رواية حب في عمليات خاصه الفصل العاشر بقلم ملك ايمن
رواية حب في عمليات خاصه الفصل العاشر
دخلولها كانت قاعده نص قاعده ع السرير والممرضه بتركبلها الكلونه
الممرضه: ارجوكي خليني احطهالك
فيروز: ملهاش لازمه انا هقوم امشي
اسر: اتهدي بقا يابت انتي
فيروز: هرزعك شلوت اقعدك مكاني
جمال: الف سلامة عليكي
فيروز: الله يسلمك يابو عدي
اسلام: هو فين الجرح بقا
فيروز: في اليمين ياحول
يونس: تمام هاخودلك اجازه بقا
فيروز: لا دي في دراعي يعني
اسر: لي عملتي كده
اسلا: لا بس انتي اي حموله ولا اجدعها طور
فيروز: طور اي متحسن ملافظك يابغل انت البت مريم عامله اي
يونس: كويسه فاقت قبل مانمشي
فيروز بضحك: عيله خيخه ولله
اسر: طب هروح اشوف هنمشي امته
فيروز: لالا استني كده وشدت الكلونه من ايديها وقالت يلا انا جاهزه
جمال: يابت هتقعي مننا
فيروز: ياعم امشي يلا ونزولو وروحو
بقلمي ملك ايمن✍🏻
وصلو الڤله ودخلو جريت ندي حضنتها
فيروز: اه اه كتفي يابت
كارما: اي ده عندك تعويره
فيروز قفشتها من قفاها ورفعتها
فيروز: عارفه لو شوفتك ماسكه مسدس حتي لو لعبه هعمل فيكي اي
كارما: اي
فيروز: هشلوحك
اميرة: حمدله علي سلامتك ببكاء
فيروز وهي بتبوس راسها: بتعيطي لي بس ياست الكل دي طلقه في كتفي يعني
اميره: كان هيحصلك حاجه لما اغم عليكي فكرتك موتي
فيروز بضحك: لا دنا بس كنت مهبطه انا جعانه ولله يام سعيد الاكل بالله عليكي
ام سعيد: عنيه
اسر: يلا نستاذن احنا بقا
فيروز: اي الادب ده اركن ياض ع جنب جمال و جاسر وخلتو هيتعشو معانا
انعام: بس احنا اتعشينا يابنتي
فيروز: اي ده بجد طب وماله نتعشي تاني ووجهت كلامها لاسلام وانت يابغل ورايا ع المكتب
اسلام: لا انا مروح
فيروز: ولا كلمه قدامي
اسلام: حد حافظ نمره الاسعاف عشان بس لو اتاخرت
الكل ضحك عليه وهي دخلت هي وهو المكتب والباقيين قعدو
بقلمي ملك ايمن✍🏻
في المكتب
اسلام: وربنا نسيته غصب عني
فيروز: مش جيباك عشان كده العمليه الجايه محدش يعرف اني دخلاها
((الي بيسال فيروز اي قوات خاصه))
اسلام بغرور: انا لا استطيع الكذب
فيروز: نعم ياروح امك
اسلام: احم بقول تتعشي عشان جعان
فيروز: قدامي ياخويا
اسلام: الا كونتي فين انتي واسر😉😉
فيروز: عارف انا هغسلك وانشفك وانفضك وباوسخ مشبك هنشرك يامعفن انت
اسلام: يلا يابتاعت اسر وفتح الباب وخرج يجري وهي وراه تقريبا جريو ورا بعض في الڤيلا كلها وفي الاخر قعد ورا اميره
اسلام: انا في حمايتك ياخالتو
فيروز: كتك خوت يابعيد
اميره: فيروز اقعدي قعدو وكان في حد باين عليه الضيق
اسر: انا لازم امشي عن اذنكم
فيروز: يابني انت عليك عفريت متقعد
اسر بعصبيه بيحاول يداريها: لا عن اذنكم وخرج خرجت ورا فيروز : اسر
وقف وملفش لها راحت وقفت قدامه
فيروز: مالك في اي
اسر: مليش عاوز امشي فيها حاجه روحي كملي لعب مع اسلام
فيروز: نعم مش فهمه انت اي معصبك كده
زقها خبطت في الحيطه وقبلها ولتاني مره جسدها اللعين يتفاعل معه
مريم كانت واقفه في البلكونه
مريم: اوووه يعني عامله فيها ست الشيخه وانتي مدياها بس الواد ده فظيع فعلا وفيها اي لما اوقعه وابتسمت بخبث
بقلمي ملك ايمن✍🏻
عند فيروز بعد عنها وهما بينهجو من المشاعر
اسر: متخليهوش يقرب منك ومشي وهي مزالت في صدمه فاقت ع ايد يونس
يونس: اااي فينك
فيروز: هه موجوده ودخلت قالتلهم هطلع ارتاح شويه وطلعت اوضتها واهل اسر مشيو
بقلمي ملك ايمن✍🏻
في غرفه فيروز كانت قاعده بتفكر
فيروز: لي مش بصده لي حاسه اني عوزاه دق دق دق
فيروز: احم ادخل دخلت مريم
مريم: فاضيه
فيروز: تعالي يامريم في اي
مريم: بصراحه كنت عاوزه رقم اسر
فيروز باستغراب: لي
مريم: اصلي معجبه بيه
مريم: معجبه بيه ولا ب عماد
مريم بصدمه: ع عماد
يتبع الفصل الحادي عشر اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية حب في عمليات خاصه" اضغط على اسم الرواية