رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثاني الفصل السابع بقلم ملك ايمن
رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثاني الفصل السابع
وفجأه اقترب منها وقبلها قبله رقيقه جدا
كيان: ا ادهم
ادهم: متخفيش انا مش هعمل حاجه مستحيل اضيع منك فرحه بكره وشالها بسرعه كيان شهقت
كيان: انت بتعمل اي نزلني
ادهم: اي مش عاوزه تنامي يعني
كيان: ا انا همشي لوحدي
ادهم تجاهل كلامها وراح ع السرير ونيمها وطلع نام جنبها وحضنها جامد
كيان: بابا هيزعل مني
ادهم: لي
كيان: مكنش ينفع الي حصل ده
ادهم: الي هو اي يعني
كيان: يعني اني ابات انا وانت في مكان واحد عيب
ادهم ضحك بصوت عالي ضحكه نادره وقال
ادهم: يخربيت عقلك اي يابت ده انتي مراتي
اهتز جسدها لتلك الكلمه ياء الملكيه فضلت ساكته وبتبصله اوي
ادهم: ع فكره بقا لو فضلتي بصالي كده ممكن نرجع لبابا مصطفى وانتي حامل اتكسف من كلامه ووشها احمر ابتسم واخدها في حضنه تاني عشان ينام وبمجرد عنيه ما غفلت اتنفضت كيان من حضنها قام مفزوع
ادهم: اي اي في اي مالك تعبانه في اي
كيان: الفستان
ادهم: اي فستان اي ده
كيان: مجبتش فستان الفرح اعاااااا هحضرالفرح بايه مسح ع وشه بعصبيه واخد نفس عميق
ادهم:حبيبتي بكره هنجيبه يلا بقا نامي الساعه خمسه يخرب بيت كده
كيان: طيب ورجعت نامت في حضنه تاني
ادهم: مجنونه
بقلمي ملك أيمن 🗒️🖋️
في البيت الكبير الامهات فوق دماغ ليل وتمارا والرجاله ومنهم مصطفى الصغير بيصحو الشباب والتجهزات شغاله ومصطفى الكبير نازل رن ع ادهم ومتعصب
سليم الكبير: يابني متتهد بقا متقلقش عليهم وفي وقت كلامهم دخل ادهم وكيان مصطفى اول ما شافهم قرب عليهم بغضب وكيان خافت منه واستخبت ورا ضهر ادهم
مصطفى: كنتو فين
ادهم: اهدي ياعمي كيان امبارح تعبت ورحنا الشقه عشان ترتاح ومحدش منكم يقلق وبس
مصطفى: وبتاع اي انت تبات معاها في شقه لوحدكم هه
ادهم: عمي متنساش انها مراتي
سليم: خلاص بقا ياادهم حصل خير يلا ياحبيبتي اطلعي عشان تمشي مع البنات ع البيوتي سنتر
جريت كيان ع اوضتها ومصطفى دخل المكتب وسليم خرج يكمل ويشرف غ تنظمات الحفله وادهم طالع ع اوضته وخبط في سليم الصغير
سليم: اي ياعم ماشيه معاك 😉
ادهم: بس ياض انت وداخل اوضته وسليم دخل وراه وقفل الباب
ادهم: ولا دماغي مش فيقالك جاي ورايا لي بقا
سليم: ياعم استني بس هكلمك في حاجه مهمه
ادهم: بخصوص اي
سليم: اللواء عاوزك معايا
ادهم: بصفتي اي بقا
سليم: قال عنده استعداد يدخلك كليه شرطه اي رايك
ادهم: بلاش كلام فارغ لا طبعا
سليم: لي بس ده انت مجموعك جابها وموافقتش تدخلها
ادهم كان بيتكلم وهو بيقلع هدومه وبيغير
ادهم: ياعم انا مش عاوز
سليم: ايواه لي خايف تموت
ادهم: لو عالموت كانت سهله
سليم: امال
ادهم: اسمع استقيل واشتغل في شركات ابوك
سليم: ياراجل ده لا يمكن
ادهم: انا مش عاوز ادخل حد في خطر انت دلوقتي متجوز وماشي وشايل كفنك ع ايدك انا مش عاوز ده ابدا
سليم: طب فكر بس
ادهم بيقلع الشورت
سليم: ولا انت بتعمل اي
ادهم: بقلع عايز اي
سليم: طب استني لما اخرج ع الاقل
ادهم: لي يابيضه خايفه مني ولا اي تكونش سوسن يلا
سليم: وحيات امك
ادهم: ههههه طب امشي بقا بدل ما اخليك سوسن بطريقتي خرج سليم وادهم بيضحك عليه غير وخرج شاف البنات خارجين
ادهم: ع فين العزم
ليل: رايحين البيوتي سنتر ياابيه
ادهم: مين هيوصلكم
هيثم: انا ياادهم يلا عشان متتاخروش بقا ده كله وكيان مش بتبص لادهم وباين عليها الزعل وهو استغرب منها كلهم نزلو وكيان كانت هتنزل مسك ايديها
ادهم: مالك
كيان؛ مليش
ادهم: كياااان اخلصي مالك
كيان: وسع كده قلتلك اني مجبتش الفستان واهو رايحه السنتر ومش عارفه اعمل ايه
ادهم: طب يلا روحي
كيان: اوووف ومشيت مع هيثم وراحو البيوتي سنتر
الكل جهز نفسه والشباب جهزو العربيات عشان كل واحد ياخد عروسته في السنتر كل واحده عملت الميك اب و جت تلت بنات من السنتر اخدت كل واحد اوضه لوحدها كل واحده دخلت انبهرت بجمال الفستان وخصوصه كيان الي كانت هتموت منه الفرحه في عربيته وكل واحد ركب العربيه وراحو ع البيوتي سنتر وطلع مصطفى الكبير وسليم الكبير وسعد عشان يجيبو بناتهم وكل شاب استلم عروسته وركبو العربيان
بقلمي ملك أيمن🗒️🖋️
في عربيه هيثم و تمارا
تمارا:احم اي رايك في الفستان
هيثم:حلو
تمارا:وانت بدلتك جميله جدا
هيثم:شكرا
تمارا:بتكلمني كده لي هيثم بص للسواق وقاله
هيثم:اركن ع جنب وركن السواق العربيه ونزا هيثم قاله يمشي وهو هيسوق
تمارا:رود عليا
هيثم:عايزه اي
تمارا؛انت مغصوب عليا صح
هيثم:نتكلم في بيتنا مش هنا تمام
تمارا: حاضر
بقلمي ملك أيمن 🗒️🖋️
في عربيه سليم وليل
سليم ماسك ايديها وبيبوسها وهو فرحان ومبسوط
سليم: بس الواد ادهم زوقو طلع حلو
ليل: ادهم ع اي
سليم: الفساتين هو الي منقيهم
ليل: بجد لي
سليم: ياستي كيان كانت زعلانه عشان فستنها منقتهوش راح هو نقا التلاته وبعتهم ع السنتر
ليل: اممم شكلو بيحبها اوي
سليم: ولله انا الي بحبك اوي وبيقرب منها عشان بيوسها
ليل: يا سليم
سليم: قلب سليم من جوه
ليل: عيب السواق معانا
سليم: اول ما ادخل الاوضه بس وهنشوف اي الي عيب
اتكسفت وهو ابتسم ع خجلها
بقلمي ملك أيمن 🗒️🖋️
في عربيه ادهم وكيان
كيان: هيييي اي رايك في الفستان اكيد ده سليم الي جهزهم صح
ادهم: تؤ انا
كيان: ان انت اي
ادهم مسك ايديها وبسها وقال
ادهم: مهنش عليا زعلك الصبح ونقيته وبعتهولك السنتر
كيان: بجد شكرا
ادهم: كفايه ضكتك وبس عليا
بقلمي ملك أيمن 🗒️🖋️
في عربيه مصطفى الصغير ومعاه وعد الي تمارا الكبيره اصرت انها تتعزم عشان مصطفى
وعد: احم عقبالك
مصطفى: شكرا اي اخبارك مع خطيبك
وعد: مش خطيبي ولله ده سابق
مصطفى: بس شكله كده بيحبك
وعد: مكنش خاني مع صديقتي وسكتت والدموع اتجمعت في عيونها
مصطفى: انا اسف خلاص مش هنتكلم عنه تاني خلاص بعد شويه وصلو الحفله الي معموله في البيت وكانت جميله جدا عده اليوم عليهم بفرحه وسعاده وجه وقت اخر رقصه السلو
ع اغنيه اجمل احساس في الكون وكل واحد اخد عروسته واتجه نحو الاستيدج
ادهم: مبسوطه
كيان: جدا جدا
سليم: بحبك يامجنونه هانم
ليل: وانا بموت فيك
هيثم: ياريت تفردي وشك عشان الناس
تمارا:حاضر
اجمل احساس في الكون ♥️انك تعشق بجنون وده حالي معاك♥️ خلتني اعيش ايام مليانه بشوق وغرام دوبني هواك♥️
عشقاك بجنون روحي انا♥️قلبي المفتون كله مني♥️وياك بيعيش احلي هنا حبيبي انا ياروحي انا♥️ياويلي ياناري قولي ازاي اداري ♥️شوقي ولهفت قلبي في قربك حتي واحنا سوا♥️بتنور سنيني♥️وبيكبر حنيني♥️قرب مني تعالا في حضني ♥️ واملي حياتي هواك♥️ ياويلي ياناري قولي ازاي اداري ♥️شوقي ولهفت قلبي في قربك ♥️حتي واحنا سوا♥️ بتنور سنيني ♥️وبيكبر حنيني♥️قرب مني تعالا في حضني♥️واملي حياتي هواك♥️عشقاك بجنون ♥️روحي انا ♥️قلبي المفتون♥️ كله مني وياك بيعيش احلي هنا♥️ حبيبي انا ♥️ياروحي انا♥️غيرني بسواني♥️احساسي الي جاني♥️اول مره احس الدنيا حلوه في عيني كده♥️ايه اتمني تاني وفيه كل الاماني♥️ده انت مليت الدنيا عليا ♥️بالاشواق والهنا♥️عشقاك بجنون روحي انا ♥️قلبي المفتون كله مني♥️وياك بيعيش احلي هنا حبيبي انا ياروحي انا ♥️اجمل احساس في الكون ♥️انك تعشق بجنون ♥️. وده حالي معاك♥️خلتني اعيش ايام مليانه بشوق وغرام دوبني هواك♥️اجمل احساس♥️(ملگه الاحساس اليسا)
خلصت الاغنيه وكل واحد منهم تايه غي عالم تاني وكل واحد اخد عروسته وطلع اوضته سليم شال ليل وادهم شال كيان وهيثم بعد اصرار الاهالي و
يتبع الفصل التالي: اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: " طفله ارهقت رجولتي" اضغط على أسم الرواية