت الحمدلله ووافقت على الجواز .
جودي جودي قومي يالا عشان  أبيه نوح زمانه جاي.
جودي بفرحه قامت ولبست والميكب ارتست عملتلها ميكب سميبل رقيق بيبن ملامحها الجميله.
ولبست فستان ابيض طويل ومحتشم وجميل اوي كان شفاف من الادرعه وطويل وضيق من فوق الخصر ونازل بوسع وصندل ابيض بكعب طويل وسابت شعرها وكانت شديده الجمال والجد خبط واول ماشافها دمع وقال .....ولا وكبرتي يجودي وحضنها 
جودي برقه وبتمسح دموعه وقال بمرح.......مالك يجدو بس هههه هو انا هسيبك لا يسيدي انا قاعده في قراببزك ليل نهار وبعدين ده انت الدور الي تحتي هههه 
الجد وهو بيقرص خدها ........ بطلي لماضه بقا .
جودي بمرح......ده انا كيوت خالص ههههه ونزلت معاه .
نوح اول مشافها قرب منها وباس راسها ومسك أيدها وركبوا العربيه .
تسريع الاحداث.
وصلوا وراحوا القاعده وكان المكان مبهج خالص والكل سعيد حتي اسماء كانت سعيده وفرحانه واعتزرت لجودي .
روحوا وصلوا وبدوا في حياتهم الجديده حياه بعيد عن المشاكل وحبهم هو الي نصرهم 
الموعظه هنا  خليك وراه هدفك وحلمك والمعجزات بتتحق وخلي عندك ثقه في ربنا وفي احلامك وان شاء الله هتتحقق
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💃
وتوته توته خلصت النوفيلا
باااااااااااااااي هتوحشوني
اشوفكم في روايه للقدر راي اخر 
اه قبل ما انسا دي روايه جديده هنزلها مع للقدر راي اخر اكملها ولا 
ده الاقتباس من الروايه الجديده الي هنزلها مع روايه للقدر راي اخر 👇
ولييييييييد
وليد بخوف.......طب ما انا بقولك اهو مش لاقي بنت بالمواصفات دي يعني لازم تكون 13 أو 16 بالكتير وكمان تكون جميله وكمان مش ليها حد في الدنيا  اجيبها  منين انا .
فهد ببرود.......ميخصنيش واتفضل الوقتي مضيعش وقت والبت تكون في مكتبي بليل .
وليد خرج 
بابا هو احنا رايحين فين .
الاب .......رايحين مشوار حلو يحيبتي بس توعديني تسمعي الكلام .
لارا بطفوله......... بوعدك يبابا.
ووقف العربيه وقال ......لارا يحبيبتي تقعدي هنا ماشي .
لارا بخوف.......لي انت هتسبني
 وتمشي .
صابر .......ايوه يحبيتي ،مش انتي وعدتيني تسمع الكلام .
لارا بدموع ......ايوه بس لي والنبي متسبنيش .
صابر ......... اسمعي الكلام بس اعرفي أن كل ده مش بايدي .
وسابها وركب العربيه ومشا ،لارا طلعت تجري وتعيط جامد ورا العربيه لحد ما وقعت على الأرض اغمي عليها ،بليل صحت على ايد بتتحرك على جسمها .
لارا برعب وخضه.......انتوا مين 
ولد من الشباب وباين عليهم السكر ......... يخربيت جمالك اي ده ده احنا ليلتنا صباحي شكلنا هههههه وبيقرب منها .
لارا زقته وطلعت تجري وتعيط لحد ما شاف نور قوي وبعدين اغمي عليها .
عند فهد كان مروح بالليل وسايق العربيه ووراه عربيات كتير فجاه ظهر جسم صغير قدام العربيه من فراغ كان خطوه كمان ويخبطها نزل ويشوف منين لاقا شباب كتير
شاب منهم ......اي يباشا ملكش دعوه بيها احنا الي لاقيتها الاول .
فهد ببرود وغرور وبيحك أنفه بشر........الكلام ده ليا 
الشاب بستهزاء.......اومال للحيطه  الي وراك ههههه .
فهد ببرود قرب منه وضربه بالبوكس وقعد يضرب فيه وقال 
......الكلام ده ليا ي بن *****انا فهد الدالي يتقالي كده وربنا مهرحمك.
الشاب بزعر..... ابوس ايديك يباشا ارحمني والله العظيم ما كنت اعرفك لو عايز البت خودها 
فهد سكت ورماه وبينفض أيده وقال بصوت عالي.......انتوا لسا واقفين .
Basmala badwy
كلهم جريوا .
وراح اشتال لارا وراح قصره وطول الطريق بيبصلها بس مكانش شاف وشها عشان شعرها مغطيه 
فهد بخبث وبيبص على جسمها........شكلها صغير وده المطلوب جتيلي برجليكي .
ووصل القصر وراح جاب ميه وبيفوقها وقال
فاقت وبيشيل شعرها من على وشها وقال ....... بسم الله ماشاء الله تبارك الله اي ده .
لارا صحت واول ما شفته فكرته شاب من الي كانوا بيجروا وراه وقامت بعده بزعر وخوف شديد.
لارا بدموع.......والنبي يعمو متعملش فيا حاجه .
فهد بخبث.....عندك كام سنه
لارا .....15
فهد اشتالها وقعدها على رجله وأيده على خصرها ولسا هيقرب 
قامت ضربته بالالم وقالت كده عيب  .
فهد بغضب جحيمي ووووووو 
اي رايكم اكمل ولا
تمت النهاية.. اقرا ايضا رواية اسير قلبها كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
google-playkhamsatmostaqltradent