رواية ملكي أنا الفصل الحادي عشر بقلم سارة بكر
رواية ملكي أنا الفصل الحادي عشر
في الكفاتيريه
خير حضرتك في اي.. كانت المتحدثه رحمه
انزل فنجان القهوه من علي فمه و قال = انا دكتور معتز دكتور نفساني و بعالج مي
قالت وهي في دهشه = مي بتتعالج نفساني
استغرب دهشتها = مش بظبط انا بحاول اعلاجعها وهي رفضه
نظره له = طيب حضرتك عاوز مني انا اي
_ انا كنت عاوز افهم منك حاجه
= اي
_ الاستاذ الفوق ازاي قال انه خطبها و انتي مراتوا انتي ازاي قبلتي بكده او مستحمله
= عادي انا راضيه و اصلا هنتطلق
_ حضرتك مش راضيه بكده انتي زعلانه
نظره له نظره استغراب.. و هو كمل كلامه = ايوا انتي اه منتقبه و مش شايف وشك بس عيونك فيها زعل باين انك مش موافقه
اغمضه عيونها لحظه و قبضت علي يديها و قالت = حضرتك دي حاجات شخصيه ملكش حق انك تتكلم فيها و انا جيت هنا عشان انت قولتلي عوزك في حاجه بخصوص مي و بس
شعر بحرج لكن اتكلم بهدوءه المعتاد = انا اسف لو كنت ادخلت في حاجه متخصنيش و انا فعلا عوزك عشان مي
= اتفضل
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
خرج مصطفي من اوضه مي و ملقاش رحمه = لو سمحتي يا انسه كان في بنت لبسه نقاب اسود هنا مشوفتهاش
ردت = ايو حضرتك تقريبا نزلت الكفاتيره او مشيت انا شوفتها نزله
رد بشكر = ماشي متشكر جدا
نزا الكفاتيره دور بعيونه و لقاها جالسه و قدمها نفس الشخص قرب لهم و سمع جمله منه
= ماشي يا انسه رحمه هستناكي في المعاد سلام
ردت رحمه = مع السلامه حضرتك كانت هتمشي لكن كان امامها
وقف امامها و عيونه حمراء مثل حبه الطماطم لكن حاول انه يتكلم بعكس ما دخله
= طيب انا مش هترجم حاجه من دماغي هاا قولي انتي كان قاعد معاكي لي
حينما نظره له افتكرت كل المشاهد الكانت ف الاوضه و لما كانت مي تحت العماره و كانت حضنه غمضت عيونها و انصرفت من امامه بهدوء
ظل واقف لكي تقول لكن اتفاجا من خروجها اتعصب او و خرج وراها
في الجانب الاخر
خرجت من الكفاتيره و ركبت العربيه و عندما راته اتا اخرجت مصحفها من الشنطه و بدات تقراء
خرج وجدها في العربيه قرب اليها و كان هيبدا بالكلام لكن كانت بتقراء قران ركب العربيه و ذهب
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
في الشركه
حولت تنام لكن لم تستطيع
= يوووو حازم حازم انت نمت
رد عليها = اممم اه نمت
_ طب انت بترد عليا ازاي وانت نايم
= دي وراثه في العيله تحبي تبقي من العيله و اعلمك
_ انا بتكلم جد مش بهزر انا مش عارفه انام قوم اقعد معايا احنا لسه الساعه مجتش 12 وانا بخاف اقعد لوحدي
قام و قعد علي الكنبه = افهم من كده انك مش قادره تستغني عني بقي
_ علي فكره انت رخم اوي بصراحه نام مش عوزه حاجه
= طيب
_ طيب اي لا قوم اقعد معايا ارغي في اي حاجه
نظر لها = امجد عاوز منك لي يا نادين
استغربت سواله = يعني اي
_ لي مهتم بيكي و كده يعني
= انا كنت في الاول مش فاهمه لكن دلوقتي فهمت
_ اي
= امجد عاوز يتعرف عليا و طلب رقمي اكتر من مره
اتحولت ملامح حازم = وانتي قولتي اي
= قولت الاي بنت محترمه ممكن تقوله رفضت طبعا
_ احسن... انا كنت عاوز اقولك انك شاطره اوي في شغلك
= ايوا طبعا يبني شاطره امال اي انا اصلا اول ما اشتغلت هنا و الشركه بقت في مكان تاني خالص يعني انتو لولايا كان زمنكوا لسه زي منتوا
كان ينظر لها وهي تتكلم وفي ابتسامه علي وجه
كانت بتتكلم و بتحرك يديها و نظره له لقتوا مبتسم و ينظر لها فقط شعرت بنفسها و سكتت و بدا يتكلم هي
= تعرفي يا نادين بيبقي شكلك حلو اوي وانتي بتتكلمي علي نفسك انا اه مش شايفك من النقاب بس كفايا عيونك بتلمع و فيها ابتسامه
_ اااااا اي هنفضل نرغي يلا ارجع نام تاني تصبح علي خير
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
في المنصوره
خرجت من غرفتها و دخلت غرفت اختها من غير استاذان دخلت و لقتوا معاها نظر لهم هما الاتنين و لاختها التي كانت تجلس بترينج برموضه و بشعرها
= طيب يظهر اني جيت في وقت مش مناسب... بعدها خرجت
محمود: هي خرجت لي هي متعرفش
نهي: تقريبا لا هتعرف من اين
محمود: طيب اسيبك انا دلوقتي اروح افهمها و راجع تاني يا عروسه
خرج من غرفت نهي و دق علي غرفت لهفه
فتحت له = خير عاوز اي
دخل الغرفه = انا كنت عاوو افهمك
ردت عليه = تفهمني اي انا عاوزه افهم حاجه واحده انت من ساعه ما جيت و بتحضن و بتبوس فيها و بتقعد معاها و كمان قاعد في اوضتها و هي قاعده قدامك عادي بلبس البيت دا كلو يفسر انكوا بتحبوا بعض يبقي كنت اتقدمتلها هي من بدري يا اخي
_ انا كنت فاكرك هتفهمي لوحدك لكن واضح انك غبيه انا واختك اخوات انا واختك رضعين علي بعض فهمتي
= بجد يبقي انا وانت اخوات برضو يبقي مينفعش نتجوز
_ لا هي الرضعه عليا يبقي لو كان عندي اخ مينفعش يتجوزها عشان هي اخته برضو لكن لو انا رضعت عليها يبقي انتي اختي برضو
= اوووف يعني لازق برضو
_ اه بس قوليلي صحيح انتي كنتي عامله فيها سبع رجاله و نزله و انا مبخافش مبخافش و اول ما نزلتي اتقلبتي قطه اي الحصل
= لا ما انا فكرت و هخليك انت التفركش الخطوبه دي
_ نجوم السماء اقربلك هتم و هنتجوز كمان
= طب اتفضل اطلع بره عوزه انام
_ ماشي تصبحي علي خير يا روحي
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
دخلوا الشقه وهي كانت هتدخل اوضتها لكن هو مسك يدها
= قوليلي كان قاعد معاكي لي
سحبت يديها بشده و رفعت اصبعها في وجه
= انت متلمسنيش انت فاهم
_ هو اي انا ملمسكيش انتي في اي مالك انتي بارده كده لي
= انا برضو البارده ولا انت هو انا الدخلت و حضنت واحده غربيه مره و اتنين مش فارق معايا مشاعر الحيوانه الواقفه مدام انت عايش حياتك سبني انا بقي ملكش دعوه بيا يا اخي و اه عشان متتكلمش كتير الانا كنت قاعده معاه ده دكتور نفساني و اخت معاد اني اروحله هروح لدكتور نفساني بسببك يا مصطفي
قالت كلامها و دخلت غرفتها و قفلت الباب و كانت هتبكي لكن اوقفت نفسها = لا يا رحمه مفيش عياط تاني انتي فاهمه مفيش بكاء تاني
خلص اليوم بحلوه و مره عليهم و اتا صباح جديد عليهم بحلوه و مره
يتبع الفصل الثاني عشر اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية ملكي أنا" اضغط على اسم الرواية