Ads by Google X

رواية للقدر رأي آخر الفصل الحادي عشر 11 - بقلم بسملة بدوي

الصفحة الرئيسية

رواية للقدر رأي آخر البارت الحادي عشر 11 بقلم بسملة بدوي

رواية للقدر رأي آخر كاملة

رواية للقدر راي اخر الفصل الحادي عشر 11

سيف بغضب جحيمي.. مسمعش الكلمه دي تاني انتي فاهمه انطقييييي فاهمه 
ف فهمه فهمه بس بس سيب شعري انت بتوجعني
سيف ساب شعرها بندم ولسا رايح يخدها في حضنه بعدت بخوف .
خايفه مني 
هزت راسها بنعم 
تعالي متخافيش مني انا اسف وفتح دراعاته ليها جربت عليه وحضنته وانفجرت في العياط
انا اسفه ي سيف انا اسفه بس بس انا معاها في كلامها كله انا جيت خربتلك حياتك وعلطول مشاكل بسببي انا انا مش عارفه انا بيحصل معايا كده لي انا عايزه اعيش اعيش بهدوء بس وانا والله والله يسيف مش عايزه فلوس والله ولا بقرب منك عشان فلوس ولا اي حاجه انا بس عايزه اوفر حياه حلوه لبنتي قاطعها سيف وهو بيحط صباعه على شفايفها بحب وقال .....عارف ي قلب  من غير ما تقولي 
يعني يعني انت مصدقني ومش هترميني براا وترجعني لابويا 
لا يقلبي لو على موتي عمري ما اعمل كده وبعدين انتبهوا لصوت لينا الي مابطلتش عياط 
سيف بحنان وحب وهو بيشتالها .....هش هش يروحي انا هنا اهو بابا اهو انا اهو 
وقعد يشغلها لحد ما توقفت عن العياط وبقت بتضحك 
قلب بفرحه .......... دي بتضحك انا بقالي ساعه بحاول معاها
سيف بغرور مصطنع........نحن نختلف عن الاخرون ي قلبي وبعدين دي حبيبه بابي ده صح ي لينو
لينا ضحكت 
اهو شوفتي 
عند عبير 
وربنا ماهرحمها بنت ******لتاني مره اتهزق بسببها وقدام الكل ده وربنا لوريها وانت يزياد اي مش عارفه توقعها ده انت الدنجوان برده ولا كذب 
زياد ببرود ...... عبير ماتتهدي بقا وتعيشي حلو بلا انتقام بلا ارف هي عملتلك اي بس دي بعد كل الي عملتيه وقفت معاكي 
عبير بشر .....هي لحقت تغسلت دماغك وبعدين انا الي اختك ولا اهي 
انتي للاسف 
وسابها ومشا وخرج برااا السرايا حاسس بخنقه وبعدين سمع صوت جميل بيغني مشا ورا الصوت لاقا بنت قصيره نسبيا وشعرها الاسود القصير مفرود على دراعها ولابسه دريس واسع ابيض وبتسقي الزرع بكل حب وبتغني
قاطعها زياد بابتسامه بلهاء......صوتك حلو اوي ي 
هبه 
اسمي هبه 
بقلم بسمله بدوي
صوتك حلو اوي ي هبه واسمك احلى 
هبه بخجل ......ششكرا ي 
زياد اسمي زياد 
قاطعها صوت شاب طويل لكن ثمين وباين عليه الخبث والشر ......اي ده ما انتي مقضياها اهو اومال مصدرالي الوش الخشن لي ي هبه وبعدين بص على زياد وقال ......ايوه قولي كده عينك على البهوات بس متحلميش بأكبر من كده دول مش بياخدوا غير من مستواهم افهمي بقا 
زياد بغضب .......انت مالك واقفه معايا ولا لا يقربلك حاجه ده ي هبه 
اي هبه كده من غير حاجه لا ده انتوا شكلوا واخدين على بعض و قاطعه صراخ هبه 
اتلم ي عبده اتلم والا وعزه وجلاله الله لنسل الشبشب ده على وشك بلا إشكال زباله على الصبح وبعدين انت مالك بتدخل في الي مالكش فيه ليه ي غتت يحشري 
عبده باحراج ........الكلام ده ليا يبت انتي.
هبه ببرود .....لا الحيطه الي وراك 
عبده مشا بغيط وبيستحلف لها
زياد يصلها بصدمه ...... أنتي انتي ازاي كده 
هبه ببرود........كده ازاي 
يعني كنتي هاديه وكيوت من شويه والوقتي بارده وجبروت هههه في اي 
هبه برفعه حاجب........جبروت امممم لا انا كيوت مع المحترم والي مش محترم مالوش عندي غير الشبشب بلا قرف ومشت
زياد قعد يضحك عليها وقال .......بقا يوم ما اقع اقع مع عبده موته دي بالهوي استعني على الشقا بالله   وبعدين قال بصوت عااالي انتي يبت يبه ههههه بدل ما كانوا بيجروا ورايا انا الي بقيت بجري ههههه 
عند سيف قاعد يشتغل على اللابتوب بعد ما لينا نامت 
في الوقت ده كانت قلب واقفه قدام المرايا بتسرح شعرها 
قاطعها سيف وهو بيحط ال لاب توب جانبه قال بحنان ......تعالي أما اسرحلك انا 
حاضر 
قعدت قدامه وبقا يسرحلها شعرها بحب وحنان لحد ما عملها ضفيره بشعرها الطويل 
قلب بفرحه .....الله حلوه اوي 
سيف بعبث ......عجبتك 
ايوه جامد 
طب ما فيش حاجه عشاني بما اني عملتلك الضفيره الي بتحبها دي 
قلب بخجل قربت منه وحضنته بسرعه 
سيف رفع حاجبه باستنكار وقال .....اي ده 
اي 
لا انا عايزه حاجه تانيه عايزه بوسه 
قلب شهقت بخجل وقالت .....انت انت قليل الادب 
قليل الادب تحبي واوريهالك على أصولها 
سيف 
عيونه قلبه حياته 
اسكت بقا عايزه انام 
نعم يختي 
ايوه ابعد بقا طب خلاص بوسه هنا وبيشاور على خده .
قربت بهدوء وقبلته على خده برقه 
عايزه انام بقا 
تعالي تعالي ي آخره صبري واخدها في حضنه وناموا 
قلب صحيت بالليل عشان تشرب ميا وهي ماشيه سمعت صوت وفضلت ماشيه وراه لحد ما عرفت أنه من غرفه عبير 
كانت هتمشي بسمعت 

شهقت بصدمه وحطت ايدها على فمها بصدمه  وشافتها عبير ووو
google-playkhamsatmostaqltradent